achiziționarea serviciilor de elaborare a Studiului de fezabilitate pentru determinarea criteriilor de proiectare a construcției ,,Imobilul din bd. Grigore Vieru, 6 cu stabilirea modului de folosință ca oficii-birouri și a unei parcări deschise pe terenul adiacent pentru I.P. Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P.ODA)”
suma planificată 195,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
195,000.00 MDL | 71241000-9 | Servicii de elaborare a Studiului de fezabilitate pentru determinarea criteriilor de proiectare a construcției ,,Imobilul din bd. Grigore Vieru, 6 cu stabilirea modului de folosință ca oficii-birouri și a unei parcări deschise pe terenul adiacent | 1 Bucata | Lot anulat |
Buna ziua!
Din care considerente s-au folosit Anexele din “DOCUMENTAŢIEI STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări” aprobate prin Ordinul MINISTERULUI FINANȚELOR nr. 69 din 07-05-2021, daca este “DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii” aprobate prin Ordinul MINISTERULUI FINANȚELOR nr.115 din 15-09-2021, care se aplică obligatoriu pentru achiziția serviciilor de proiectare, inclusiv cu codul CRV 71240000-2 - “Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare”, aplicata pentru achiziția dată?
Bună ziua, anexele DOCUMENTAŢIA STANDARD sunt generale, iar autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire criteriile care vizează:
a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;
b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale;
c) capacitatea economică şi financiară;
d) capacitatea tehnică şi/sau profesională;
e) standarde de asigurare a calităţii;
f) standarde de protecţie a mediului.
cu referire la obiectul concret de achiziție.
Vă mulțumim.
Din atasata Anexa nr. 15 „DECLARAŢIE privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului” in lista este „Diriginţi de şantier”, „Maiştri” – pentru ce?
Bună ziua, anexele DOCUMENTAŢIA STANDARD sunt generale, iar autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire criteriile care vizează:
a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;
b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale;
c) capacitatea economică şi financiară;
d) capacitatea tehnică şi/sau profesională;
e) standarde de asigurare a calităţii;
f) standarde de protecţie a mediului
cu referire la obiectul concret de achiziție.
Vă mulțumim.
Buna ziua!
Mulțumim pentru răspunsurile identice la ambele întrebări, dar se solicită o concretizare - “Care Ordin al MINISTERULUI FINANȚELOR se va respecta de ofertant în procesul de perfectare a actelor pentru licitația dată?”.
Bună dimineață, Vă mulțumim pentru întrebările la orele târzii. Ofertantul va prezenta oferta conform cerințelor expuse în anunțul de participare și alte acte anexate în cadrul procedurii.