Achiziție - Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova

Achiziție Primăria or. Cricova

Informație generală

Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova
10,853,981.30 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1676360225042

Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
14/02/2023 09:49
clarificări
24/02/2023 09:00
depunere
07/03/2023 09:00
deschidere oferte
07/03/2023 09:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 14/02/2023 07:41
Trezoreria de Stat

suma planificată 10,853,981.30 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
10,853,981.30 MDL 45453000-7 Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova 1 An 09.03.2023 - 30.12.2026
str. Chișinăului, 90

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
2-1-2 (sa), bloc a f5 (1).docbiddingDocumentsAchiziție-formularul nr.5 deviz 2-1-217/02/2023 13:09Descarca
caietul de sarcini.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-caietul de sarcini14/02/2023 16:41Descarca
caietul de sarcini.docbiddingDocumentsAchiziție-caietul de sarcini word14/02/2023 16:41Descarca
doc_standard_lucrari nou.semnat (1).pdfbiddingDocumentsAchiziție-documentația standart14/02/2023 09:49Descarca
anunt de participare centrul de sanatate.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-anunț de participare14/02/2023 09:49Descarca
caietul de sarcini.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-caietul de sarcini14/02/2023 09:49Descarca
caietul de sarcini.docbiddingDocumentsAchiziție-caietul de sarcini word14/02/2023 09:49Descarca
declaratie_ro.docbiddingDocumentsAchiziție- declarație14/02/2023 09:49Descarca
duae_ro_0.semnat (1).pdfbiddingDocumentsAchiziție-duae14/02/2023 09:49Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Buna ziua
pentru Achiziție
14.02.2023 10:22

Care este disponibilitate de bani lichizi?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2023 12:12

Buna ziua. Conform cap.IV pct4B.1 DUAE. O zi bună să aveți.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.02.2023 10:09

Buna ziua.Deviz 2-1-4 poz 111,112,115, 117-127 simbolurile (SA11) nu sint date corect.Indicati simbolurile corecte

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.02.2023 11:38

Обоснование (SA11) расценки в которых учтена установка фасонных деталий поз,111,112,115,117 стоимость и их колличество. Imi cer scuze dar mii în grijă că traducerea va fi greșită.

... afișează tot conținutul

Anunț de participare.
pentru Achiziție
14.02.2023 15:53

Buna ziua. Cerința AC privind disponibilitatea de bani lichizi în cuantum de 40% din valoarea viitorului contract pune în deficultate mulți opertori economici, și intră în contradicție cu legea la libera concurență, cu atît mai mult că ați înaintat un șir de cerințe drastice, deaceia cerem revederea cerinței date sau anularea ei integral. Aici se vede că este pregătită platforma pentru un anumit operator economic.Mulțumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2023 17:24

Buna ziua. Este o cerință rezonabilă în contextul obiectului dat.

... afișează tot conținutul

Cu referire la proiect
pentru Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova
14.02.2023 12:12

Dat fiind faptul ca unii parametri al utilajului din caietul de sarcini, si anume din compartimentul Incalzire si Ventilatie necesita o specificare mai detaliata, solicitam de la autoritatea contractanta publicarea proiectului pe platforma ori permiterea vizualizarii proiectului la sediului primariei.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.02.2023 09:08

Buna ziua.Pct.10 din anunțul de participare nu va fi modificat. O zi bună să aveți.

... afișează tot conținutul

Experiența similara
pentru Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova
14.02.2023 10:22

Solicităm să modificați pct.10 din anunț de participare (Demonstrarea experienței
operatorului economic în
domeniul de activitate aferent
obiectului contractului
ce urmează a fi atribuit). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 12 ); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 13).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2023 10:52

Buna ziua. Conform cap.IV pct4B.1 DUAE. O zi bună să aveți.

... afișează tot conținutul

Intrebare:
pentru Achiziție
14.02.2023 12:34

Buna ziua. Ati solicitat disponibilitate de bani lichizi minim 40% din valoarea contractului. Termenul de executare a contractului este 48 luni. Care sunt sumele alocate anual? Si de unde ati stabilit cuantumul de 40% din sumă, dacă valoarea lucrărilor executate în 4 ani ar fi de 25%anual.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2023 15:52

Buna ziua. Am solicitat disponibilitate de bani lichizi sau capital circulant, de resurse creditare sau alte mijloace financiare în mărime de 40% din valoarea totală a contractului.Reeșind din faptul, că Centrul de Sănătate reprezintă un punct strategic și de importanță majoră pentru localitate APL solicită o colaborare cu agenții economici pe măsură. O zi bună să aveți.

... afișează tot conținutul

Bugetul achitarilor anuale
pentru Achiziție
14.02.2023 15:59

Bună ziua. Rugăm să ne prezentați care vor fi sumele achitarilor anuale, deoarece contractul este pe 4 ani?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2023 16:47

Buna ziua. Planificăm achitări proporționale a contractului pe patru ani. O zi bună să aveți.

... afișează tot conținutul

caiet dee sarcini
pentru Achiziție
14.02.2023 16:18

VA RUGAM SA concretizati care ar fi numarul listelor de cantitati pentru licitatia respectiva? Ati publicat printre liste si un deviz de cheltuieli - este necesar si acel deviz?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2023 16:53

Devizul a fost publicat din greșală mecanică.O zi bună să aveți.

... afișează tot conținutul

cerinte
pentru Achiziție
14.02.2023 16:41

Disponibilitate de bani lichizi
sau capital circulant, de resurse
creditare sau alte mijloace
financiare (la data de 03.03
.2023) - este indicat in limita ofertei. Intrebarea este cit va fi cerinta la suma Disponibilitate de bani lichizi
sau capital circulant, de resurse
creditare sau alte mijloace
financiare

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2023 17:24

Buna ziua. Conform DUAE

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.02.2023 08:41

Răspuns (14 febr 2023, 16:49):
Devizul a fost publicat din greșală mecanică.O zi bună să aveți.Atunci care sunt listele corecte??

