Achiziție - Reparația capitală a Sistemului de alimentare cu apă potabilă dun cadrul Taberei Militare nr.123, mun. Chișinău

Achiziție AGENŢIA ASIGURARE RESURSE ŞI ADMINISTRARE PATRIMONIU A MINISTERULUI APĂRĂRII

Informație generală

Reparația capitală a Sistemului de alimentare cu apă potabilă dun cadrul Taberei Militare nr.123, mun. Chișinău
1,500,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1676464203756

Reparația capitală a Sistemului de alimentare cu apă potabilă dun cadrul Taberei Militare nr.123, mun. Chișinău


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
15/02/2023 14:41
clarificări
22/02/2023 08:00
depunere
28/02/2023 08:00
deschidere oferte
28/02/2023 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 15/02/2023 12:30
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,500,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,500,000.00 MDL 45232150-8 Reparația capitală a Sistemului de alimentare cu apă potabilă din cadrul Taberei Militare nr.123, mun. Chișinău 1 Reparatie conventionala 03.04.2023 - 18.08.2023
şos.Hînceşti 84

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare actualizat omf nr.69_2021 conducte apă tm123.signed.signed.pdftenderNoticeAchiziție-16/02/2023 11:22Descarca
formularul nr.1 general.docxbillOfQuantityAchiziție-16/02/2023 11:22Descarca
anunț de participare omf nr.69_2021 conducte apă tm123.signed.signed.pdftenderNoticeAchiziție-15/02/2023 14:41Descarca
caiet de sarcini anexa nr.23 conducte apă tm123.signed.pdfclarificationsAchiziție-15/02/2023 14:41Descarca
documentația standard omf nr.69_2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/02/2023 14:41Descarca
duae conducte apă tm123.docevaluationCriteriaAchiziție-15/02/2023 14:41Descarca
grafic de executie a lucrarilor.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/02/2023 14:41Descarca
lista de lucrări generală.docbillOfQuantityAchiziție-15/02/2023 14:41Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anuntul
pentru Achiziție
15.02.2023 19:40

In anunt indicati ca ofertantul este obligat sa prezinte în termen de o zi un șir de acte. Concretizati zi lucrătoare sau nu? Aici va invederem ca
Art. 17 Legea 131, 5) Ofertantul/candidatul este descalificat în cazul în care nu suplimentează, nu prezintă clarificări sau nu completează informațiile sau documentele solicitate de autoritatea contractantă în termenele stabilite de aceasta (minimum 3 zile lucrătoare sau, în cazul în care procedura folosită este cererea ofertelor de preţuri, minimum o zi lucrătoare). Autoritatea contractantă are obligaţia de a asigura, în orice situaţie, un termen rezonabil în funcţie de complexitatea solicitării de prezentare, suplimentare, clarificare și/sau completare.
Modificați termenul sau sa depunem contestatie?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.02.2023 11:19

Având în vederea cele menționate, Autoritatea contractantă își exprimă disponibilitate și acceptă solicitarea participanților la concurs. Termenul de prezentare a documentele justificative, actualizate, prin care operatorul economic va demonstra îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie urmează să fie modificat.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.02.2023 19:58

Ați publicat un caiet de sarcini ce nu corespunde Documentatiei standart aprobate, ați exclus din anexa nr 23 următoarea sintagma "Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). DECI CEREM PUBLICAREA F1 cu consumele desfasurate a resurselor.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.02.2023 11:19

Autoritatea contractantă urmează să opereze corectările necesare.

... afișează tot conținutul

caietul de sarcini
pentru Achiziție
16.02.2023 10:39

Poz. 3 , AcB06B
Montarea hidrantilor de incendiu suprateran pe pozitie existenta, avind diametrul de Dn=65-80 mm. Acest resurs prevede si hidrant, cum procedam excludem hidrantul sau il lasam?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.02.2023 11:29

Având în vedere faptul că a fost atașat Formularul nr.1B, devizul de cheltuieli urmează să fie elaborat corespunzător pozițiilor descifrate.

