Achiziție - Achiziționarea lucrărilor de replanificare/renovare încăperilor secțiilor de terapie intensivă a blocului ”Patologia nou-născuți”, situat în mun. Chișinău, sect. Botanica, str. Burebista nr. 93 conform regulilor PRAG

Achiziție IMSP Institutul Mamei și Copilului (IMC)

Informație generală

Achiziționarea lucrărilor de replanificare/renovare încăperilor secțiilor de terapie intensivă a blocului ”Patologia nou-născuți”, situat în mun. Chișinău, sect. Botanica, str. Burebista nr. 93 conform regulilor PRAG
18,242,175.00 MDL
nereușit
ocds-b3wdp1-MD-1668430325234

Achiziționarea lucrărilor de replanificare/renovare încăperilor secțiilor de terapie intensivă a blocului ”Patologia nou-născuți”, situat în mun. Chișinău, sect. Botanica, str. Burebista nr. 93 conform regulilor PRAG


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
14/11/2022 15:11
clarificări
27/12/2022 11:00
depunere
17/01/2023 10:00
deschidere oferte
17/01/2023 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 14/11/2022 13:16
Trezoreria de Stat

suma planificată 18,242,175.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
18,242,175.00 MDL 45200000-9 Achiziționarea lucrărilor de replanificare/renovare încăperilor secțiilor de terapie intensivă a blocului ”Patologia nou-născuți”, situat în mun. Chișinău, sect. Botanica, str. Burebista nr. 93 conform regulilor PRAG 1 Bucata 19.01.2023 - 30.12.2023
Burebista, 93

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
IMSP_IM&C-caiet_de_sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/12/2022 13:59Descarca
IMSP_IM&C-Volum5_PRAG(1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieVOLUMUL 5. DOCUMENTELE DE PROIECTARE INCLUSIV DESENELE TEHNICE14/11/2022 15:32Descarca
IMSP_IM&C-Formular_4.5a_Identificare_Financiara.pdfbiddingDocumentsAchiziție-14/11/2022 15:32Descarca
IMSP_IM&C-Formular_4.5b_Identificare_Juridica.pdfbiddingDocumentsAchiziție-14/11/2022 15:32Descarca
IMSP_IM&C-Formulare_de_participare_PRAG.docxbiddingDocumentsAchiziție-14/11/2022 15:32Descarca
IMSP_IM&C-Volum1_PRAG.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieVOLUMUL 1. INSTRUCȚIUNI PENTRU OFERTANȚI14/11/2022 15:11Descarca
iIMSP_IM&C-Volum2_PRAG.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieVOLUMUL 2. CONTRACT14/11/2022 15:11Descarca
IMSP_IM&C-Volum3_PRAG.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieVOLUMUL 3. SPECIFICAȚIILE TEHNICE14/11/2022 15:11Descarca
IMSP_IM&C-Volum4_PRAG.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieVOLUMUL 4. LISTELE DE CANTITĂȚI /BORDEROURI (TABELE DE PREȚURI)14/11/2022 15:11Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificare
pentru Achiziție
14.11.2022 16:22

Buna ziua,
Asa cum achizitia va avea loc conform regulilor PRAG, rugam sa precizati daca aceasta procedura de achizitii este scutita de TVA? Mai bine zis, daca se aplica TVA cota 0% ? La model prezentare devize si deascrierea taxelor si cheltuielilor este TVA, din aceasta cauza si solicitam sa specificati expres daca devizele tb sa contina TVA?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.11.2022 17:33

Bună ziua,
În conformitate cu prevederile documentației de atribuire. Volumul I - Instrucțiuni pentru ofertanți, pct. 15.2 - Prețul ofertei va fi indicat cu TVA la cota 0% (...)

