Construcția pavilioanelor și amenajarea teritoriului la gradinița de copii din or. Sîngera mun. Chișinău
suma planificată 4,379,081.51 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
4,379,081.51 MDL | 45200000-9 | Construcție pavilion dublu | 6 Bucata |
13.04.2023 - 30.12.2023 or.Singera str.31 august nr.22 |
45200000-9 | Amenajarea terenurilor de joacă | 1 Bucata | ||
45200000-9 | Construcție teren de joacă (Inventar de joacă) | 12 Bucata | ||
45200000-9 | Amenajare teritoriu | 1 Bucata |
De ce nu faceti licitatie pentru o unitate si pe urma va inmultiti voi acolo de cite ori vreti dar creati incomoditati si confuzie?
Licitația este publicată pentru lucrările care urmează a fi executate, doar așa putem contracta achiziția lucrărilor.
Va sugeram sa anulati aceasta licitatie si sa initati alta procedura de achizitii publica pentru executia lucrarilor in 2 etape cu achitare in termeni conform legii.Verificati minutios toate documentele inainte de initiere a unei proceduri de asa tip. Faceti o multime de erori si in caietul de sarcini si in documentatie cu "interese ", apoi dati vina pe Operatorii economici ca lucrarile nu sint calitative si nu in termeni si apar acorduri aditionale ??? Atita incompetenta si indiferenta. Aceste lucrari ( pavilioane) se fac doar pentru copii.
AC va semna contractul valabil pîna la 31.12.2024. Condițiile indicate în doc. stand și anuntul de participare rămîn obligatorii pentru toți Agenții Economici care doresc să participe la licitație.
Va rugam sa publicati proiectul de executie, pentru a studia si analiza lucrarile indicate in caietele de sarcini. Multumesc anticipat!
Atasam doc. de care dispunem, si anume: schema de amenajare a teritoriului si schita pavilionului.
sa intelegem ca caietele de sarcini sunt doar pentru chite un pavilion si ar trebui inmultit la cantitatea scrisa cu rosu???
Va rugam inainte de adresa careva intrebari, sa studiati atent anuntul de participare si informatia din SIA RSAP. In context va informam ca la pct.8 din anunt este clar specificat cantitatea pentru fiecare lucrare, referitor la pavilion dublu la rubrica cantitate este mentionat 6 pavilioane duble.
Intrebare anterioara ii corect pusa,in caiet de sarcini este nevoie sa indicati volumul per total,dar nu pe unitate.
Deci raspunsul a fost unul destul de explicit.
Rugam atasarea planului calendaristic elaborat de biroul de proiectare verificat si avizat de catre verificatorul de proiect unde este stipulat termenul de executie conform proceselor tehnologice. Termenul de executie stipulat de dumneavoastra este ireal conform proceselor tehnologie.
Termenul de executare a lucrărilor este de 60 zile, este condiție obligatorie a Autorității Contractante avînd în vedere pregătirea obiectului pentru recepție.
Care este sursa de finantare?
Guvernul României, Guvernul Turciei, Primaria Chișinău, Bugetul local
Anexati proiectul de executie a pavilioanelor conform legei nr.163/2010 art.14 dumneavoastra trebuie sa aveti proiect executat conform certificatului de urbanism pentru proiectare.
Luîn în considerație că proiectul este destul de voluminos și problematic de a încarca în sistem, Vă așteptăm oricînd la sediul primăriei pentru a face cunoștință cu proiectul.
"Răspuns (23 mart 2023, 08:47):
Termenul de executare a lucrărilor este de 60 zile, este condiție obligatorie a Autorității Contractante avind în vedere pregătirea obiectului pentru recepție." Este incorect termenul de execuție in 60 zile conform proceselor tehnologice după cum ați indicat in anunț de participare, solicitam modificarea termenului de execuție a lucrărilor si sa fiți corecți cu Operatorii Economici ori vom fi nevoiți de a contesta termenul de execuție.
La indicarea termenului de execuție a lucrărilor date AC a ținut cont de toate rigorile legale, termenul rămîne de 60 zile.
Ne explicati va rog, cum sa prezentam devizele de cheltuieli? Devizele 2-1-1 si 2-1-3 calculam pentru un pavilion, respectiv un teren si scriem si noi cu pixul ca dvs? Sau Devizul 2-1-1 de 6 ori sa il prezentam, iar devizul 2-1-3 de 12 ori si in total vor fi 2o de devize? Sau singuri in devize, volumele le inmultim la 5, respectiv 12? Nu e clar. Daca sincer, prima data intilnim astfel de situatie!!!
