Conform caietului de sarcini
suma planificată 1,599,897.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
1. Lucrări de reparație a Sistemului încălzire la blocul administrativ | 1,268,570.00 MDL | 45200000-9 | lucrări de reparație a Sistemului încălzire la blocul administrativ | 1 Bucata |
24.04.2023 - 30.12.2023 str. Petricani 19 |
2. Lucrări de reparație a sistemului de alimentare cu energie electrică a Blocului administrativ | 331,327.00 MDL | 45200000-9 | lucrări de reparație a sistemului de alimentare cu energie electrică a Blocului administrativ | 1 Bucata |
24.04.2023 - 30.12.2023 str. Petricani 19 |
Buna ziua,
In documentul cu titlul caiet de sarcini publica in forma PDF sunt prevazute 4 caiete de sarcini pentru compartiimente diferite: 1. Incalzire; 2. Constructii (reparatii interioare); 3. Sistema de control pentru usi si fereste (AMC) 4. EEF compartiment electric.
Prin urmare Va rugam sa clarificati care caiet de sarcini se refera la Lot 1. Reparatia sistemului de incalzire si care sunt repartizate la Lot 2 reparatia sistemului electric.
Caietul de sarcini va fi atașat in 2 anexe
Centrala control acces pentru 5 usi, insa la pct 1 sunt solicitate montarea sistemului de control acces pentru 7 usi. Va rog sa clarificati numarul exact de controlere si sisteme.
Bună ziua. Sistemul Control acces se va monta la 7 uși (a fost modificat caietul de sarcini anexa nr.1)