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
16.02.2023 17:50

Unul din principiile de baza al Legii 131 este libera concurenta care poate fi asigurata prin participarea cit mai larga a ofertantilor. La asigurarea participarii largi un factor este proportionalitatea cerintelor fata de ofertanti raportate la scopuri. Deci va rugam sa concretizati cum se asigura participarea pe larg la conditia ca ofertantul prezinta garantia de buna executie de 15% si asta in situatia cind el demareaza lucrarile pe cont propriu? In majoritate licitatiilor fara avans este prevazut retineri succesive de pina la 10%, poate micsorati garantiile in situatia cind dtre garantati nimic? Garantia de 15% este o cerinta vadit restrictiva.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.02.2023 07:39

Potrivit prevederilor pct.42 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638/2020 „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În cazul dat, cerințele documentației de concurs au rezultat din categoria, importanța și statutul obiectului supus reparației și sunt obligatorii pentru operatorii economici. Mai mult decît atît, „Garanția de buna execuție a contractului ” este forma principală de asigurare, că contractul va fi realizat, în termenii, condițiile și cerințele prevăzute de acesta.

... afișează tot conținutul

anunt de paticipare
pentru Achiziție
17.02.2023 17:33

Va rugam sa concretizați p.24 din anunț de participare - prezentarea in 3 zile lucrătoare a documentației de calificare se va expedia la adresa electronica a Autorității Contractante ? Solicitam respectuos sa mai revizuiți cerințele solicitate de d-ra in anunțul de participare, si anume contractul individual de munca se prezinta la organele competente , pentru ce mai exista dar declarația ANGAJATILOR IRM .
1. Noi purtam răspundere de datele indicate (este suficient sa verificați conform raportului numărul de angajați) 2. In contractele individuale de munca sunt date cu caracter personal care este interzis de Lege divulgarea datelor cu caracter personal . Revedeți Legile : Codul Muncii, Codul PENAL si Legea Achizițiilor Publice - documentele strict care se solicita, LEGE Nr. 133 din 08-07-2011privind protecția datelor cu caracter personal si anume: RĂSPUNDEREA ! Articolul 33. Răspunderea pentru încălcarea prezentei legi Pentru încălcarea prezentei legi, persoanele vinovate răspund în conformitate cu legislația civilă, contravențională sau penală. Solicitam sa ne argumentați in baza la ce Lege solicitați copiile contractelor de munca.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.02.2023 10:15

Potrivit prevederilor pct.42 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638/2020 „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la altitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În cazul dat, cerințele documentației de concurs au rezultat din categoria, importanța și statutul obiectului supus reparației și sunt obligatorii pentru operatorii economici, pentru ca Autoritatea contractantă să fie sigură că compania care urmează să execute lucrările, dispune de numărul necesar de angajați. Totodată, reieșind din prevederile Legii nr.133/2011 ,,privind protecția datelor cu caracter personal”, orice informație care are statut de date cu caracter personal, urmează fi acoperită în timpul scanării / radiată prin mijloace electronice, etc, din documentele ce urmează a fi prezentate (contractele individuale de muncă).

... afișează tot conținutul

Raport de activitate 2021,2022 ?
pentru Achiziție
17.02.2023 17:58

Solicitam sa concretizați ultimii 2 ani raportul anual ? Raport anual pentru anul 2022 data limita este 31 martie 2023. Cum puteți solicita raport 2022 ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.02.2023 01:03

Despre faptul că data limită pentru perfectarea și prezentarea Raportului financiar pentru ultimul an de activitate este data de 31 martie, se cunoaște despre acești termeni. Raportul financiar pentru anul de activitatea a companiei pentru anul 2022, se prezintă în cazul în care la data solicitării clarificărilor, acesta este deja perfectat. În caz contrar, este obligatorie prezentarea Raportului financiar de activitate a companiei pentru anul 2021.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
21.02.2023 15:28

Buna ziua. Deviz 2-1-1 poz 42 Inel prefabricat pt. camine КЦ-15-9(0.40 m3) in resurse Inel prefabricat pt. camine КЦ-15-9a(0.40 m3) - care este corecta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 16:23

Bună ziua! Conform Proiectului de execuție, se va include camine КЦ-15-9a.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
20.02.2023 10:05

Stimata Autoritate Contractanta noi cunoaștem drepturile dra si foarte bine Legea achizițiilor publice dar solicitam sa excludeți de la p.5 Anexa 15 (copiile contractelor individuale de munca ) daca sunt 30 angajați noi ce suntem obligați sa facem copii la toate contractele de munca ? Exista organele care ne verifica si contractele de munca si toata documentația care o solicitați dra suplimentar si anume la SFS se face raport pentru fiecare angajat daca cunoașteți este IRM , La Agenția Supraveghere Tehnica tot se prezinta ordinul de angajare al personalului anume: atestat pentru fiecare compartiment SEPARAT diriginte santietr , dupa care ne elibereaza Avizul Agentiei Supraveghere Tehnica Anexa 22 . Insemna dra verficati activitatea Serviciului Fiscal de Stat si Activitatea Agentiei Supraveghere Tehnica? Va rugam sa aveți si către Operatorii Economici un pic de stima pentru munca care o depune pentru elaborarea ofertelor. Sunteți unicii care solicitați așa condiții. Vom contesta toate solicitările abuzive din anunțul de participare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.02.2023 10:22

