Construcția unei anexe la blocul nr. 1 ,,CENTRUL NAȚIONAL DE BOLI CEREBRO-VASCULARE” al Institutului de Neurologie și Neurochirurgie “Diomid Gherman”
suma planificată 52,000,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
52,000,000.00 MDL | 45200000-9 | Construcția unei anexe la blocul nr. 1 ,,CENTRUL NAȚIONAL DE BOLI CEREBRO-VASCULARE” al Institutului de Neurologie și Neurochirurgie “Diomid Gherman” | 1 Unitate | Lot anulat |
Chind va avea loc? si unde? Conform Anunt de participare ,Poz 26 ,este obligatorie - daor ca nu scrie chind.
vizita se face individual cu fiecare participant în coordonare cu inginerul șef al instituției tel.067138000
Va rugam sa ne dati linkul de descarcare a documentatei de proiect. In poz.26 este scris , ca facem cunostinta cu proiectul in cadrul vizitei dar este imposibil sa faci cunostinta cu asa proiect in timp de 1 ora
Proiectul este voluminos și pe platforma de achizții nu poate fi încărcată. Soluția este doar ca să examinați proiectul la fața locului. Luați legătura cu inginerul șef tel.067138000
Va rugam sa mariti perioada de clarificari , fiindca 9 zile din care 2 zile de odihna este putin pentru a obtine clarificarile necesare pentru acest proiect
Vom face
In poz.26 este indicat ca Certificat pentru vizita - nu este indicata ora si data vizitei
vizita se face individual cu fiecare participant în coordonare cu inginerul șef al instituției tel.067138000
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Denumirea Băncii: Victoriabank
Codul fiscal: 1003600150602
Contul de decontare: MD52VI022511700000034MDL
Termenii și condițiile de executare solicitați -?
Citi bani sunt prevezuti pentru realizarea proiectului pe ani?
pentru anul 2022 sunt prevăzute 9 000 000 lei
Pentru anii următori în tranșe egale.
Conform Ordinului Nr.69 din 07.05.2021 emis de Ministerul Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, în speță pct.40 care prevede „Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13)” sau „2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13)”. Astfel, Documentația standard aprobată de organele abilitate este standard pentru toate autoritățile contractante.
Pentru a nu interpreta această modificare ca fiind favorizarea unui anumit agent economic, ceea ce ar contravine prevederilor art. 1 alin. (2) lit. b), din Leagea nr. 131 din 05.05.2015 privind achizițiile publice de lucrări „Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată, să asigure obiectivitatea şi imparțialitatea în cadrul procedurilor de achiziție publică”, solicităm aducerea cerințelor ce țin de experiența similară în conformitate cu prevederile Documentației standard, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a contesta acest subiect la organele abilitate.
În scurt timp vor fi redactate datele evidențiate de DVS, cu aducerea acestora în concordanță cu prevederile legale.
Numărul mediu scriptic al personalului angajat în ultimii 3 ani -- (Personalul scriptic angajat reprezintă în mediu cel puțin 35 persoane pentru ultimii 3 ani – dovada prin prezentarea copiilor din Anexa nr. 6 al Situațiilor financiare pentru fiecare an (“Prezentarea situațiilor financiare” Aprobat de Ministerul Finanțelor al Republicii Moldova confirmat prin aplicarea semnăturii electronice;)-- din situația financiară a fost exclusă Anexa nr.6 din anul 2020, cum facem față condițiilor solicitate?
Punct 5.a.graficul de executare a lucrării (anexa nr. 10) - poate fi mai mic de 36 luni?