Achiziție - Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2 ,,A” a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni

Achiziție Aparatul presedintelui raionului Straseni

Informație generală

Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2 ,,A” a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni
8,757,600.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1680769265352

Conform caietului de sarcini


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
07/04/2023 09:54
clarificări
20/04/2023 08:35
depunere
27/04/2023 08:35
deschidere oferte
27/04/2023 08:35
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 06/04/2023 09:01
Trezoreria de Stat

suma planificată 8,757,600.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
8,757,600.00 MDL 45200000-9 Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni 1 Metru 27.04.2023 - 19.12.2024
str. Mihai Eminescu 28

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
2 divertis eef.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2023 08:35Descarca
2 divertis si ts video.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2023 08:35Descarca
2 divertis ivc m.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2023 08:35Descarca
2 divertis pg.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2023 08:35Descarca
2 divertis rac.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2023 08:35Descarca
2 divertis sa 2a.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2023 08:35Descarca
documentația standart_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 09:54Descarca
duae_ro_.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 09:54Descarca
2 divertis eef.docx f1.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 09:54Descarca
2 divertis ivc m.docx f1.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 09:54Descarca
2 divertis pg.docx f1.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 09:54Descarca
2 divertis rac.docx f1.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 09:54Descarca
2 divertis sa 2a.docx f1.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 09:54Descarca
2 divertis si ts video.docx f1.docxbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 09:54Descarca
anunț de participare nr. 01.2023.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 09:54Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/04/2023 09:54Descarca

Persoană de contact

Clarificări

№ 2-1-3 Incalzire si ventilare (№ 2-1-3 Incalzire si ventilare (Lucraile incluse pentru 1 Bloc, total 3 blocuri))
pentru Achiziție
07.04.2023 13:42

Operatorul economic intocmeste trei devize sau inmultim sumele la trei, conform specificatiei dvs № 2-1-3
Incalzire si ventilare (Lucraile incluse pentru 1 Bloc, total 3 blocuri)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.04.2023 15:12

Devizele oferta se elaborează pentru un bloc (blocul 2A), fiindcă lista de cantități este pentru un bloc).
EXPLICAȚIE: Instituția Publică Centrul Raional de Odihnă și Agrement este compus din mai multe blocuri identice. Documentația de proiect este elaborată identică pentru 3 blocuri (2A,2B și 2C). La moment pentru reparația capitală și eficientizarea energetică este supus numai Blocul 2A, respectiv ofertanții prezintă oferta pentru un singur bloc.

... afișează tot conținutul

pct 25 Factorii de evaluare
pentru Achiziție
07.04.2023 15:03

Solicitam explicatia referitor la calcularea punctajului pentru perioda de garanție:
pu teremnul de 5 ani -2 pct;
pu termenul mai mare de 5 pînă la 7 ani - 2 pct (la fel ca pentru pct de mai sus) însă ar trebui 5 pct????
pentru termenul mai mic de 5 ani - 1 pct.
solicitam clarificari

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.04.2023 11:45

Bună ziua, pentru a obține explicații mai detaliate referitor la calcularea punctajul privind factorii de evaluare aplicați, sunați la numărul de telefon: 060566654- Nicolae Sîrbu

... afișează tot conținutul

Garantie pentru oferta
pentru Achiziție
10.04.2023 15:28

Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.04.2023 16:28

În anunțul de participare, pct. 16.2.1 este clar stipulată cerința autorității contractante față de emitent, forma, cuantumul și alte condiții de bază ale garanției pentru ofertă. Prin urmare, operatorii economici care intenționeza să participe la concurs, pentru a îndeplini cerința de calificare, urmaeză să prezinte Garanția bancară în original (scanat și semnat electronic) emisă de către instituția financiară unde se deservește ofertantul în valoare de 2,0% din suma ofertei fără TVA, (conform anexei nr. 9), cu termenul de valabilitate de 60 zile.

... afișează tot conținutul

Formularul F1 - Desfășurat
pentru Achiziție
12.04.2023 14:17

Bună ziua, solicităm respectuos publicarea formularului F1 - desfășurat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.04.2023 22:06

Din motive tehnice nu a putut fi publicat formularul desfășurat pe platforma ,,achizitii.md". Transmiteți solicitarea pe e-mailul nostru: (achizitii.crstraseni@gmail.com) și va transmitem prin poștă.

