Lucrări de înlocuire a ferestrelor metalice în ferestre din mase plastice
suma planificată 180,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
180,000.00 MDL | 45400000-1 | Lucrări de înlocuire a ferestrelor metalice în ferestre din mase plastice | 1 Bucata |
20.03.2023 - 31.12.2023 str. 27 Martie 1918, nr.14 |
Buna ziua. Se poate schita ferestrelor, sau macar marimile si ferestrele au pervazuri interioare si exterioare?
Bună ziua, schița este anexată.
Buna ziua!
Spuneti va rog frumos, D-stra ati anulat prima licitatie cu numarul 21071216 si organizati tenderul repetat, deoarece ati publicat exact acelasi caiet de sarcini? Sau aveti inca volum suplimentar de facut?
Va multumim!
Bună ziua, da, este licitatie repetată.
Grosimea la profilul ferestrelor ?
Buna ziua, grosimea profilului minim 60 mm, iar grosimea peretelui minim 2.5 mm.
Bună ziua !
Care este motivul pentru care a fost diminuată suma licitației de la 325 mii la 180 mii fără TVA dacă volumele sunt identice?
Bună ziua, anulare, diminuare, modificări caiet de sarcini (după caz) sunt atribuțiile Autorității Contractante. Contactați persoana responsabilă.
De ce nu ati informat operatorii economici despre anularea licitatiei. Motivul anularii ??
Buna ziua, contactati persoanele responsabile. Clarificarea nu poate face referire la procedura în cauză.
Actualizați devizul de cheltuieli, de unde ați luat așa prețuri ? Suntem în 2023.
Buna ziua, dacă nu vă încadrați, nu depuneți oferta.
Buna ziua! Spuneti va rog frumos, cum este permis asa ceva , ca functionarii publici, care sunt platiti din banii nostri, din impozitele platite de noi la stat, care au formulat prima data caietul de sarcini , sa faca asa greseli imense si sa nu calculeze din start valoarea de piata a constructiilor ce urmeaza a fi instalate? De ce noi trebuie sa transferam bani din bugetul nostru pentru garantia bancara, ca peste atata timp, sa anulati tenderul si sa-l repetati? De ce banii nostri , munciti legal, trebuie sa fie folositi in mod eronat din vina voastra? Cum este posibil asa ceva? Cine se face vinovat de asta si cine trebuie sa raspunda? Din ce cauza ati micsorat suma alocata pentru licitatia repetata? Doriti ca sa participe doar primul ofertant? Sau care este motivul? De unde stiti D-stra ca primul ofertant a calculat corect si a oferit exact ceea ce D-stra cereti? Oare este corect ceea ce faceti? Cred ca este cazul sa scriem o petitie colectiva din partea tuturor participantilor ca sa se verifice legalitatea actiunilor voastre, nu este permis asa ceva. Mai departe,la o intrebare pusa de cineva mai sus, D-stra raspundeti atat de obraznic ca daca nu ne incadram in pret, atunci nu trebuie sa participam. Dar este oare dreptul D-stra sa decideti ce trebuie si ce nu trebuie noi sa facem? Eu cred ca este obligatia D-stra sa fiti cat mai responsabili fata de munca D-stra si cat mai respectuosi cu toti cei care vor sa participe la licitatie, trebuie sa fiti un exemplu. Tinem sa va amintim , ca nu suntem la piata, ci este vorba de o licitatie publica, iar raspunsul D-stra este total neadecvat! Si nu in ultimul rand, mai avem o ultima intrebare si anume- care este scopul repetarii licitatiei, care sunt obiectivele pe care doriti sa le atingeti? Cred ca asta se numeste depasirea atributiilor de serviciu si este o rusine!
Buna seara, scopul oricărei licitații publice este de a respecta principiul transparenței, egalității față de fiecare participant, dar și economisirea bugetelor alocate în acest scop. Întradevăr a fost o supraevalaure a costurilor, ori orice eroare urmează a fi redresata, de aceea s-a recurs la o publicare repetata. Toate garanțiile pentru prima procedura urmează si fie returnate în timpul cel mai apropiat. Ne cerem scuze pentru incomoditate creată. Orice ofertă depusă va fi evaluată în corespundere cu normativele legale în vigoare.