Achiziție - Construcția pavilioanelor și amenajarea teritoriului la gradinița de copii din or. Sîngera mun. Chișinău

Achiziție Primaria or.Singera

Informație generală

Primaria or.Singera
1007601010596
Construcția pavilioanelor și amenajarea teritoriului la gradinița de copii din or. Sîngera mun. Chișinău
4,379,081.51 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1679397188023

Construcția pavilioanelor și amenajarea teritoriului la gradinița de copii din or. Sîngera mun. Chișinău


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
21/03/2023 13:24
clarificări
31/03/2023 14:05
depunere
12/04/2023 15:00
deschidere oferte
12/04/2023 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 21/03/2023 11:19
Trezoreria de Stat

suma planificată 4,379,081.51 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
4,379,081.51 MDL 45200000-9 Construcție pavilion dublu 6 Bucata 13.04.2023 - 30.12.2023
or.Singera str.31 august nr.22
45200000-9 Amenajarea terenurilor de joacă 1 Bucata
45200000-9 Construcție teren de joacă (Inventar de joacă) 12 Bucata
45200000-9 Amenajare teritoriu 1 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
f5 singera pavilioane .docbiddingDocumentsAchizițieForma 529/03/2023 09:28Descarca
schema de amenajare.pdfbiddingDocumentsAchizițieschema de amenajare21/03/2023 15:55Descarca
schita pavilion ordinar,vor fi 6 duble (a cite 2 identice).pdfbiddingDocumentsAchizițieschita pavilion ordinar,vor fi 6 duble (a cite 2 identice)21/03/2023 15:55Descarca
anunt de participare pavilioane.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieANUNT 21/03/2023 13:24Descarca
caiet de sarcini 2-1-1.pdfbiddingDocumentsAchizițiecs 2-1-121/03/2023 13:24Descarca
caiet de sarcini 2-1-2.pdfbiddingDocumentsAchizițieCS 2-1-221/03/2023 13:24Descarca
caiet de sarcini 2-1-3.pdfbiddingDocumentsAchizițieCS 2-1-321/03/2023 13:24Descarca
caiet de sarcini 7-1-1.pdfbiddingDocumentsAchizițieCS 7-1-121/03/2023 13:24Descarca
ds_lucrari (1).docxbiddingDocumentsAchizițieDS21/03/2023 13:24Descarca
duae pavilioane.docbiddingDocumentsAchizițieDUAE21/03/2023 13:24Descarca

Persoană de contact

Clarificări

AC
pentru Achiziție
30.03.2023 16:15

De ce nu faceti licitatie pentru o unitate si pe urma va inmultiti voi acolo de cite ori vreti dar creati incomoditati si confuzie?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.03.2023 11:15

Licitația este publicată pentru lucrările care urmează a fi executate, doar așa putem contracta achiziția lucrărilor.

... afișează tot conținutul

Documentatie de atribuire , anunt de participare, contract model , finantare.
pentru Achiziție
30.03.2023 16:34

Va sugeram sa anulati aceasta licitatie si sa initati alta procedura de achizitii publica pentru executia lucrarilor in 2 etape cu achitare in termeni conform legii.Verificati minutios toate documentele inainte de initiere a unei proceduri de asa tip. Faceti o multime de erori si in caietul de sarcini si in documentatie cu "interese ", apoi dati vina pe Operatorii economici ca lucrarile nu sint calitative si nu in termeni si apar acorduri aditionale ??? Atita incompetenta si indiferenta. Aceste lucrari ( pavilioane) se fac doar pentru copii.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.03.2023 13:55

AC va semna contractul valabil pîna la 31.12.2024. Condițiile indicate în doc. stand și anuntul de participare rămîn obligatorii pentru toți Agenții Economici care doresc să participe la licitație.

... afișează tot conținutul

Proiect
pentru Achiziție
21.03.2023 13:36

Va rugam sa publicati proiectul de executie, pentru a studia si analiza lucrarile indicate in caietele de sarcini. Multumesc anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.03.2023 15:41

Atasam doc. de care dispunem, si anume: schema de amenajare a teritoriului si schita pavilionului.

... afișează tot conținutul

caiet
pentru Achiziție
21.03.2023 14:57

sa intelegem ca caietele de sarcini sunt doar pentru chite un pavilion si ar trebui inmultit la cantitatea scrisa cu rosu???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.03.2023 15:41

Va rugam inainte de adresa careva intrebari, sa studiati atent anuntul de participare si informatia din SIA RSAP. In context va informam ca la pct.8 din anunt este clar specificat cantitatea pentru fiecare lucrare, referitor la pavilion dublu la rubrica cantitate este mentionat 6 pavilioane duble.