... afișează tot conținutul

Concretizare
pentru Achiziție
12.04.2023 16:49

Asigurarea standardului calității poate fi demonstrat și prin deținerea unor certificate recunoscute internațional (ex: ISO 9001:2015) nu doar manualul calității. Autoritatea contractantă va accepta conform prevederilor Art.23, alin.2) LP 131/2015 orice alte certificări (în afară de manualul calității) prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.04.2023 10:01

Operatorul economic conform cerințelor obligatorii urmează să prezinte manualul calității

... afișează tot conținutul

Concretizare
pentru Achiziție
12.04.2023 15:45

Cu ce oferta agentului economic care deține laborator este mai avantajoasă în raportul preț-calitate decît oferta agentului economic care are contract de prestări servicii cu un laborator acreditat?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.04.2023 10:01

Cu o bază de producere proprie mai avantajoasă, unde agentul economic investește beneficiul de deviz și alte mijloace financiare pentru a se dezvolta economic și profesional.

... afișează tot conținutul

Concretizare
pentru Achiziție
12.04.2023 15:49

Autoritatea contractantă va accepta și declarații de performațe, fișe tehnice sau alte acte care dovedesc conformitatea produselor pentru care s-au solicitat certificate de conformitate?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.04.2023 10:01

Certificate de conformitate și alte documente.

... afișează tot conținutul

Solicitare
pentru Achiziție
12.04.2023 16:39

Solicităm revizuirea factorilor de evaluare a ofertelor privind accesul la laboratoare, a perioadei de garanție și salarizarea muncitorilor. Conform amendamentului CP L.01.02:2012/A2:2022 aprobat și pus în aplicare de MIDR, Ordin nr. 14 din 10.02.2022- la întocmirea valorii estimative a autorității contractante (devizul investitorului)- salariul mediu pe oră al muncitorilor-constructori pe ramură constituie 84,97 lei/oră; La întocmirea devizelor-ofertă pentru achizițiile publice de lucrări finanțate din bugetul de stat, la stabilirea salariului mediu al muncitorilor, ofertanții vor ține cont de sporuri, suplimente, adaosuri, plăți de stimulare şi îndemnizații, dacă acestea sunt stipulate în contractul individual de muncă sau în contractul colectiv de muncă, cu respectarea metodologiei de elaborare a documentației de deviz, conform cerințelor CP L.01.01 şi prevederilor din B.2 al prezentei Instrucțiuni, dar nu mai mic decât salariul mediu, fixat și publicat trimestrial de BNS (10 051,4 lei, trim IV 2022= 59,76 lei/oră). Totodată, acest amendament este cu titlu de recomandare (Ordin MIDR vs. HG) or, cuantumul salariului minim pe țară din 01.01.2023 reprezintă 23,67 lei/oră- stabilit de HG nr. 670 din 29.09.2022.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.04.2023 21:47

Conform art. 70, alin. 2 din Legea privind achizițiile publice oferta nu trebuie să fie mai puțin de 85% din valoarea lucrărilor, calculată de autoritatea contractantă, conform normativelor în vigoare.

... afișează tot conținutul

Formularul F1 - Desfășurat
pentru Achiziție
12.04.2023 19:22

Bună ziua, solicităm publicarea formularului F1 - desfășurat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.04.2023 22:07

Din motive tehnice nu a putut fi publicat formularul desfășurat pe platforma ,,achizitii.md. Transmiteți solicitarea pe e-mailul nostru: (achizitii.crstraseni@gmail.com) și va transmitem prin poștă.

... afișează tot conținutul

Proiect tehnic
pentru Achiziție
14.04.2023 09:29

Încărcați vă rog proiectul pentru rețeaua de încălzire și sistema antiincendiară.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.04.2023 10:21

Nu dispunem de proiect în variantă electronică, vă recomandăm să ne vizitați pentru a lua cunoștință cu proiectul pe support de hîrtie.

