Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
suma planificată 479,166.67 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
479,166.67 MDL | 39100000-3 | Articole de mobilier | 1 Bucata |
10.01.2023 - 29.12.2023 bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134 |
Lipsa volumelelor de lucru?
Buna ziua,
autoritatea contractantă își rezervă dreptul în urma inițierii procedurii de achiziții și desemnării câștigătorului, să nu comande confecționarea mobilierului în valoarea estimată doar să comande conform necesităților. Prețul de ofertă va fi oferit pentru unitate.
Buna ziua. Anexati anexele 1 si 2 in format word pentru a putea fi completate.
Buna ziua, documentele au fost încărcate
Specificați vă rog cîte bucăți de fiecare model e necesar?
Bună ziua, comenzile vor fi executate la necesitate
Bună ziua.Anexați anexa22-anexa23 să fie word
Buna ziua, anexele au fost încărcate.
Buna ziua. Explicati va rog, ce aveti in vedere „Declaratie privind termenul de plata propus”, punctul 6 din criterii de eligibilitate a operatorilor economici
Buna ziua, conform invitației de participare, termenul de plată solicitat este de 30 zile calendaristice, după receptionarea bunurilor. Declarația dată confirma acordul d-voastră pentru respectarea termenului dat sau oferirea unui termen mai mare de plată.
Pentru ce este anexata anexa 22 si 23, daca in anunt solicitati completarea anexei nr.1. si anexa nr.,2 In anunt de participare in general nu este indicat completarea anexelor 22 si 23.
Buna ziua, documentele date nu sunt obligatorii si rămân a la discreția operatorilor economici pentru completarea acestora.