Achiziție - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice

Achiziție CONSILIUL CONCURENŢEI

Informație generală

Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
11,600,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1677486486149

Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
27/02/2023 11:52
clarificări
13/03/2023 10:00
depunere
28/03/2023 08:00
deschidere oferte
28/03/2023 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 13/03/2023 08:11
Trezoreria de Stat

suma planificată 11,600,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
11,600,000.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație a sediului Consiliului Concurenței , etajele 2,4,5,6 cu suprafața totală de 1560 m2, din mun. Chișinău, str. A. Russo nr.1, 1 Metru cub 29.03.2023 - 31.12.2023
Chisinau, str. A.Russo,1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare_lucrari_CC 07.03.23.signedtechnicalSpecificationsAchizițieanunt de participaRE07/03/2023 13:59Descarca
Lista cu cantități-CC 27.02.23.signedtechnicalSpecificationsAchizițieLista de cantitati27/02/2023 11:52Descarca
Formular DUAE CC 27.02.23.signedtechnicalSpecificationsAchizițieDUAE27/02/2023 11:52Descarca
anunt_de_participare_lucrari_CC 27.02.23.signedtechnicalSpecificationsAchizițieanuntul de participare27/02/2023 11:52Descarca
Caiet Sarcini_execuție C.C._27.02.23.signedtechnicalSpecificationsAchizițiecaiet de sarcini27/02/2023 11:52Descarca
Doc. Stand_ CC 27.02.23.signedtechnicalSpecificationsAchizițieDocumentele Stantdart27/02/2023 11:52Descarca

Persoană de contact

Clarificări

conditii de calificare
pentru Achiziție
28.02.2023 14:59

Numărul mediu de angajați în ultimul an
nu mai puțin de 30 muncitori ( 2022),
confirmate prin extrase contabile la zi, - ce documente confirmative urmeaza sa prezinte Operatorul economic

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.02.2023 16:51

La Anexa nr. 15 din Documentația Standart ( Declarație privind personalul de specialitate ),
se va anexa Raportul Statistic pentru anul 2022 -M3 ( căștigurile salariale și costul forței de muncă în anul 2022 )

... afișează tot conținutul

conditii de calificare
pentru Achiziție
01.03.2023 11:20

de ce se ia in consideratie Numărul mediu de angajați în ultimul an - cind lucrarile urmeaza sa fie executate in anul 2023 - Operatorul economic poate angaja pentru executarea lucrarilor muncitori si in anul 2023 nu este neaparat sa angajeze muncitori in anul 2022 - care este relevanta datelor Numărul mediu de angajați în ultimul an nu mai puțin de 30 muncitori ( 2022)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.03.2023 18:41

În conformitate cu Doc. Standart, Secțiunea 2 . Calificarea ofertanților , art. 38
ofertantul urmează să prezinte documentele care demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională pentru executarea viitorului contract, după cum urmează:
p.4) o declaraţie referitoare la efectivele medii anuale al personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;

... afișează tot conținutul

calificare
pentru Achiziție
03.03.2023 08:28

Anexa 15 „DECLARAŢIE privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului “ - PREVEDE - Lista personalului PROPUs pentru implementarea contractului , dar M3 prevede lista lucratorilor pe anul precedent , NU ARE NICI O LEGATURA UNA CU ALTA

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.03.2023 09:22

În „Declarația privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului “ ofertantul va selecta din toți angajații săi, specialiștii necesari pentru execuția lucrărilor descrise în Caietul de Sarcini.

... afișează tot conținutul

conditii de calificare
pentru Achiziție
28.02.2023 19:07

Interesant. numai la noi in Moldova ppoti vedea orice minune...unde Consiliul Concurenței limitează concurența. Onorate autoritate contractantă de ce nu mai inventati si alte restricții. Documentația standard vorbeste despre faptul ca Autoritatea contractantă în documentația de atribuire indică cerinte minime de calificare. Poate sunt operatori economici au subcontractat in 2022 multe lucrari si nu au pentru ce sa mentina 30 angajati, si multe alte. De ce limitati concurența?. Iar daca mai este un pic de demnitate la Aceasta Institutie. Solicităm respectuos sa fie exclus sub-pct 20 al pct.16 din Anuntul de participare. Multumesc anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.03.2023 17:31

Criteriul de calificare descris în p. 20 din Tabelul stabilit în pct. 16 din Anunțul de participare, prevede numărul persoanelor angajate pentru realizarea proiectelor din anul precedent. În cazul în care agentul economic a participat în trecut în executarea lucrărilor prin asociere, sau a subcontractat serviciile respective de la alți agenți economici, urmează a fi prezentate documente confirmative care vor include și informația despre personalul angajat la întreprinderile asociate și/sau subcontractate.
Minimul de angajați solicitat este necesar pentru demonstrarea capacității ofertantului să execute lucrările la timp, ținând cont de volumul și complexitatea lor.