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.02.2023 09:08

caietul de sarcini a fost corectat.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.02.2023 09:18

Buna ziua. Devizul 2-1-4 poz 22-40 nu sint date corect simbolurile( SA11).Corectati si faceti o concretizare.Indicati simbolurile corecte.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.02.2023 11:37

Обоснование (SA11) расценки в которых учтена установка фасонных деталий поз,22-40 стоимость и их колличество. Imi cer scuze dar mii în grijă că traducerea va fi greșită.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.02.2023 09:37

Buna ziua. Deviz 2-1-4 poz59,60 simbolurile (SA03) nu sint date corect. Concretizati si indicati simbolurile corecte

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.02.2023 11:37

Обоснование (SA03) расценки в которых учтена установка фасонных деталий поз,59,60 стоимость и их колличество. Imi cer scuze dar mii în grijă că traducerea va fi greșită.

... afișează tot conținutul

Organizare
pentru Achiziție
15.02.2023 11:34

Buna ziua . Rugăm să vă expuneți cum va activa centrul de sănătate pe perioada de execuție a lucrărilor ( 4 ani) . Se va închide sau se vor executa lucrările pe etape, adică o parte a centrului funcționează și una este în reparație și invers. Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.02.2023 14:02

Buna ziua. Lucrările se vor efectua pe etape, o parte a centrului funcționează și una este în reparație. O zi bună să aveți.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.02.2023 12:05

Buna ziua. Deviz 2-1-4 poz 22-40,111,112,115,117-127 (SA11) ,poz 59,60 (SA03) simbolurile de norma nu sint date corect. Explicati cum corectam ,concretizati si indicati corectitudinea simbolurilor

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.02.2023 12:37

Buna ziua. poz.22-40, 111, 112, 115, 117-127 ( SA11), poz.59,60 (SA03) se subînțelege ca prețul firmei.Poz. date reprezintă furnitura la robinete.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.02.2023 16:07

"Pardoseli din polisterlbeton in grosime de 10 cm, in cimp continuu, driscuit, turnat pe loc, in incaperi cu suprafata mai mare de 16 mp (80 mm)", pozitia 87 din devizul 2-1-2, ce modificare a suferit aceasta pozitie?indicati materialele acestei pozitii cu normele respective

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.02.2023 13:30

am publicat formularul nr.5

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.02.2023 16:23

"Pardoseli din placi de gresie ceramica inclusiv stratul suport din mortar adeziv, executate pe suprafete: mai mari de 16 m2 (placi portelonat tip ''marmura'' cu suprafata rugoasa -10 mm)" , va rog sa concretizati, aici va referiti la placi portelanata cu imitatie a marmurei, dar nu despre piatra naturala marmura

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.02.2023 09:17

Buna ziua. Se referă la placă porțelanată cu imitație a mramurei. O zi bynă să aveți.

... afișează tot conținutul

Calcularea punctajului ofertelor.
pentru Achiziție
15.02.2023 20:40

Ati solicitat ca termenul de executiea contractului sa fie 48 luni. Intrebarea este - de ce 48 luni?
Si a doua intrebare este cum se va calcula punctajul, daca dvs acordati 8,5 p pentru cel mai mic termen de executie, In cazul in care antreprenorul este obligat sa execute lucrarile in 4 ani, deoarece institutia dvs nu are mijloace financiare și achitările urmează să fie proportinonal cite 25 % in fiecare an. Cerinta data este nelegală și abuzivă. Solicităm să corectati anuntul de intentie si să veniti cu clarificari agentilor economici, pentru a avea un tratament egal tuturor.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.02.2023 09:36

Buna ziua.48 luni - 4 ani. APL s-a asigurat cu termenul de execuție. Dar am apelat la diferite programe.Dacă vom edentifica resursele necesare în totalitate, lucrările pot fi executate într-un timp mai restrîns. O zi bună să aveți.

... afișează tot conținutul

termenul de executie
pentru Achiziție
15.02.2023 20:43

Daca am inteles corect, operatorul economic care spre exemplu va propune termen de executie 1 an, va executa lucrările din banii lui proprii si institutia dvs va achita aceste lucrări in 4 ani? Sau va achita toata suma lucrarilor executate tot in acel an?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.02.2023 09:36

Buna ziua.48 luni - 4 ani. APL s-a asigurat cu termenul de execuție. Dar am apelat la diferite programe.Dacă vom edentifica resursele necesare în totalitate, lucrările pot fi executate într-un timp mai restrîns. O zi bună să aveți.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
16.02.2023 11:44

Buna ziua, va rugam sa atasati pe platforma de achizitii publice
- Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT,
in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea
achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021.
Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini,
Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat
(publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.02.2023 13:30

am publicat formularul nr.5

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
17.02.2023 09:01

Deviz 2-1-2 Strat termoizolator din placi din polistiren extrudat gros.100 mm fixate cu dibluri (5 buc/m2) si adeziv (4 kg/m2) , care materiale se exclud din acesta pozitie????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.02.2023 13:02

filer de calcar, bitum, lemn de foc (la kg și tone) topitor bitum.

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova 10,853,981.30 MDL
06/03/2023 15:59
8,736,400.02 MDL
Ofertă acceptată
07/03/2023 08:45
9,618,839.15 MDL
06/03/2023 12:33
10,378,310.11 MDL
07/03/2023 08:31
10,793,683.20 MDL