Achiziție - Lucrări de restabilire a rosturilor de perete între panouri și de demontare și montare geamuri

Achiziție BANCA NAȚIONALĂ A MOLDOVEI

Informație generală

Lucrări de restabilire a rosturilor de perete între panouri și de demontare și montare geamuri
1,458,317.47 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1679483859926

Lucrări de restabilire a rosturilor de perete între panouri și de demontare și montare geamuri


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
22/03/2023 13:25
clarificări
03/04/2023 10:00
depunere
12/04/2023 10:00
deschidere oferte
12/04/2023 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 22/03/2023 11:40
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,458,317.47 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lucrări de restabilire a rosturilor de perete între panouri 458,331.19 MDL 45400000-1 Lucrări de restabilire a rosturilor de perete între panouri 1 Bucata Lot anulat
Lucrări de demontare și montare geamuri 999,986.28 MDL 45400000-1 Lucrări de demontare și montare geamuri 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare rosturi si ferestre21.03.docxbiddingDocumentsAchiziție-22/03/2023 13:25Descarca
caiet de sarcini rosturi si ferestre21.03.docxbiddingDocumentsAchiziție-22/03/2023 13:25Descarca
formular duae.docbiddingDocumentsAchiziție-22/03/2023 13:25Descarca
documentatie standard lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-22/03/2023 13:25Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Solicitare
pentru Achiziție
31.03.2023 14:23

Solicităm interpretarea pct.19 din Anexa nr.2 și anume sintagma- Termenul de valabilitate al garanției de bună execuție va fi cu 15 zile lucrătoare mai mare decât termenul de valabilitate a contractului. Conform Anexei nr.25, pct.13.4 - Contractul urmează a fi valabil pînă recepția finală a lucrărilor. HG 285/1996 pct.36 specifică că Recepția finală este convocată... în cel mult 15 zile după expirarea perioadei de garanție. Legea nr.721/1996, Art.24, lit.L) prevede o perioadă minimă de garanție postrecepție a lucrărilor de 5 ani. Prin urmare valabilitatea contractului conform Anexei nr.25, pct.13.4 va fi de peste 5 ani iar beneficiarul solicită garanția de bună execuție pentru o perioadă de 5 ani și 15 zile din data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Subsecvent, să înțelegem că garanția de bună execuție îi va fi restituită executantului peste 5 ani și 15 zile și anume la recepția finală?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.03.2023 15:58

A se vedea punctul suplimentar inclus de autoritate:
II. PARTEA CE ȚINE DE CONDIȚIILE SPECIALE A CONTRACTULUI
d) prin proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor se subînțelege proces-verbal de recepție a lucrărilor executate.
Prin urmare valabilitatea garanției va fi cu 15 zile lucrătoare mai mare decât termenul de valabilitate a contractului.

... afișează tot conținutul

Clarificari
pentru Achiziție
01.04.2023 10:40

Stimată autoritate contractantă, Vă îndemnăm repetat să faceți cunoștință cu HG 285/1996 din 23.05.1996 (Capitolul 2 și Capitolul 3) și CP L.01.01-2012 (Anexa E) pentru a înțelege că Procesul verbal de recepție a lucrărilor executate, Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor și Procesul verbal de recepție finală sunt 3 acte/formulare diferite care se întocmesc la anumite etape de implimentare a proiectului. În context, solicităm ajustarea pct. 13.4 din Anexa nr.25 la următorul conținut- Contractul urmează a fi valabil pînă la recepția la terminarea lucrărilor- (și nu pînă la recepția finală) sau eliminarea sintagmei- Termenul de valabilitate al garanției de bună execuție va fi cu 15 zile lucrătoare mai mare decât termenul de valabilitate a contractului- din pct.19 din Anexa nr.2 pentru a armoniza Anexa nr.2 la Anexa nr.25 pct. 3.6.
Vă mulțumim pentru înțelegere.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.04.2023 09:44

Bună ziua!
A se vedea punctul din modelul contractului din Caietul de sarcini:
3.6. Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile. În cazul recepţiei cu obiecţii, garanţia se va restitui în cel mult 15 zile după înlăturarea acestora.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de restabilire a rosturilor de perete între panouri 458,331.19 MDL Lot anulat
11/04/2023 18:04
267,516.67 MDL
Ofertă refuzată
11/04/2023 17:15
328,007.66 MDL
Ofertă refuzată
Lucrări de demontare și montare geamuri 999,986.28 MDL Lot anulat
11/04/2023 18:04
607,704.32 MDL
Ofertă refuzată
11/04/2023 12:31
689,986.22 MDL
Ofertă refuzată
11/04/2023 17:16
805,101.52 MDL
Ofertă refuzată