... afișează tot conținutul

p. 16.7.3 din Anunțul de participare
pentru Achiziție
14.04.2023 14:31

Solicităm respectuos să clarificați la ce exact Vă referiți prin p. ”Informație despre furnizorii de materiale”? Cum anume si sub ce formă ar trebui să demonstrăm acest subiect?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.04.2023 22:12

Ofertantul urmează să prezinte copii ale contractelor de vînzare-cumpărare a materialelor de construcție cu lista materialelor (facturi fiscale, certificate da garanții.)

... afișează tot conținutul

Criterii evaluare
pentru Achiziție
15.04.2023 21:01

Numai la Aparatul presedintelui raionului straseni se impun asa criterii de evaluare, scopurile sunt evidente, faceti o analiza a intreprinderilor care au castigat contractele de antrepriza pentru constructii in ultimii ani, sumele propuse de acestea, locucl pe care erau clasati si cum au devenit invingatori. Vremuri bune cu acceasi oameni

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.04.2023 13:27

Recepționat

... afișează tot conținutul

Proiect
pentru Achiziție
15.04.2023 23:16

Publicați va rog proiectul pe rețeaua de încălzire și antiincendiara, sau Spune-ți din ce cauza nu sa publicat , este oare tot o problema tehnica?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.04.2023 10:21

Nu dispunem de proiect în variantă electronică, vă recomandăm să ne vizitați pentru a lua cunoștință cu proiectul pe support de hîrtie.

... afișează tot conținutul

F1 desfășurat
pentru Achiziție
16.04.2023 11:09

Bună ziua, mai încercați va rog o data sa publicați formularului F1 - desfășurat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.04.2023 10:21

Formularul desfășurat este publicat.

... afișează tot conținutul

P.
pentru Achiziție
17.04.2023 10:20

Ofertantul urmează să prezinte copii ale contractelor de vînzare-cumpărare a materialelor de construcție cu lista materialelor (facturi fiscale, certificate da garanții.), Contractele de vinzare cumpără nu pot fi făcute publice pentru un spectru larg de persoane, operatori economici, din cauza divulgării secretului comercial, lista facturilor nu garantează contractul neexpirat,

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.04.2023 13:27

Ofertantul urmează să prezinte copii ale contractelor de vînzare-cumpărare a materialelor de construcție cu lista materialelor (facturi fiscale, certificate da garanții.)

... afișează tot conținutul

Experiență
pentru Achiziție
17.04.2023 10:34

Anunțul de participare p. 16.5.3, 16.5.4 ultimii 3 ani, contravine cu Articolul 22 3) lit.a (5 ani) legea 131/2015, sau OMF nr.69/2021 p. 38 1) și p.40 1) ultimii 5 ani

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.04.2023 13:27

Cerințele de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă sunt obligatorii pentru operatotii economici interesați să participe la concurs.

... afișează tot conținutul

clarificare deviz
pentru Achiziție
18.04.2023 09:53

Solutii arhitecturale Poz 56 norma la cornier ramane 0 ??

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.04.2023 13:27

Lista cu cantități de lucrări este elaborată de către proiectant, ofertanții vor elabora oferta conform caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

Solicitare Formulare desfasurate
pentru Achiziție
18.04.2023 10:54

Stimate beneficiar publicati formulare desfasurate cu norme pentru evitarea divergentelor

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.04.2023 13:27

Formularele desfășurate sunt publicate deja

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparația capitală și eficentizarea energetică a blocului 2A a Instituției Publice Centrul Raional de Odihnă și Agrement din mun. Strășeni 8,757,600.00 MDL
26/04/2023 22:35
6,518,865.96 MDL
Ofertă refuzată
27/04/2023 08:18
6,825,874.74 MDL
Ofertă refuzată
27/04/2023 08:17
6,912,495.00 MDL
Ofertă acceptată
26/04/2023 17:21
7,241,227.26 MDL
Ofertă refuzată
27/04/2023 08:25
7,453,888.83 MDL
Ofertă refuzată
26/04/2023 18:44
7,580,891.21 MDL
Ofertă refuzată
27/04/2023 01:55
8,012,978.06 MDL
Ofertă refuzată
26/04/2023 16:45
8,174,143.34 MDL
Ofertă refuzată