Este o măsură impusă din experiența negative de conlucrare cu alți operatori economici în anii precedenți, prin care dorim să fim asigurați din toate punctele de vedere. Anexa nr.15 este simplu de completat, în care se includ persoane atestate, cu anexarea Certificatului de atestare tehnico - profesională a dirigintelui de șantier, dar de facto persoana respectivă nici nu cunoaște despre acest obiect. Dacă este o altă posibilitate de a demonstra că specialiștii respectivi într-adevăr vor fi implicați în lucrarea respectivă, se acceptă și alte propuneri.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
20.02.2023 11:03

Nu este o problema de îndeplinit Anexa 15 ( noi nu dorim sa fim acuzați de angajați prezentarea informației fără acordul angajatului), Se are in vedere de ceilalți angajați ai companiei pentru ce trebuie sa anexam toate copiile contractelor de munca ? Ce tine de p.18 din anunt certificat de atestare tehnico-profesionala a dirigintelui de șantier (noi propunem de anexat copia ordinului de angajare -unde se indica Numele Prenumele , nr. documentullui atestarii si anume sa fie cu semnatura si stampila diriginte de santier) - nu avem date cu caracter personal si este conform legii , despre nr. angajatilor este Declaratia IRM19- Dar aceste date sunt in Raportul anual al Operatorului Economic , exemplu : va rog sa analizati link-ul: http://cnas.md/libview.php?l=ro&idc=360&id=5494&t=/Mass media/Noutati/Informatia-IRM-19-prezentata-in-termen-este-in-beneficiul-angajatului . Solicitam sa modificati aceste puncte unde solicitati anume copia contractului de munca- este abuziv . Va intelegem dar sunt alte documente care am dat exemplu mai sus unde nu sunt vizibile datele cu caracter personal ce contavine Legii divulgarea datelor cu caracter personal.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.02.2023 12:43

Autoritatea contractantă nu are nevoie de informația care se conține în aceste contracte. Însă, după cum a fost menționat în mesajul precedent, se dorește ca lucrările să fie executate de către o companie cu responsabilitate și de bună credință. În acest context, poate fi prezentat un tabel cu numărul muncitorilor pe specialități. Totodată este de menționat că obiectul pe care vor fi executate lucrările, este unul cu regim special de accedere, iar prin urmare înainte de fi inițiate lucrările, toți muncitorii vor fi supuși verificării de către structurile de resort.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
20.02.2023 15:25

Stimata Autoritate Contractanta suntem de acord cu dra dar avem si noi politica Companiei unde trebuie sa fie respectata, avem o experiența vasta in domeniu si chiar dorim Autoritățile Contractante sa se conformeze Legii Achizițiilor publice in vigoare. De aceea ca nu va conformați Legii si va confruntați cu așa companii, chiar nu este greu sa anexez un contract individual de munca cu salariu muncitor cu 1650 lei. Faceți public toate datele cu caracter personal si divulgarea secretului companie. Sunteți prima Autoritate Contractanta care impuneți asemenea condiții, din ce am văzut si analizat la dra pe achiziții aveți unele si aceleași companii care participa la licitațiile dra, apoi motivați ca impuneți așa condiții după experiența precedenta, nu cred ca ați învățat lecția. Unde este libera concurenta ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 08:51

După cum s-a stipulat în mesajele precedente Autoritatea contractantă nu are nevoie de informație care să conțină date cu caracter personal (nume prenume, cod fiscal, valoarea salariului, etc.). Este necesară să fie dovedită disponibilitatea de cadre specializate în domeniu. Timp pentru perfectarea documentelor solicitate (astuparea datelor cu caracter personal, etc.) este suficient.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
21.02.2023 12:00

Deviz 2-2-1 poz 40 AcA54B Montarea fitingurilor mecanic (insurubare). Imbinare mecanica intre teava si fiting (mufe, teu, cot) din polietilena, Capat flansa PE HD RC PE100 d50mm, dar in formularul nr. 5 la resurse este dat Capat flansa PE HD RC PE100 d90mm. Concretizati unde este corect

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 12:16

Conform Proiectului de execuție, vor fi incluse Capete flanșe PE HD RC PE100 d90mm.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
21.02.2023 12:04