... afișează tot conținutul

Buna ziua
pentru Achiziție
21.03.2023 18:02

Intrebare anterioara ii corect pusa,in caiet de sarcini este nevoie sa indicati volumul per total,dar nu pe unitate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.03.2023 08:14

Deci raspunsul a fost unul destul de explicit.

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
23.03.2023 07:52

Rugam atasarea planului calendaristic elaborat de biroul de proiectare verificat si avizat de catre verificatorul de proiect unde este stipulat termenul de executie conform proceselor tehnologice. Termenul de executie stipulat de dumneavoastra este ireal conform proceselor tehnologie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.03.2023 09:00

Termenul de executare a lucrărilor este de 60 zile, este condiție obligatorie a Autorității Contractante avînd în vedere pregătirea obiectului pentru recepție.

... afișează tot conținutul

sursa de finantare
pentru Achiziție
23.03.2023 08:20

Care este sursa de finantare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.03.2023 09:24

Guvernul României, Guvernul Turciei, Primaria Chișinău, Bugetul local

... afișează tot conținutul

Documentatia de proiect
pentru Achiziție
23.03.2023 09:39

Anexati proiectul de executie a pavilioanelor conform legei nr.163/2010 art.14 dumneavoastra trebuie sa aveti proiect executat conform certificatului de urbanism pentru proiectare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.03.2023 13:38

Luîn în considerație că proiectul este destul de voluminos și problematic de a încarca în sistem, Vă așteptăm oricînd la sediul primăriei pentru a face cunoștință cu proiectul.

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
23.03.2023 13:25

"Răspuns (23 mart 2023, 08:47):
Termenul de executare a lucrărilor este de 60 zile, este condiție obligatorie a Autorității Contractante avind în vedere pregătirea obiectului pentru recepție." Este incorect termenul de execuție in 60 zile conform proceselor tehnologice după cum ați indicat in anunț de participare, solicitam modificarea termenului de execuție a lucrărilor si sa fiți corecți cu Operatorii Economici ori vom fi nevoiți de a contesta termenul de execuție.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.03.2023 13:38

La indicarea termenului de execuție a lucrărilor date AC a ținut cont de toate rigorile legale, termenul rămîne de 60 zile.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
24.03.2023 08:45

Ne explicati va rog, cum sa prezentam devizele de cheltuieli? Devizele 2-1-1 si 2-1-3 calculam pentru un pavilion, respectiv un teren si scriem si noi cu pixul ca dvs? Sau Devizul 2-1-1 de 6 ori sa il prezentam, iar devizul 2-1-3 de 12 ori si in total vor fi 2o de devize? Sau singuri in devize, volumele le inmultim la 5, respectiv 12? Nu e clar. Daca sincer, prima data intilnim astfel de situatie!!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.03.2023 09:06

Devize Locale se întocmesc conform CS, La final se întocmește un Deviz pe Obiect unde valoarea Devizului Local pentru un element se înmulțește la numărul de elemente

... afișează tot conținutul

Proiect/santier
pentru Achiziție
24.03.2023 09:20

Buna ziua. Cind e posibil de vizitat santierul si de studoat proiectul de executie? Trebuie coordonat cu cineva de la primarie sau putem sa ne apropiem la fata locului, proiectul fiind disponibil in orice moment?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.03.2023 10:26

puteți veni oricând, dar în prealabil telefonati 079131880 dl Oleg Donceac

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
24.03.2023 10:43

Devizul 2-1-3. In pozitiile 1 si 2, resursele banca pe 2 pixioare si urna se exclud? Totodata in pozitia 3 este mentionat (aplicativ). Specificati va rog ce schimbari de resurse sau norme sau altceva au fost facute in aceasta pozitie. Multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.03.2023 13:09

Poz.1 TsH91A se exclude banca, Poz.2 TsH91B se exclude urna, Poz.3 CK33C se exclude broasca

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
24.03.2023 16:33

Devizul 7-1-1, pozitia nr.33. Este inidcat aplicativ, respectiv s-a modificat ceva. Vedem ca in loc de borduri se vor folosi gratare din fonta. Volumul pentru aceasta pozitie se solicita 5 m, insa gratarul din fonta are lungimea de 750cm. Intrebarea consta in faptul cite bucati se necesita - 6 sau 7? Totodata unitatea de masura a gratarului indicam metri sau bucati?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.03.2023 10:57

Rigola cu gratar din fonta 750*210mm EN124 D400 - 7buc, UM: ml, Consum 1,05 ml/ml

... afișează tot conținutul

Forma 5
pentru Achiziție
27.03.2023 10:19

Buna ziua.
Spuneti va rog care este impedimentul pe care il intimpina AC de nu publica Forma 5? Mai ales ca sunt deja atitea intrebari. De ce nu explicati concret care este procedura privind cantitatile? E secret cumva? Multumesc. (Anulam si o facem cum scrie buchia Legii?)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.03.2023 09:50

Forma 5 a fost atașată

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
27.03.2023 10:22

Buna ziua! Stimata Autoritate Contractanta , proiect de execuție este ?Conform Răspuns (24 mart 2023, 10:16):puteți veni oricând, dar în prealabil telefonati 079131880 dl Oleg Donceac , dar de ce nu se anexeaza proiectul sa fie vizibil pentru toti ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.03.2023 13:59

Luînd în considerație că proiectul este destul de voluminos și problematic de a încarca în sistem, Vă așteptăm oricînd la sediul primăriei pentru a face cunoștință cu proiectul.

