Achiziție - Serviciilor de alimentație a copiilor din cadrul instiuțiilor de educație timpurie pentru perioada 01.01.2023-31.12.2023 din or.Causeni

Achiziție Primaria Causeni

Informație generală

Primaria Causeni
1007601006151
Serviciilor de alimentație a copiilor din cadrul instiuțiilor de educație timpurie pentru perioada 01.01.2023-31.12.2023 din or.Causeni
8,321,349.05 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1673702038222

Serviciilor de alimentație a copiilor din cadrul instiuțiilor de educație timpurie pentru perioada 01.01.2023-31.12.2023 din or.Causeni


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
14/01/2023 15:15
clarificări
05/02/2023 12:41
depunere
11/02/2023 13:41
deschidere oferte
11/02/2023 13:41
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 14/01/2023 13:01
Trezoreria de Stat

suma planificată 8,321,349.05 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
8,321,349.05 MDL 55500000-5 Serviciilor de alimentație a copiilor din cadrul instiuțiilor de educație timpurie pentru perioada 01.01.2023-31.12.2023 din or.Causeni 1108 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt (12).pdfbiddingDocumentsAchiziție-Anunt14/01/2023 15:15Descarca
ds (5).pdfbiddingDocumentsAchiziție-DS14/01/2023 15:15Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-DUAE14/01/2023 15:15Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Meniul model
pentru Achiziție
18.01.2023 11:06

Vă rugăm să specificați care meniuri modele trebuie prezentate (pentru care sezoane?). Trebuie solicitate meniurile modele pentru toate sezoanele pentru o evaluare corectă și amplă a ofertelor depuse.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2023 12:43

anulat

... afișează tot conținutul

Criteriul de evaluare
pentru Achiziție
18.01.2023 11:03

Vă rugăm să clarificați care este criteriul de evaluare. La pct. 8 din anunț este scris: Maximum kcal (asta deși Ordinul la care se face referință a stabilit în Recomandări valori exacte a kcal necesare). Iar la pct. 23 - cel mai mic preț. Însă Ordinul MEC nr. 1310 din 28.12.2022 cu privire la normele financiare pentru alimentarea copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ stabilește norme financiare pentru alimentarea copiilor exacte. Deci prețul la toate ofertele va fi exact același și grupul de lucru nu a stabilit un criteriu viabil de evaluare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2023 12:43

Anulat

... afișează tot conținutul

Angajarea personalului
pentru Achiziție
18.01.2023 11:13

Vă rugăm să clarificați cine va angaja personalul care va prepara și servi alimentele. La moment acest este angajat în fiecare instituție și a fost prevăzut în buget cheltuieli salariale pentru acesta. Astfel, vă rugăm să clarificați cine pînă la urma va angaja personalul și cineva va suporta costurile respective. În caz că operatorul economic cîștigător va angaja personalul, să înțelegem că personalul va demisiona de la instituțiile respective și se va reangaja la operatorul economic cîștigător?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.01.2023 16:12

Intreprinderea care va cistiga licitatia va angaja personalul existent in cadrul institutiilor prescolare pentru prepararea bucatelor,costurile le vor suporta intreprinderea care va cistiga licitatia.

... afișează tot conținutul

servicii comunale
pentru Achiziție
18.01.2023 11:59

Clarificati va rog cine va suporta plata pentru serviciile apa,lumina,gaz,.Sint contoare separate pentru fiecare incapere?Contractele cu furnizorii de servicii cum vor fi incheiate?Aceste cheltuieli au fost prevazute in buget?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.01.2023 16:12

serviciile le va achita inreprinderea care va cistiga licitatia,sunt contoare separate

... afișează tot conținutul

Arenda
pentru Achiziție
18.01.2023 12:10

Specificati va rog marimea platii de arenda a incaperilor,utilagelor,s.a.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2023 12:43

anulat

... afișează tot conținutul

Utilajul și încăperile
pentru Achiziție
18.01.2023 12:33

1. Vă rugăm să clarificați în documentația de atribuire cine va fi responsabil de reparația utilajului și a încăperilor în caz că vor fi necesare.
2. În ce bază operatorul economic va putea utiliza începerile și utilajul instituțiilor pentru prestarea serviciilor de alimentație? Se vor încheia contracte de locațiune sau comodat? Operatorul economic declarat cîștigător va trebui să achite vreo plată pentru utilizarea încăperilor și utilajului entităților contractante și dacă da atunci ce plată exactă va fi la fiecare lună/anual?
3. Care este starea actuală a fiecăreia dintre săli/bucătării. Este undeva necesar a fi efectuată reparație, sau schimbat/procurat utilaj nou?
4. Cine va achita comunalele pentru prepararea bucatelor? Dacă operatorul economic, cum va fi stabilită această plată? Vor fi instalate contoare separate în acest sens? Cine va fi responsabil pentru instalarea contoarelor?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2023 12:43

anulat

... afișează tot conținutul

Participanți

Serviciilor de alimentație a copiilor din cadrul instiuțiilor de educație timpurie pentru perioada 01.01.2023-31.12.2023 din or.Causeni 8,321,349.05 MDL Lot anulat