... afișează tot conținutul

proiectul de executrie
pentru Achiziție
28.11.2022 18:13

Cum putem face cunostinta cu proiectul de executie? puteti s-al puneti pe platforma?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.11.2022 13:03

Bună ziua,
Adresa electronică pentru proiectul de execuție este prezentat în Volumul 5 al documentației de atribuire. Din cauză că platforma nu permite încărcarea documentelor cu volume mari de date, s-a optat pentru încărcarea proiectului tehnic pe alte surse de stocare. Îl puteți găsi la următorulul link: https://bit.ly/3UBVKXt (indicat în Volumul 5)

... afișează tot conținutul

clarificare
pentru Achiziție
28.11.2022 18:16

Buna ziua, daca proiectul este dupa regulile Prag, rugam sa ne informati daca sint alocati toti banii reesind din valoarea estimativa? avem mare experinta in proiecte Prag si sint probleme in privinta faptului- daca partenerii care participa la acest proiect nu executa lucrarile paralel si nu sint la acelasi nivel de executare , ceilalti care sint mai inainte sau executa conform graficului semnat nu isi pot incasa banii? Este proeict SMURD?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.11.2022 13:03

Bună ziua,
Proiectul dat face parte din Programul Operaţional Comun România-Republica Moldova. Condițiile finanțării sunt stipulate în Contractul dintre finanțator și beneficiar în măsura îndeplinirii condițiilor de proiect.
Nu este proiect SMURD. Beneficiarul lucrării este IMSP Institutul Mamei și Copilului.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
01.12.2022 11:12

Buna ziua, spuneti va rog este posibil sa anexati Caietul de sarcini in format WORD?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.12.2022 14:27

Bună ziua,
Pentru informare a fost încărcat fișierul cu lista cu cantități de lucrări în format .docx, în documentația de atribuire aferentă procedurii de achiziție publică

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
02.12.2022 12:49

din lista fisierelor cu cantitati lipseste fisierul cu numarul 2-1-9. Asa trebuie sa fie sau va fi anexat ulterior?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.12.2022 14:27

Bună ziua,
Listele cu cantități de lucrări sunt prezentate în Volumul nr. 4 al documentației de atribuire. În total sunt 9 compartimente (listele de cantități) în baza cărora operatorii economici trebuie să elaboreze oferta tehnică și financiară. Fișierul nr. 2-1-9 nu se regăsește în listele de cantități prezentate în documentația de atribuire.

... afișează tot conținutul

Prezentarea ofertei
pentru Achiziție
05.12.2022 14:37

Oferta urmează a fi prezentata pe suport de hârtie sau se poate de a o publica pe platforma Mtender

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.12.2022 15:39

Bună ziua,
În conformitate cu documentația de atribuire, Volumul I – Instrucțiuni pentru ofertanți, pct. 14.1.2, toate ofertele trebuie trimise în adresa IMSP Institutul Mamei și Copilului, cu sediul în mun. Chișinău, str. Burebista nr. 93, Bloc Maternitate, et. 4, bir. Anticameră , Republica Moldova, înainte de 17.01.2022 ora 10:00.
Prin urmare, oferta urmează a fi depusă pe suport de hârtie înainte de data limită de recepționare a ofertelor.

... afișează tot conținutul

Vizita
pentru Achiziție
05.12.2022 15:14

Vizita pe șantier este obligatorie ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.12.2022 15:39

Bună ziua,

În conformitate cu documentația de atribuire, Volumul I – Instrucțiuni pentru ofertanți, pct. 7.1, ofertantul este încurajat să viziteze șantierul lucrărilor și împrejurimile sale, având ca scop evaluarea, pe propria răspunderea cheltuielilor și riscurilor,a tuturor informațiilor, care pot fi necesare pentru a pregăti oferta și semna contractul pentru lucrări.

Prin urmare, vizita pe șantier este opțională și poate fi programată conform pct. 7.2 din Volumul I – Instrucțiuni pentru ofertanți.

... afișează tot conținutul

Proiectul de executie
pentru Achiziție
15.12.2022 10:20

Va rugam sa plasati inca o data linkul cu proiectul de executie, fiindca nu am reusit sa-l descarcam si s-a dezactivat linkul

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.12.2022 11:51

Bună ziua, Adresa electronică pentru proiectul de execuție este prezentat în Volumul 5 al documentației de atribuire. Din cauză că platforma nu permite încărcarea documentelor cu volume mari de date, s-a optat pentru încărcarea proiectului tehnic pe alte surse de stocare. Îl puteți găsi la următorulul link: https://bit.ly/3UBVKXt (indicat în Volumul 5). Link-ul este activ și puteți să descărcați proiectul de execuție