... afișează tot conținutul

calificare
pentru Achiziție
02.03.2023 12:16

ce atributie are art. 38 al Doc. Standart, Secțiunea 2 -o declaraţie referitoare la efectivele medii anuale al personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani; - cind Dvs solicitati Numărul mediu de angajați în ultimul an nu mai puțin de 30 muncitori ( 2022)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.03.2023 15:34

În conformitate cu Doc. Standart, Secțiunea 2.Calificarea ofertanților, art. 38, p.4 si p.3 ofertantul prezintă Declarația din Anexa 15 „DECLARAŢIE privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului “ la care va anexa Raportul Statistic –M3

... afișează tot conținutul

clarificari
pentru Achiziție
02.03.2023 19:41

Buna ziua. Interesanta abordare aveti... Spunetimi va rog dar daca in mediu ne ese 28 muncitori, sau 25 muncitori. asa cum se nmeste? nu limitati participarea? de exemlu intr-o luna au fot 50 muncitori, ina alta luna 20, in alta luna 8, etc. in mediu nu se vor primi 30 muncitori. Si ce comun are anul 2022 cu prezentul? cit de sigur puteti fi ca acum compania pe care o favorizati nu are nici-un muncitor. Un alt argument este ca nu toate companiile prezinta M3, chiar si cele care sunt in lista sa le prezinte, prezinta acest raport pina la 31.03.2023. Chiar azi curatorul notru de la Statistică ne-a informat ca compania noastră pentru 2022 nu trebuie sa prezinte acest formular. Este un pic tare incorect. Mai carect ar fi sa solicitati nr. muncitori sunt in prezent la companie. ca exemplu preyentarea IPC21 pe luna februarie, aceasta la sigur vă va oferi capacitatea operatorului în prezent dar nu în trecut. Modificati anuntul. Multumesc anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.03.2023 09:22

- Se va calcula mediu anual de angajați din cauza existenței a multor lucrări sezoniere în construcție. ( perioada de iarna mai putini , vara mai multi…mediu min 30 angajati )
- În cazul unei asocieri, cerințele pot fi îndeplinite prin cumul proporțional.
- Criteriul de calificare OBLIGATORIU „ Disponibilitatea de personal angajat“ poate fi confirmat prin extrase contabile și alte rapoarte oficiale( M 3, M1, IPC21 )

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
09.03.2023 16:08

Buna ziua!
In lista cu cantitatile de lucrari Nr. 72.4 – EEF/IEI, capitolul 1 si capitolul Utilaj este specificat ,,Электрооборудование напряженим до 1000В,поставляемое заказчиком'', intrebare: utilajul va fi pus la dispozitia antreprenorului de catre baneficiar sau va fi necesar de procurat de antreprenor?
In caietul de sarcini pentru executie se face trimitere la mostre. Cand se prezinta mostrele si la care materiale este obligatoriu de prezentat mostrele?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.03.2023 12:38

“поставляемое заказчиком“ – este o eroare de tipar a devizierului , se exclude din toate capitolele .
Toate materialele, utilajele vor fi procurate de antreprenor. Antreprenorul va prezenta Beneficiarului nu mai tărziu de 10 zile înainte de punerea în operă mostre la următoarele materiale , utilaje : ( gresie, faianță, laminat, culoare vopsea , tavan casetat, profil fereastră, uși, corpuri de iluminat, prize ,intrerupătoare ) .
Toate materialele care urmează a fi puse în lucru vor trece procedura de recepție pe șantier prevăzută pentru doc. de execuție Cartea Tehnică. ( certificare ,corespunderea caracteristicilor )

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
09.03.2023 09:03

devizul nr. 72.4 , poz. 2.31 si 2.32 concretizati simbolurie deoarece la sfirsitul simbolului din caietul de sarcini lipseste o litera , asa simbol ca RPEJ05 si RPEJ06 nu exista asa simboluri

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.03.2023 12:38

Poz. 2.31 și poz. 2.32 din Devizul 72.4 – EEF / IEI se completează după cum urmează:
Capitolul 1.9 Încercări testări și reglări instalații electrice:
Poz. 2.31-Preț de piață -Încercări , verificări electrice și reglări la cabluri de energie electrică pînă la 1 kw, automate pînă la 500 A, tablouri electrice-set-1,0
Poz. 2.32-Preț de piață -Încercări , verificări electrice și reglări la prize de pamînt, circuite de iluminat , corpuri de iluminat, instalații de legare la pămînt-set-1,0
În conformitate cu Anunțul de participare : Ofertanții vor lua în calculul costului ofertei de preț toate cheltuielele ce țin de perfectarea documentației de execuție , inclusiv verificarea și testarea sistemelor , încercări pentru utilaje și instalații, instrucțiuni privind expluatarea instalațiilor și sistemelor.

... afișează tot conținutul

criteriu de calificare
pentru Achiziție
06.03.2023 12:14

Buna ziua. in cazul in care operatorul economic acum dispune de un nr. scripric de angajati min.30 de persoane...se va considera ca calificare sau nu? Multumesc anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.03.2023 12:51

Va fi exclus sub-pct 20 al pct.16 din Anuntul de participare și va fi plasat un nou anunt.

... afișează tot conținutul

calificare
pentru Achiziție
03.03.2023 08:30

Stimate Autoritate Contractanta indicati conditiile de calificare mai clare? De aici reese că nu reese nimic? Întrebarea cu munciitorii a ramas deschisa

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.03.2023 12:50

În tabelul 16 din anunț este scurta descriere a criteriilor, detaliat este în Caietul de sarcini. Va fi exclus sub-pct 20 al pct.16 din Anuntul de participare și va fi plasat un nou anunt. Multumesc anticipat.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație a sediului Consiliului Concurenței , etajele 2,4,5,6 cu suprafața totală de 1560 m2, din mun. Chișinău, str. A. Russo nr.1, 11,600,000.00 MDL
27/03/2023 16:09
9,404,453.58 MDL
Ofertă acceptată
27/03/2023 13:13
9,861,033.20 MDL
Ofertă refuzată
28/03/2023 02:57
10,483,764.00 MDL
Ofertă refuzată