Achiziție - Lucrări de reparație a sistemului de alimentare cu energie electrică și a sistemului încălzire la blocurile administrative ale IGPF amplasate în mun. Chișinău str. Petricani 19.

Achiziție Inspectoratul General al Poliției de Frontieră al MAI

Informație generală

Lucrări de reparație a sistemului de alimentare cu energie electrică și a sistemului încălzire la blocurile administrative ale IGPF amplasate în mun. Chișinău str. Petricani 19.
1,599,897.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1678975270873

Conform caietului de sarcini


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
16/03/2023 16:08
clarificări
29/03/2023 16:30
depunere
10/04/2023 16:30
deschidere oferte
10/04/2023 16:30
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 16/03/2023 14:32
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,599,897.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1. Lucrări de reparație a Sistemului încălzire la blocul administrativ 1,268,570.00 MDL 45200000-9 lucrări de reparație a Sistemului încălzire la blocul administrativ 1 Bucata 24.04.2023 - 30.12.2023
str. Petricani 19
2. Lucrări de reparație a sistemului de alimentare cu energie electrică a Blocului administrativ 331,327.00 MDL 45200000-9 lucrări de reparație a sistemului de alimentare cu energie electrică a Blocului administrativ 1 Bucata 24.04.2023 - 30.12.2023
str. Petricani 19

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini anexa 1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/03/2023 10:04Descarca
caiet de sarcini anexa 1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/03/2023 09:47Descarca
caiet de sarcini anexa 1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-20/03/2023 09:31Descarca
caiet de sarcini anexa 2.pdfbiddingDocumentsAchiziție-20/03/2023 09:31Descarca
anunt de participare lucrari igpf.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/03/2023 16:08Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/03/2023 16:08Descarca
declaratie_ro.docbiddingDocumentsAchiziție-16/03/2023 16:08Descarca
documentație standard lucrari igpf.docxbiddingDocumentsAchiziție-16/03/2023 16:08Descarca
duae_ro_actualizat.docbiddingDocumentsAchiziție-16/03/2023 16:08Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
20.03.2023 09:10

Buna ziua,
In documentul cu titlul caiet de sarcini publica in forma PDF sunt prevazute 4 caiete de sarcini pentru compartiimente diferite: 1. Incalzire; 2. Constructii (reparatii interioare); 3. Sistema de control pentru usi si fereste (AMC) 4. EEF compartiment electric.
Prin urmare Va rugam sa clarificati care caiet de sarcini se refera la Lot 1. Reparatia sistemului de incalzire si care sunt repartizate la Lot 2 reparatia sistemului electric.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.03.2023 09:34

Caietul de sarcini va fi atașat in 2 anexe

... afișează tot conținutul

Sistem paza/acces
pentru Achiziție
23.03.2023 15:49

Centrala control acces pentru 5 usi, insa la pct 1 sunt solicitate montarea sistemului de control acces pentru 7 usi. Va rog sa clarificati numarul exact de controlere si sisteme.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.03.2023 10:15

Bună ziua. Sistemul Control acces se va monta la 7 uși (a fost modificat caietul de sarcini anexa nr.1)

... afișează tot conținutul

Participanți

1. Lucrări de reparație a Sistemului încălzire la blocul administrativ 1,268,570.00 MDL
10/04/2023 15:25
709,418.94 MDL
Ofertă acceptată
10/04/2023 12:08
843,155.74 MDL
10/04/2023 13:51
1,000,959.39 MDL
2. Lucrări de reparație a sistemului de alimentare cu energie electrică a Blocului administrativ 331,327.00 MDL
10/04/2023 15:26
189,759.52 MDL
Ofertă acceptată
10/04/2023 12:36
213,915.21 MDL
10/04/2023 12:07
285,137.76 MDL
10/04/2023 11:16
326,875.00 MDL