Devize Locale se întocmesc conform CS, La final se întocmește un Deviz pe Obiect unde valoarea Devizului Local pentru un element se înmulțește la numărul de elemente
Buna ziua. Cind e posibil de vizitat santierul si de studoat proiectul de executie? Trebuie coordonat cu cineva de la primarie sau putem sa ne apropiem la fata locului, proiectul fiind disponibil in orice moment?
puteți veni oricând, dar în prealabil telefonati 079131880 dl Oleg Donceac
Devizul 2-1-3. In pozitiile 1 si 2, resursele banca pe 2 pixioare si urna se exclud? Totodata in pozitia 3 este mentionat (aplicativ). Specificati va rog ce schimbari de resurse sau norme sau altceva au fost facute in aceasta pozitie. Multumesc
Poz.1 TsH91A se exclude banca, Poz.2 TsH91B se exclude urna, Poz.3 CK33C se exclude broasca
Devizul 7-1-1, pozitia nr.33. Este inidcat aplicativ, respectiv s-a modificat ceva. Vedem ca in loc de borduri se vor folosi gratare din fonta. Volumul pentru aceasta pozitie se solicita 5 m, insa gratarul din fonta are lungimea de 750cm. Intrebarea consta in faptul cite bucati se necesita - 6 sau 7? Totodata unitatea de masura a gratarului indicam metri sau bucati?
Rigola cu gratar din fonta 750*210mm EN124 D400 - 7buc, UM: ml, Consum 1,05 ml/ml
Buna ziua.
Spuneti va rog care este impedimentul pe care il intimpina AC de nu publica Forma 5? Mai ales ca sunt deja atitea intrebari. De ce nu explicati concret care este procedura privind cantitatile? E secret cumva? Multumesc. (Anulam si o facem cum scrie buchia Legii?)
Forma 5 a fost atașată
Buna ziua! Stimata Autoritate Contractanta , proiect de execuție este ?Conform Răspuns (24 mart 2023, 10:16):puteți veni oricând, dar în prealabil telefonati 079131880 dl Oleg Donceac , dar de ce nu se anexeaza proiectul sa fie vizibil pentru toti ?
Luînd în considerație că proiectul este destul de voluminos și problematic de a încarca în sistem, Vă așteptăm oricînd la sediul primăriei pentru a face cunoștință cu proiectul.
Ce facem asteptam ultima ora de clarificari dam niste raspunsuri fara sens. Se termina perioada de clarificari. Si mergem mai departe cu licitatia dupa planul planificat de planificatori...!
AC răspunde la toate întrebările în termen.
Stimata Autoritate Contractanta va sugeram sa ne răspundeți la toate intrebarile de mai sus dar nu eronat in Lege nr.131/2015 este indicat : p. 21.Autoritatea contractantă are obligația să răspundă, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească 3 zile lucrătoare de la recepționarea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. Indicati in anunt termenii de executie corecti - ori ne dati dovada in baza la ce se solicita asa tremeni restrinsi (60 zile)? ati luat in considerare procesul tehnologic ? anexati proiect de executie a pavilioanelor conform legei nr.163/2010 art.14., F1 caiet de sarcini cu normele de consum ori F5 fara pret. Solicitam sa ne raspundeti ori ne dati dreptul de a depune contestatie ?
Forma 5 a fost anexată. AC răspunde la toate întrebările în termen. Luînd în considerație că proiectul este destul de voluminos și problematic de a încarca în sistem, Vă așteptăm oricînd la sediul primăriei pentru a face cunoștință cu proiectul.La indicarea termenului de execuție a lucrărilor date AC a ținut cont de toate rigorile legale, termenul rămîne de 60 zile.
Analizati va rog Legea achizitiilor publice 131/2015 , Articolul 35. Clarificări p.(2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. autoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează
în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a
răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este
obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor.
AC răspunde la toate întrebările în termen.
ds_lucrari (1).docx La pagina 55 din documentatie este anexat p. 13.Condiţiile de contractare:
• contractul se închee pe o perioadă de 2 ani bugetari. ???? DAR
Informație financiară
p 1. Termenul şi condiţiile efectuarii lucrărilor - 60 zile, de la semnarea contractului. ???? Cum asa diferenta executie in 60 zile dar contractul pe 2 ani bugetari ?
Perioada de executare a lucrărilor e de 60 de zile de la primirea ordinului de începere a lucrărilor, deci lucrarile se executa in 2023. Este indicat valabilitatea contractului 2024 pentru ca o parte din plata lucrărilor se va efectua în 2024.
Buna ziua! In contract model aveti indicat : 2. PERIOADA DE EXECUŢIE
2.1. Durata de execuţie a lucrărilor contractate este de 60 zile după primirea ordinului de începere a execuţiei şi asigurării lucrului ritmic de către beneficiar-ordonatorul de credite.
iar 13. DISPOZIŢII FINALE p.13.4. Pentru confirmarea celor menţionate, părţile au semnat prezentul Contract în conformitate cu legislaţia Republicii Moldova, la data şi anul indicate, fiind valabil până la 31.12.2024. ???? ati avut in vedere 60 zile in anul 2023 si 60 zile in anul 2024 ????
Perioada de executare a lucrărilor e de 60 de zile de la primirea ordinului de începere a lucrărilor, deci lucrarile se executa in 2023. Este indicat valabilitatea contractului 2024 pentru ca o parte din plata lucrărilor se va efectua în 2024.