Bunurile urmează a fi achiziționate în cadrul proiectului de finanțare externă și respectiv cad sub incidența Hotărârii Guvernului nr. 246/2010 ”Cu privire la modul de aplicare a facilităților fiscale și vamale aferente realizării proiectelor de asistență tehnică și investițională în derulare, care cad sub incidența tratatelor internaționale la care Republica Moldova este parte.
suma planificată 493,503.40 MDL
În anunțul de participare sunt grupate într-un singur lot bunuri complet diferite, care au fost indicate în caietul de sarcini. Din acest motiv, vă rugăm să realizați divizarea pe loturi a bunurilor conform art 39, al 2) din LP131/2015, pentru a permite participarea pe scară largă a operatorilor economici.
Autoritatea contractantă inițiază repetat procedura de achiziție pe loturi întru respectarea concurenței operatorilor economici
În anunț de participare este indicat un termen fix de livrare, 20.12.2022. Acest termen nu este realizabil dacă luăm în considerare faptul că depunerea ofertelor e tocmai la 23 noiembrie+termenul de emitere a deciziei+ termenul legal de așteptare până la semnarea contractului, reiese că ne va rămâne aproximativ o săptămânpă pentru livrare , ceea ce reprezintă un termen exagerat de mic.
Vă rugăm să indicați un termen de livrare de cel puțin 30 de zile după semnarea contractului sau după intrarea acestuia în vigoare.
Termenul de livrare este determinat de condițiile proiectului, care presupune obținerea și utilizarea bunurilor solicitate în activitatea de serviciu pe durata proiectului și în cadrul temporar al activităților planificate în Republica Moldova