Achiziție - achiziționarea serviciilor de elaborare a Studiului de fezabilitate pentru determinarea criteriilor de proiectare a construcției ,,Imobilul din bd. Grigore Vieru, 6 cu stabilirea modului de folosință ca oficii-birouri și a unei parcări deschise pe terenul adiacent pentru I.P. Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P.ODA)”

Achiziție IP Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA)

Informație generală

achiziționarea serviciilor de elaborare a Studiului de fezabilitate pentru determinarea criteriilor de proiectare a construcției ,,Imobilul din bd. Grigore Vieru, 6 cu stabilirea modului de folosință ca oficii-birouri și a unei parcări deschise pe terenul adiacent pentru I.P. Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P.ODA)”
195,000.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1677061427913

achiziționarea serviciilor de elaborare a Studiului de fezabilitate pentru determinarea criteriilor de proiectare a construcției ,,Imobilul din bd. Grigore Vieru, 6 cu stabilirea modului de folosință ca oficii-birouri și a unei parcări deschise pe terenul adiacent pentru I.P. Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P.ODA)”


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
22/02/2023 12:29
clarificări
01/03/2023 09:05
depunere
04/03/2023 09:05
deschidere oferte
04/03/2023 09:05
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 22/02/2023 10:24
Trezoreria de Stat

suma planificată 195,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
195,000.00 MDL 71241000-9 Servicii de elaborare a Studiului de fezabilitate pentru determinarea criteriilor de proiectare a construcției ,,Imobilul din bd. Grigore Vieru, 6 cu stabilirea modului de folosință ca oficii-birouri și a unei parcări deschise pe terenul adiacent 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anexa nr 14.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr 14.docx22/02/2023 12:29Descarca
anexa nr 20.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr 20.docx22/02/2023 12:29Descarca
anexa nr 21.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr 21.docx22/02/2023 12:29Descarca
anexa nr. 7.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 7.docx22/02/2023 12:29Descarca
anexa nr. 8.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 8.docx22/02/2023 12:29Descarca
anexa nr. 12.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 12.docx22/02/2023 12:29Descarca
anexa nr. 13.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 13.docx22/02/2023 12:29Descarca
anexa nr. 15.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 15.docx22/02/2023 12:29Descarca
anexa nr.17.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr.17.docx22/02/2023 12:29Descarca
anexa nr.19.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr.19.docx22/02/2023 12:29Descarca
anunt_de_participare_studiu_fezabilitate 08.02.2023.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunt_de_participare_studiu_fezabilitate 08.02.2023.signed.pdf22/02/2023 12:29Descarca
caiet de sarcini proiectare 10.02.2023.docxbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini proiectare 10.02.2023.docx22/02/2023 12:29Descarca

Persoană de contact

Clarificări

DOCUMENTAŢIA STANDARD
pentru Achiziție
27.02.2023 23:20

Buna ziua!
Din care considerente s-au folosit Anexele din “DOCUMENTAŢIEI STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări” aprobate prin Ordinul MINISTERULUI FINANȚELOR nr. 69 din 07-05-2021, daca este “DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii” aprobate prin Ordinul MINISTERULUI FINANȚELOR nr.115 din 15-09-2021, care se aplică obligatoriu pentru achiziția serviciilor de proiectare, inclusiv cu codul CRV 71240000-2 - “Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare”, aplicata pentru achiziția dată?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.02.2023 09:05

Bună ziua, anexele DOCUMENTAŢIA STANDARD sunt generale, iar autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire criteriile care vizează:
a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;
b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale;
c) capacitatea economică şi financiară;
d) capacitatea tehnică şi/sau profesională;
e) standarde de asigurare a calităţii;
f) standarde de protecţie a mediului.
cu referire la obiectul concret de achiziție.
Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

DOCUMENTAŢIA STANDARD
pentru Achiziție
27.02.2023 23:23

Din atasata Anexa nr. 15 „DECLARAŢIE privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului” in lista este „Diriginţi de şantier”, „Maiştri” – pentru ce?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.02.2023 09:05

Bună ziua, anexele DOCUMENTAŢIA STANDARD sunt generale, iar autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire criteriile care vizează:
a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;
b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale;
c) capacitatea economică şi financiară;
d) capacitatea tehnică şi/sau profesională;
e) standarde de asigurare a calităţii;
f) standarde de protecţie a mediului
cu referire la obiectul concret de achiziție.
Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

DOCUMENTAŢIA STANDARD
pentru Achiziție
28.02.2023 23:39

Buna ziua!
Mulțumim pentru răspunsurile identice la ambele întrebări, dar se solicită o concretizare - “Care Ordin al MINISTERULUI FINANȚELOR se va respecta de ofertant în procesul de perfectare a actelor pentru licitația dată?”.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.03.2023 09:01

Bună dimineață, Vă mulțumim pentru întrebările la orele târzii. Ofertantul va prezenta oferta conform cerințelor expuse în anunțul de participare și alte acte anexate în cadrul procedurii.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de elaborare a Studiului de fezabilitate pentru determinarea criteriilor de proiectare a construcției ,,Imobilul din bd. Grigore Vieru, 6 cu stabilirea modului de folosință ca oficii-birouri și a unei parcări deschise pe terenul adiacent 195,000.00 MDL Lot anulat
02/03/2023 22:21
178,800.00 MDL
Ofertă refuzată