Achiziție - Lucrări de reparație capitală a clădirii Procuraturii raionului Hîncești

Achiziție Procuratura Generala

Informație generală

Lucrări de reparație capitală a clădirii Procuraturii raionului Hîncești
5,300,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1680857931699

Lucrări de reparație capitală a clădirii Procuraturii raionului Hîncești


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
07/04/2023 12:29
clarificări
25/04/2023 10:00
depunere
05/05/2023 11:00
deschidere oferte
05/05/2023 11:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 07/04/2023 09:02
Trezoreria de Stat

suma planificată 5,300,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
5,300,000.00 MDL 45200000-9 Lurări de reparație capitală a clădirii Procuraturii raionului Hîncești 1 Bucata 12.05.2023 - 31.12.2023
bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_participare_hincesti_modificat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2023 09:02Descarca
caiet_sarcini_hincesti.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 13:19Descarca
anunt_participare_hincesti.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 12:29Descarca
duae_hincesti.docbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 12:29Descarca
ds_lucrari_hincesti.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 12:29Descarca
caiet_sarcini_rep_hincesti.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 12:29Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Solicitare
pentru Achiziție
10.04.2023 11:09

Solicităm excluderea Vizitei obligatorii la obiect și prezentarea procesului verbal solicitat în Anexa nr.2, pct.16, subpct.27. Considerăm că vizitarea obligatorie nu este un Criteriu de calificare și selecție iar prin prisma Art. 18, Legea nr.131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, putem constata că Autoritatea contractantă este limitată în aplicarea criteriilor de calificare și selecție. Totodată, această solicitare contravine și principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice prevăzute la Art.7, lit. c) LP 131/2015. Vă mulțumim anticipat pentru remedierea actului ce afectează documentele de atribuire/ anunțul de participare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.04.2023 15:22

Pentru a exclude necorespunderile si divergentele in ofertele propuse de agentii economici si caietul de sarcini, va invitam sa participati la vizitarea obiectului, conform cerintelor solicitate in anuntul de atribuire.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
10.04.2023 13:30

Încărcați vă rog schiță sau prooiect la sistemul antiincendiar.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.04.2023 15:22

Informatia suplimantara va fi prezentata la vizitarea obiectului, conform anuntului de participare

... afișează tot conținutul

Solicitare repetată
pentru Achiziție
10.04.2023 14:18

Multstimată autoritate contractantă, Vă comunicăm repetat că vizitarea obligatorie a obiectului și prezentarea procesului verbal nu este un criteriu de calificare și selecție a agenților economici prevăzuți de Art. 18, LP 131/2015. Devizul-ofertă care urmează a fi înaintat de agenții economici în cadrul procedurii va fi elaborat conform caietului de sarcini prezentat și nu conform părerilor personale și subiective în urma vizitării obiectului. Operatorul economic desemnat cîștigător va executa lucrările tot conform devizelor de cheltuieli acceptate, elaborate în conformitate cu caietul de sarcini. Considerăm că invitația Dvs. nu poate fi Obligatorie dar ar trebui să aibă un caracter Recomandabil or, nu toți agenții economici interesați de procedură au posibilitatea să se prezinte într-o anumită locație, la o oră exactă. Astfel, Vă îndemnăm repetat să excludeți obligativitatea prezentării procesului verbal care se eliberează doar operatorilor economici care au posibilitatea să se deplaseze la adresa indicată la o oră stabilită de timp, în caz contrar vom fi nevoiți să contestăm documentele de atribuire/ anunțul de participare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.04.2023 15:22

Pentru a exclude necorespunderile si divergentele in ofertele propuse de agentii economici si caietul de sarcini, va invitam sa participati la vizitarea obiectului, conform cerintelor solicitate in anuntul de participare.

... afișează tot conținutul

Cerinte
pentru Achiziție
10.04.2023 15:04

Buna ziua. De ce solicitati la momentul depunerii ofertei sa fie minim 17 muncitori angajati. Daca compania noastra are la moment 10 angajati din cauza ca suntem in proces de participare la licitatii.. in cazul incheerii unui contract, clar lucru ca vom angaja alti muncitori. Nu vedem logica cand nu avem de lucru la moment sa cautam muncitori doar pentru ca sa va aratam d-voastra?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.04.2023 16:02

Conform volumului manoperei, pentru executarea in termenii stabiliti a lucrarilor este necesar se fie angajati minim 17 persoane.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lurări de reparație capitală a clădirii Procuraturii raionului Hîncești 5,300,000.00 MDL
04/05/2023 15:31
3,700,494.10 MDL
Ofertă refuzată
05/05/2023 10:48
3,922,915.76 MDL
Ofertă acceptată
04/05/2023 18:20
4,228,488.73 MDL
04/05/2023 18:02
4,511,075.83 MDL
04/05/2023 17:59
4,608,428.98 MDL
04/05/2023 09:53
5,091,575.94 MDL