Achiziție - LUCRĂRI DE REPARAȚIE, FABRICARE A FERESTRELOR, UȘILOR ȘI ARTICOLELOR CONEXE DIN PVC pentru căminul studențesc

Achiziție Centrul de Excelență în Transporturi

Informație generală

LUCRĂRI DE REPARAȚIE, FABRICARE A FERESTRELOR, UȘILOR ȘI ARTICOLELOR CONEXE DIN PVC pentru căminul studențesc
1,204,913.01 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1677702862489

LUCRĂRI DE REPARAȚIE, FABRICARE A FERESTRELOR, UȘILOR ȘI ARTICOLELOR CONEXE DIN PVC


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
01/03/2023 22:59
clarificări
10/03/2023 09:00
depunere
15/03/2023 10:00
deschidere oferte
15/03/2023 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 01/03/2023 23:53
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,204,913.01 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,204,913.01 MDL 45400000-1 LUCRĂRI DE REPARAȚIE, FABRICARE A FERESTRELOR, UȘILOR ȘI ARTICOLELOR CONEXE DIN PVC 1 Metru patrat Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare_lucrari_construcții_pvc_cet.docxtenderNoticeAchiziție-anunt_de_participare_lucrari_construcții_pvc_cet01/03/2023 22:59Descarca
ds_lucrari_cet.docxbiddingDocumentsAchiziție-Documentația standard01/03/2023 22:59Descarca
duae_ro_cet_pvc.docxbiddingDocumentsAchiziție-Document Unic European01/03/2023 22:59Descarca
formularul 1.pdftechnicalSpecificationsAchiziție-Lista cu cantități de lucrări01/03/2023 22:59Descarca
formularul 3.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Deviz local estimativ01/03/2023 22:59Descarca
formularul 5.pdftechnicalSpecificationsAchiziție-Catalog de preturi unitare01/03/2023 22:59Descarca
formularul 7.pdftechnicalSpecificationsAchiziție-Deviz local formular 701/03/2023 22:59Descarca
anunt_de_participare_lucrari_construcții_pvc_cet.docxtenderNoticeLUCRĂRI DE REPARAȚIE, FABRICARE A FERESTRELOR, UȘILOR ȘI ARTICOLELOR CONEXE DIN PVC Anunț LUCRĂRI DE REPARAȚIE, FABRICARE A FERESTRELOR, UȘILOR ȘI ARTICOLELOR CONEXE DIN PVC01/03/2023 22:59Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificari:ISO 45001
pentru Achiziție
02.03.2023 09:56

Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punct pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici. Va rugam sa modificati cerintele Anuntului de participare. Va multumim!

... afișează tot conținutul

schita
pentru Achiziție
03.03.2023 13:11

Buna ziua! Publicati va rugam frumos, schita ferestrelor, deschideri, etc! Concretizati , va rog , marimile usilor de la punctul 4. Va multumim!

... afișează tot conținutul

Participanți

LUCRĂRI DE REPARAȚIE, FABRICARE A FERESTRELOR, UȘILOR ȘI ARTICOLELOR CONEXE DIN PVC 1,204,913.01 MDL Lot anulat