... afișează tot conținutul

Raspuns
pentru Achiziție
28.03.2023 12:02

Ce facem asteptam ultima ora de clarificari dam niste raspunsuri fara sens. Se termina perioada de clarificari. Si mergem mai departe cu licitatia dupa planul planificat de planificatori...!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.03.2023 13:59

AC răspunde la toate întrebările în termen.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
28.03.2023 14:48

Stimata Autoritate Contractanta va sugeram sa ne răspundeți la toate intrebarile de mai sus dar nu eronat in Lege nr.131/2015 este indicat : p. 21.Autoritatea contractantă are obligația să răspundă, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească 3 zile lucrătoare de la recepționarea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. Indicati in anunt termenii de executie corecti - ori ne dati dovada in baza la ce se solicita asa tremeni restrinsi (60 zile)? ati luat in considerare procesul tehnologic ? anexati proiect de executie a pavilioanelor conform legei nr.163/2010 art.14., F1 caiet de sarcini cu normele de consum ori F5 fara pret. Solicitam sa ne raspundeti ori ne dati dreptul de a depune contestatie ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.03.2023 13:59

Forma 5 a fost anexată. AC răspunde la toate întrebările în termen. Luînd în considerație că proiectul este destul de voluminos și problematic de a încarca în sistem, Vă așteptăm oricînd la sediul primăriei pentru a face cunoștință cu proiectul.La indicarea termenului de execuție a lucrărilor date AC a ținut cont de toate rigorile legale, termenul rămîne de 60 zile.

... afișează tot conținutul

suplinire intrebare Data: 28 mart 2023, 14:48
pentru Achiziție
28.03.2023 15:03

Analizati va rog Legea achizitiilor publice 131/2015 , Articolul 35. Clarificări p.(2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. autoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează
în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a
răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este
obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.03.2023 13:59

AC răspunde la toate întrebările în termen.

... afișează tot conținutul

Documentatia ?
pentru Achiziție
28.03.2023 15:15

ds_lucrari (1).docx La pagina 55 din documentatie este anexat p. 13.Condiţiile de contractare:
• contractul se închee pe o perioadă de 2 ani bugetari. ???? DAR
Informație financiară
p 1. Termenul şi condiţiile efectuarii lucrărilor - 60 zile, de la semnarea contractului. ???? Cum asa diferenta executie in 60 zile dar contractul pe 2 ani bugetari ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.03.2023 08:42

Perioada de executare a lucrărilor e de 60 de zile de la primirea ordinului de începere a lucrărilor, deci lucrarile se executa in 2023. Este indicat valabilitatea contractului 2024 pentru ca o parte din plata lucrărilor se va efectua în 2024.

... afișează tot conținutul

clarificare documentatie (contract )
pentru Achiziție
28.03.2023 15:32

Buna ziua! In contract model aveti indicat : 2. PERIOADA DE EXECUŢIE
2.1. Durata de execuţie a lucrărilor contractate este de 60 zile după primirea ordinului de începere a execuţiei şi asigurării lucrului ritmic de către beneficiar-ordonatorul de credite.
iar 13. DISPOZIŢII FINALE p.13.4. Pentru confirmarea celor menţionate, părţile au semnat prezentul Contract în conformitate cu legislaţia Republicii Moldova, la data şi anul indicate, fiind valabil până la 31.12.2024. ???? ati avut in vedere 60 zile in anul 2023 si 60 zile in anul 2024 ????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.03.2023 08:36

Perioada de executare a lucrărilor e de 60 de zile de la primirea ordinului de începere a lucrărilor, deci lucrarile se executa in 2023. Este indicat valabilitatea contractului 2024 pentru ca o parte din plata lucrărilor se va efectua în 2024.

... afișează tot conținutul

Participanți

Construcția pavilioanelor și amenajarea teritoriului la gradinița de copii din or. Sîngera mun. Chișinău 4,379,081.51 MDL
12/04/2023 12:57
3,657,284.50 MDL
Ofertă acceptată
10/04/2023 17:13
4,283,940.21 MDL
Ofertă refuzată
10/04/2023 18:59
4,574,800.70 MDL
Ofertă refuzată