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.12.2022 15:33

2-1-1 Soluții arhitectural constructive pozitia 20 TsI50G Transportarea incarcaturilor cu autocamione la distanta 15 km (evacuarea gunoiului) acest cod nu este in WinСмета care este codul actualizat conform WinСмета ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.12.2022 16:58

Bună ziua,
Documentația de deviz a fost elaborată conform cerințelor CP L.01.01-2012 ”Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrările de construcții-montaj prin metoda de resurse”. Poz. 20 din Devizul 2-1-1 – Soluții arhitecturale și anume norma de deviz TsI50G este aprobată prin Ordin nr. 39 din 14.03.2007 din documentul Ts (vol. I-II) Indicator de norme de deviz pentru lucrări de terasamente MD nr. 6. Prin urmare în cadrul elaborării ofertei urmează să utilizați această normă de deviz.

... afișează tot conținutul

Depunerea ofertei
pentru Achiziție
14.12.2022 16:05

De ce nu este posibil de publicat oferta pe Mtender. ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.12.2022 17:11

Bună ziua,
Această procedură de achiziție este desfășurată conform Regulamentului PRAG UE. Prin urmare urmează să fie respectate cerințele expuse în documentația de atribuire. Pct. 14.1.2 din Volumul I – Instrucțiuni pentru ofertanți prevede expres că toate ofertele trebuie trimise în adresa IMSP Institutul Mamei și Copilului, cu sediul în mun. Chișinău, str. Burebista nr. 93, Bloc Maternitate, et. 4, bir. Anticameră , Republica Moldova, înainte de 17.01.2022 ora 10:00, iar pct. 14.1.3 prevede că toate ofertele, inclusiv anexele și toate documentele de suport, trebuie prezentate într-un plic/pachet sigilat

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.12.2022 18:02

2-1-1 Soluții arhitectural constructive pozitia 20 TsI50G Transportarea incarcaturilor cu autocamione la distanta 15 km (evacuarea gunoiului) acest cod nu exista in WinСмета ce cod noi punem, cum face, acest cod este vechi si nu-l putem pune

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.12.2022 11:51

Bună ziua, Poz. 20 din Devizul 2-1-1 – Soluții arhitecturale și anume norma de deviz TsI50G este aprobată prin Ordin nr. 39 din 14.03.2007 din documentul Ts (vol. I-II) Indicator de norme de deviz pentru lucrări de terasamente MD nr. 6. Prin urmare în cadrul elaborării ofertei urmează să utilizați această normă de deviz. Respectiv, urmează să includeți următoarele resurse, conform normei de deviz: Autocamion, 5t – 0.258 h-ut pentru o unitate de măsură (1 tonă).

... afișează tot conținutul

CS 2-1-7
pentru Achiziție
15.12.2022 22:56

poz. 266 - e cumva o eroare in cantitate?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.12.2022 11:51

Bună ziua. În cadrul Caietului de Sarcini nr. 2-1-7 - Iluminat electric interior/Echipament electric de forță, poz. 266 urmează să respectați cantitatea prevăzută conform documentației de atribuire publicate.

... afișează tot conținutul

CS 2-1-10
pentru Achiziție
15.12.2022 23:49

Interesanta numerotare :)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.12.2022 11:51

Bună ziua, Listele cu cantități de lucrări sunt prezentate în Volumul nr. 4 al documentației de atribuire. În total sunt 9 compartimente (listele de cantități) în baza cărora operatorii economici trebuie să elaboreze oferta tehnică și financiară.

