Achiziție - Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)

Achiziție Moldelectrica

Informație generală

Moldelectrica
1002600004580
Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)
185,300.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1678447201517

Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
10/03/2023 13:27
clarificări
15/03/2023 09:00
depunere
18/03/2023 09:00
deschidere oferte
20/03/2023 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 10/03/2023 11:27
Trezoreria de Stat

suma planificată 185,300.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
185,300.00 MDL 1,853.00 MDL 39100000-3 Bunuri 1814 Bucata 20.03.2023 - 31.12.2023
str. V. Alecsandri, 78
2023-03-20 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Invitație de participare. rechizite de birou (hîrtie a4 și a3).signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieCondiții de participare la procedură10/03/2023 13:27Descarca
declaratie.docxbiddingDocumentsRechizite de birou (Hârtie A4 și A3)Criterii de eligibilitate Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală.10/03/2023 13:27Descarca
formularul de oferta.docxbiddingDocumentsRechizite de birou (Hârtie A4 și A3)Criterii de eligibilitate. Formularul ofertei financiare confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.10/03/2023 13:27Descarca
informatie generala.docxbiddingDocumentsRechizite de birou (Hârtie A4 și A3)Criterii de eligibilitate Informatie generala despre ofertant confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.10/03/2023 13:27Descarca
declaratie.docxbiddingDocumentsAchizițieCriterii de eligibilitate Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală. 10/03/2023 13:27Descarca
formularul de oferta.docxbiddingDocumentsAchizițieCriterii de eligibilitate. Formularul ofertei financiare confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic. 10/03/2023 13:27Descarca
informatie generala.docxbiddingDocumentsAchizițieCriterii de eligibilitate Informatie generala despre ofertant confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.10/03/2023 13:27Descarca

Persoană de contact

Clarificări

conditii de livrare
pentru Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)
11.03.2023 12:16

Buna, Care sunt termenii de livrare - daca pina la sfirsitul anului - care fa fi graficul?
care sunt contiitii cu descarcare ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.03.2023 16:49

Buna ziua
Bunurile vor fi livrate la depozitul central al întreprinderii, str.Ciocana,8. Cantitatea solicitată pe parcursul anului va fi în dependență de necesitățile întreprinderii și va fi de min.20% din cantitatea totală indicată în Invitația de participare per fiecare solicitare.

... afișează tot conținutul

Participanți

Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3) 185,300.00 MDL
17/03/2023 18:15
126,670.05 MDL
Ofertă acceptată
18/03/2023 07:09
133,650.00 MDL
17/03/2023 17:01
138,619.50 MDL