Achiziție - Achiziționarea, furnizarea, instalarea și punerea în funcțiune a sistemului scenografic

Achiziție Primăria mun. Ungheni

Informație generală

Achiziționarea, furnizarea, instalarea și punerea în funcțiune a sistemului scenografic
195,000.00 EUR
activ
ocds-b3wdp1-MD-1680325737153

Achiziționarea, furnizarea, instalarea și punerea în funcțiune a sistemului scenografic


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
01/04/2023 08:31
clarificări
21/04/2023 17:00
depunere
05/05/2023 17:00
deschidere oferte
05/05/2023 17:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 01/04/2023 05:08
Trezoreria de Stat

suma planificată 195,000.00 EUR

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
195,000.00 EUR 32300000-6 Achiziționarea, furnizarea, instalarea și punerea în funcțiune a sistemului scenografic 1 Complet 01.06.2023 - 31.07.2023
mun. Ungheni, str. Națională nr. 7

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
3_Instructiuni_OfertantibiddingDocumentsAchizițieDocumentația pentru ofertanți01/04/2023 08:31Descarca
5_Conditii_specialebiddingDocumentsAchizițieCondiții speciale01/04/2023 08:31Descarca
11_Formular de identificare financiarăbiddingDocumentsAchizițieFormular identitate financiară01/04/2023 08:31Descarca
14_Garanție_performatabiddingDocumentsAchizițieGaranția perfomată01/04/2023 08:31Descarca
12_Fișa_de_Identitate_LegalăbiddingDocumentsAchizițieFișa de indentitate legală01/04/2023 08:31Descarca
6_Conditii_generalebiddingDocumentsAchizițieCondiții generale01/04/2023 08:31Descarca
4_Specificații tehnice SCENAbiddingDocumentsAchizițieSpecificațiile tehnice solicitate01/04/2023 08:31Descarca
1_Anunt de participare.signedbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare01/04/2023 08:31Descarca
7_ContractbiddingDocumentsAchizițieModel contract01/04/2023 08:31Descarca
13_Certificat_de_acceptare_provizoriebiddingDocumentsAchizițieCertificat acceptare provizorie01/04/2023 08:31Descarca
2_Nota_ContractarebiddingDocumentsAchizițieNotă de contractare01/04/2023 08:31Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Cifra de faceri
pentru Achiziție
03.04.2023 12:22

Evaluarea ofertantilor de la o anumita cifra de afaceri - favorizeaza anumiti OE, ceia ce îi discrimineaza pe cielalți. Micsorati, sau omiteți această cerință penru a permite tuturor ofertanților doritori să participe. P.S.: Am avut 2 ani de pandemie in sfera evenimentelor.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.04.2023 08:25

Bună ziua, prezenta procedura se desfășoară conform condițiilor PRAG 2020.0, potrivit cărora:
1) Punct 2.6.11.1. Principii generale
Autoritățile contractante trebuie să elaboreze criterii de selecție clare și nediscriminatorii în scopul de a evalua dacă candidatul/ofertantul are suficientă capacitate financiară, economică, tehnică și profesională pentru a implementa sarcinile contractului.
2) Punct 2.6.11.2. Capacitate economică și financiară
- Să se asigure că operatorii economici posedă capacitatea economică și financiară necesară pentru a executa contractul, autoritatea contractantă va solicita în special:
(a) operatorii economici au o anumită cifră de afaceri anuală minimă, inclusiv o anumită cifră de afaceri minimă din zona geografică, parte a contractului;
În sensul literei (a), cifra de afaceri minimă anuală nu trebuie să depășească de două ori valoarea anuală estimată a contractului.

... afișează tot conținutul

Cifra de afaceri
pentru Achiziție
01.04.2023 13:36

Cerinta cifrei de afaceri este suma cumulativa a cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.04.2023 09:44

Bună ziua, conform Notei de contractare și anume pct. 16 ”Criteriile de selecție și atribuire”, pentru demonstrarea capacității economice și financiară ofertantul trebuie să prezinte la depunerea ofertei ”cel puțin 7.000.000,00 MDL cifra de afaceri medie anuală pe ultimii trei ani”.

... afișează tot conținutul

Numar de inregistrare din Lista Producatorilor de deseuri electronice.
pentru Achiziție
03.04.2023 09:48

Buna ziua, in temeiul prevederilor art. 20 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, prezentarea numărului de înregistrare din „Lista producătorilor” conform Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice aprobat prin H.G. nr. 212 din 07.03.2018 – este obligatoriu, va rugam sa includeti acest document in lista documentelor obligatorii pentru prezentare la oferta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.04.2023 08:23

Bună ziua, prezenta procedură se desfășoară conform condițiilor PRAG 2020.0, după cum este indicat la punctul 7 al Anunțului de participare, în cadrul proiectului ”Acțiuni durabile pentru creștere economică prin turism”, Nr. 2021/ 430-373 din 22.12.2021, finanțat de Uniunea Europeană prin Facilitatea Primari pentru Creștere Economică – Proiecte pilot.
Astfel, procedura urmează baza legală, indicată în Nota de contractare, punct 22. Baza legală.

... afișează tot conținutul

Numar de inregistrare din Lista Producatorilor de deseuri electronice.
pentru Achiziție
01.04.2023 13:35

Buna ziua, in temeiul prevederilor art. 20 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, prezentarea numărului de înregistrare din „Lista producătorilor” conform Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice aprobat prin H.G. nr. 212 din 07.03.2018 – este obligatoriu, va rugam sa includeti acest document in lista documentelor obligatorii pentru prezentare la oferta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.04.2023 09:44

Bună ziua, conform Notei de contractare, punct 16, sectiunea ”Capacitatea tehnică a ofertantului”:
- dovada furnizării echipamentelor similare în ultimii trei ani
Ofertanții nu vor fi constrânși să prezinte dovada tuturor componentelor prezentei oferte. Însă va constitui un avantaj capacitatea de furnizare a tuturor echipamentelor care fac obiectul prezentei licitații.
În același timp, ofertantul trebuie să prezinte dovada clară că este abilitat să furnizeze tipul echipamentelor ofertate, conform Instrucțiunilor pentru ofertanți, punct 11. Conținutul ofertelor, Partea 3: Documentele solicitate
”Certificatul de înregistrare și extrasul de la Agenția Servicii Publice, în care să fie inclusă activitatea care îi permite furnizarea echipamentelor similare”

... afișează tot conținutul

Participanți

Achiziționarea, furnizarea, instalarea și punerea în funcțiune a sistemului scenografic 195,000.00 EUR
03/05/2023 18:04
189,371.00 EUR
Ofertă refuzată
05/05/2023 14:29
191,250.00 EUR
Ofertă refuzată