... afișează tot conținutul

CS 2-1-7
pentru Achiziție
15.12.2022 23:53

Pozitii care prevad "Aplicarea inscriptiilor" pozitiile respective prevad doar manopera ce se subintelege prin "inscriptii" si ce resurse sunt necesare sau unde in CS au fost prevazute acestea?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.12.2022 11:51

Bună ziua. În cadrul Caietului de Sarcini nr. 2-1-7 - Iluminat electric interior/Echipament electric de forță pozițiile care se referă la lucrarea ”Aplicarea inscripțiilor”, cu norma de deviz RpEP18A se includ lucrări de marcare pe suprafața pregătită a echipamentelor electrice. Prin urmare se aplică întocmai prevederile normei de deviz RpEP18A (Manoperă – Electromontor – 0.18 h-om pentru o unitate de măsură (1 buc))

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
20.12.2022 09:52

Buna ziua 2-1-1 Soluții arhitectural constructive pozitia 28 , 80 ce grosime la linoleum medical trebuie deoarece nu este indicat nici o grosime? La fel si pozitiile 63, 115 aceata grosime de 4 mm nu este, doar grosimea 2 mm este medical dar 4 mm este de uz casnic, cum procedam?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.12.2022 12:47

Bună ziua. În cadrul Caietului de Sarcini nr. 2-1-1 – Soluții arhitectural constructive, pentru poz. 28, 80 – acoperire antibacterială din vinil omogen (linoleum medical), la pereți urmează să fie adoptată grosimea conform proiectului tehnic de execuție (1.5 mm), iar pentru poz. 63, 115 – acoperire antibacterială din vinil omogen (linoleum medical), la pardoseli urmează să fie adoptată grosimea conform proiectului tehnic de execuție (4 mm). Menționăm că materialele utilizate în cadrul ofertei trebuie să respecte exigențile esențiale ale construcțiilor.

... afișează tot conținutul

CS
pentru Achiziție
23.12.2022 16:06

Linoleum medical de 4 mm grosime nu se produce. Ce includem in pret ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.12.2022 17:35

Bună ziua. În cadrul Caietului de Sarcini nr. 2-1-1 – Soluții arhitectural constructive urmează să fie utilizate normele de deviz aprobate de către Organul Național de Dirijare în Construcții. Caracteristicile tehnice ale materialelor de construcție trebuie să fie conforme cu caietul de sarcini și proiectul tehnic de execuție, care sunt parte integrantă a documentației de atribuire.

... afișează tot conținutul

Modalitatea de depunere a ofertelor.
pentru Achiziție
26.12.2022 09:44

Bună ziua, Vă rugăm respectuos să concretizati, pină la final, care este modalitatea de depunere a ofertelor? Documentele se depun obligatoriu electronic prin intermediul platformei de achizitii si se livrează pe suport de hîrtie? Sau se livrează doar pe suport de hîrtie?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.12.2022 17:35

Bună ziua. În conformitate cu documentația de atribuire, Volumul I – Instrucțiuni pentru ofertanți, pct. 14.1.1 – toate ofertele trebuie prezentate într-un exemplar original, marcat ”original” și 1 copie, semnată în același mod ca originalul și marcat ”copie”. Totodată, în pct. 14.1.2, este specificat că toate ofertele trebuie trimise în adresa IMSP Institutul Mamei și Copilului, cu sediul în mun. Chișinău, str. Burebista nr. 93, Bloc Maternitate, et. 4, bir. Anticameră , Republica Moldova, înainte de 17.01.2022 ora 10:00. Prin urmare, oferta urmează a fi depusă pe suport de hârtie (!) înainte de data limită de recepționare a ofertelor. Ofertele care nu sunt depuse conform cerințelor documentației de atribuire nu vor fi acceptate.

... afișează tot conținutul

CS
pentru Achiziție
26.12.2022 16:20

Dar nu este linoleum medical de 4 mm grosime. Clarificați cu autorul de proiect dar nu răspundeți evaziv

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.12.2022 11:04

Bună ziua. Proiectul de execuție nr. 145/20.08.2021 a fost elaborat conform legislației în vigoare de către specialiști pentru activități de proiectare în construcție și verificat de către verificatori de proiecte atestați conform HG nr. 329/2009. Specificațiile tehnice ale materialelor de construcție sunt stabilite în proiectul de execuție și caietul de sarcini, iar la întocmirea ofertelor urmează să fie respectată documentația de atribuire.

... afișează tot conținutul

Participanți

Achiziționarea lucrărilor de replanificare/renovare încăperilor secțiilor de terapie intensivă a blocului ”Patologia nou-născuți”, situat în mun. Chișinău, sect. Botanica, str. Burebista nr. 93 conform regulilor PRAG 18,242,175.00 MDL