Deviz 2-2-1 poz 44 AcA23A Imbinarea cu flanse libere a tuburilor, pieselor de legatura si armaturilor, la conducte din poliesteri, armate cu fibre de sticla, Flansa libera din otel zincat d90mm, dar in formularul nr. 5 la resurse este dat Flansa libera din otel zincat d50mm .Concretizati unde este corect

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 12:23

Conform Proiectului de execuție, vor fi incluse ,,Flanse libere din otel zincat d90mm”.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
21.02.2023 14:18

Buna ziua. Deviz 2-1-1 poz 22 Tub de protectie L=500mm in denumirea resursei L=200mm care informatie e corecta? Multumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 14:48

Bună ziua! Conform Proiectului de execuție, se va include Tub de protectie PVC SN8 d200mm.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
21.02.2023 14:30

Buna ziua. Deviz 2-1-1 poz 43, 46 Garnituri cauciuc cu insertii sint fara d, deoarece teu, reductia sint cu d=100/80 avem garnituri 8 buc cu d100 4 buc si cu d80 4 buc. In asa caz se adauga pozitii? Cum procedam corect, explicati va rog.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 16:23

Nu este clară întrebarea. Rugăm să reformulați.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
21.02.2023 14:33

21 febr 2023, 14:18
Subiectul întrebării: Caiet de sarcini
Întrebare: Buna ziua. Deviz 2-1-1 poz 22 Tub de protectie L=500mm in denumirea resursei L=200mm care informatie e corecta? Multumesc.

Răspuns (21 febr 2023, 14:26):
Bună ziua! Conform Proiectului de execuție, se va include Tub de protectie PVC SN8 d200mm.

Raspunsul la intrebare este pentru cei care nu ghindesc? Intrebarea merge despre lungime si raspundeti de diametru. Dati un raspuns corect.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 16:23

Lungimea Tuburilor este de 200 mm.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
21.02.2023 16:27

Deviz 2-1-1 poz 43, Garnituri cauciuc cu insertii sint fara indicarea diametrului, deoarece resursa Teu fonta cu flanse PN10 d100/80mm are 2 diametre, garniturile trebiuie sa fie de d=100 si d=80 cate 4 buc. Cum procedam corect, explicati va rog.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 21:44

Diametrul la garnitură se include corespunzător datelor indicate în lista de lucrări, precum și în formularul nr.1B.Pentru mai multe detalii, la sediul Autorității contractaente puteți face cunoștință cu proiectul de execuție a lucrărilor.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
21.02.2023 17:20

Deviz 2-2-1 poz 6 dupa denumirea lucrarii Teu fonta cu flanse ductila PN10 d80/80mm - ca resursa Teu fonta cu flanse ductila PN10 d8/80mm care e corect?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 21:46

Conform Proiectului de execuție, se va include Teu fonta cu flanse ductila PN10 d80/80mm.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
21.02.2023 17:26

Avand un numar mare de intrebari pentru clarificari rugam sa incarcati proiectul pentru executarea lucrarilor date.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 17:52

Proiectul nu poate fi atașat în SIA RSAP, deoarece după cum a fost menționat în mesajele precedente, accesul pe teritoriul vizat este unul cu regim restricționat și ține de infrastructura Armatei Naționale. Pentru a face cunoștință cu proiectul, doritorii sunt invitați la sediul Autorității contractante. Datele de contact sunt indicate în documentația de participare precum și pe platforma de achiziție.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
21.02.2023 17:49

Deviz 2-2-1 poz 33 si 34 nu corespund diametrul de teava din otel din denumirea lucrarii cu diametrul indicat in resurse. Care este corect?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 21:55

Diametrul corect este reflectat în resursele pentru fiecare poziție. Pentru poziția 33 - diametrul țevii care se va lua în calcul este 57x3.0mm, iar pentru poziția 34 - diametrul țevii care se va lua în calcul este 50mm.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
21.02.2023 17:58

Deviz 2-2-1 poz 41 si 42 sint la fel? Precizati.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.02.2023 22:01

La pozițiile respective informația descrisă în poziție, nu diferă de cea reflectată în rseurse.

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparația capitală a Sistemului de alimentare cu apă potabilă din cadrul Taberei Militare nr.123, mun. Chișinău 1,500,000.00 MDL
27/02/2023 16:08
1,395,075.00 MDL
Ofertă acceptată
26/02/2023 19:02
1,414,163.92 MDL
27/02/2023 15:09
1,423,562.71 MDL
27/02/2023 16:14
1,494,844.64 MDL
27/02/2023 18:14
1,499,749.26 MDL
27/02/2023 16:57
1,668,577.20 MDL