Achiziție - Sistem pentru prelucrarea obiectelor și relevarea urmelor papilare cu prafuri dactiloscopice în cadrul Proiectului „CrimART”

Achiziție Inspectoratul General al Poliției

Informație generală

Sistem pentru prelucrarea obiectelor și relevarea urmelor papilare cu prafuri dactiloscopice în cadrul Proiectului „CrimART”
493,503.40 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1667470916139

Bunurile urmează a fi achiziționate în cadrul proiectului de finanțare externă și respectiv cad sub incidența Hotărârii Guvernului nr. 246/2010 ”Cu privire la modul de aplicare a facilităților fiscale și vamale aferente realizării proiectelor de asistență tehnică și investițională în derulare, care cad sub incidența tratatelor internaționale la care Republica Moldova este parte.


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
03/11/2022 12:32
clarificări
15/11/2022 11:30
depunere
23/11/2022 11:30
deschidere oferte
24/11/2022 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 03/11/2022 10:22
Trezoreria de Stat

suma planificată 493,503.40 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
493,503.40 MDL 1,974.01 MDL 32200000-5 Sistem pentru prelucrarea obiectelor și relevarea urmelor papilare cu prafuri dactiloscopice 1 Bucata Lot anulat 2022-11-24 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/11/2022 12:32Descarca
declaratie_ro (1).docbiddingDocumentsAchiziție-03/11/2022 12:32Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (3).docxbiddingDocumentsAchiziție-03/11/2022 12:32Descarca
duae (14).docbiddingDocumentsAchiziție-03/11/2022 12:32Descarca
anunț.pdfbiddingDocumentsAchiziție-03/11/2022 12:32Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Divizare pe loturi
pentru Achiziție
04.11.2022 13:38

În anunțul de participare sunt grupate într-un singur lot bunuri complet diferite, care au fost indicate în caietul de sarcini. Din acest motiv, vă rugăm să realizați divizarea pe loturi a bunurilor conform art 39, al 2) din LP131/2015, pentru a permite participarea pe scară largă a operatorilor economici.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.11.2022 13:04

Autoritatea contractantă inițiază repetat procedura de achiziție pe loturi întru respectarea concurenței operatorilor economici

... afișează tot conținutul

Termen de livrare
pentru Achiziție
04.11.2022 15:00

În anunț de participare este indicat un termen fix de livrare, 20.12.2022. Acest termen nu este realizabil dacă luăm în considerare faptul că depunerea ofertelor e tocmai la 23 noiembrie+termenul de emitere a deciziei+ termenul legal de așteptare până la semnarea contractului, reiese că ne va rămâne aproximativ o săptămânpă pentru livrare , ceea ce reprezintă un termen exagerat de mic.
Vă rugăm să indicați un termen de livrare de cel puțin 30 de zile după semnarea contractului sau după intrarea acestuia în vigoare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.11.2022 13:03

Termenul de livrare este determinat de condițiile proiectului, care presupune obținerea și utilizarea bunurilor solicitate în activitatea de serviciu pe durata proiectului și în cadrul temporar al activităților planificate în Republica Moldova

... afișează tot conținutul

Participanți

Sistem pentru prelucrarea obiectelor și relevarea urmelor papilare cu prafuri dactiloscopice 493,503.40 MDL Lot anulat