Servicii de creare a Business E-portalului HEGO și Ghidului de utilizare a Business E-portalului HEGO, în cadrul proiectului HEGO – Plante pentru creștere economică BSB -987
suma planificată 396,810.00 MDL
suma planificată 132,270.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
132,270.00 MDL | 48900000-7 | Servicii de creare a E-portalului (a paginii web) | 1 Unitate |
04.11.2022 - 30.11.2022 IP ODA |
48900000-7 | Servicii de creare a ghidului de utilizare a Business E-portalului HEGO | 1 Unitate |
prea putine informatii concrete, specificari expres.
multe necunoscute si toate variabile.
informati toata urmeaza sa fie permenent livrata in 2 limbi ?!
Răspunsurile le găsiți anexate în SIA RSAP
<br>Mentenanța Business E-portalului HEGO, pe durata de 36 lui de la lansare, conform cerințelor stabilite de proiectul HEGO
<br>Care sunt aceste cerinte ?
<br><br>
<br>Pagina web a Business E-portalului HEGO trebuie să fie structurată și reprezentativă conformscopului proiectului HEGO
<br>Pagina web trebuie să fie conform scopului proiectului HEGO. asta cum ?
<br><br>
<br>Operatorul economic responsabil de crearea E-portalului HEGO, la solicitarea I.P. ODA și recomandările partenerilor de proiect, va opera modificările solicitate, în termeni rezonabili, pe o durată de 36 de luni de la semnarea actului de predare-primire a Business E-portalului HEGO.
<br>Dezvoltatorul va fi obligat pe perioada a 3 ani sa opereze modificari, la solicitarea Beneficiarului ?
<br><br>
<br>E-portalul va fi asigurat cu un grad înalt de securitate, ..., cât şi a introducerii de informații eronate în mod întâmplător sau intenționat
<br>Cum Dezvoltatorul site-ului poate asigura introducerea informatiei veridice ?
<br><br>
<br>Autentificarea și autorizarea informației
<br>Cum vedeti realizarea acestei solicitari ?
<br><br>
<br>Procesul de testare se va efectua conform Planului de testare
<br>care este planul ?
<br><br>
<br>Toate lucrările necesare pentru interconectarea în infrastructura existentă a I.P. ODA vor fi îndeplinite din contul Furnizorului.
<br>In ce consta interconectarea ?
<br>Sarcina tehnica ?
<br><br>
<br>... "ajustarea acestuia în caz de modificare a cadrului normativ-juridic."
<br>De cate ori se va modifica cadrul legal, de atatea ori urmeaza sa fie facute modificari ?
<br>Aceasta s-ar include in notiunea de "mentenanta" ?
<br><br>
<br>Lista persoanelor pentru escaladarea incidentelor;
<br>Care sunt criteriile minime ?
<br>
<br><br>Ce presupune "profilul comercial" ?
<br><br>
<br>Ce presupune in conceptia dvs "“Harta interactivă"?
<br><br>
<br>Care sunt functionalitatile acesteia ?
<br><br>
<br>"Ofertă comercială" - componentele acesteia ?
<br><br>
<br>Interacțiunile între utilizatorii înregistrați. - detalizati va rog
<br><br>
<br>Formularul pentru crearea profilului comercial al utilizatorului va fi creat de compania prestatoare de servicii în baza modelului pregătit de I.P. ODA.
<br>Oferiti mai multe detalii, nu e clar ce presupune formularul
<br><br>
<br>Mentenanța Business E-portalului HEGO pe o durată de minimum 36 luni din data semnării actului de predare-primire a serviciilor prestate.
<br>Ce presupune mentenanta ?
<br><br>
<br>
<br>GHIDUL DE UTILIZARE
<br><br>
<br>Ghidul va descrie detaliat grupurile țintă ale Proiectului HEGO
<br>Dezvoltatorul platformei e obligat sa descrie grupul tinta ???
<br><br>
<br>Validarea instalării aplicației eportalului pe telefon sau computer
<br>Asta ar presupune elaborarea unei aplicatii ?
Răspunsurile le găsiți anexate în SIA RSAP
Mentenanța Business E-portalului HEGO, pe durata de 36 lui de la lansare, conform cerințelor stabilite de proiectul HEGO
Care sunt aceste cerinte ?
Pagina web a Business E-portalului HEGO trebuie să fie structurată și reprezentativă conform
scopului proiectului HEGO
Pagina web trebuie să fie conform scopului proiectului HEGO. asta cum ?
Operatorul economic responsabil de crearea E-portalului HEGO, la solicitarea I.P. ODA și recomandările
partenerilor de proiect, va opera modificările solicitate, în termeni rezonabili, pe o durată de 36
de luni de la semnarea actului de predare-primire a Business E-portalului HEGO.
Dezvoltatorul va fi obligat pe perioada a 3 ani sa opereze modificari, la solicitarea Beneficiarului ?
E-portalul va fi asigurat cu un grad înalt de securitate, ..., cât şi a introducerii de
informații eronate în mod întâmplător sau intenționat
Cum Dezvoltatorul site-ului poate asigura introducerea informatiei veridice ?
Autentificarea și autorizarea informației
Cum vedeti realizarea acestei solicitari ?
Procesul de testare se va efectua conform Planului de testare
care este planul ?
Toate lucrările necesare pentru interconectarea în infrastructura existentă a I.P. ODA vor fi
îndeplinite din contul Furnizorului.
In ce consta interconectarea ?
Sarcina tehnica ?
... "ajustarea acestuia în caz de modificare a cadrului normativ-juridic."
De cate ori se va modifica cadrul legal, de atatea ori urmeaza sa fie facute modificari ?
Aceasta s-ar include in notiunea de "mentenanta" ?
Lista persoanelor pentru escaladarea incidentelor;
Care sunt criteriile minime ?
Ce presupune "profilul comercial" ?
Ce presupune in conceptia dvs "“Harta interactivă"?
Care sunt functionalitatile acesteia ?
"Ofertă comercială" - componentele acesteia ?
Interacțiunile între utilizatorii înregistrați. - detalizati va rog
Formularul pentru crearea profilului comercial al utilizatorului va fi creat de compania prestatoare de servicii în baza modelului pregătit de I.P. ODA.
Oferiti mai multe detalii, nu e clar ce presupune formularul
Mentenanța Business E-portalului HEGO pe o durată de minimum 36 luni din data semnării actului de predare-primire a serviciilor prestate.
Ce presupune mentenanta ?
GHIDUL DE UTILIZARE
Ghidul va descrie detaliat grupurile țintă ale Proiectului HEGO
Dezvoltatorul platformei e obligat sa descrie grupul tinta ???
Validarea instalării aplicației eportalului pe telefon sau computer
Asta ar presupune elaborarea unei aplicatii ?
Mentenanța va fi efectuată în conformitate cu pct. F din caietul de sarcini:
F. Mentenanță și consultanță tehnică
După semnarea actului de predare-primire, va fi asigurată asistența tehnică și garanția pe parcursul perioadei de 36 luni, conform cerințelor de proiect.
1) Furnizorul trebuie să fie disponibil pentru recepționarea şi soluționarea cererilor de suport în regim de 8/5 (8 ore pe zi, 5 zile lucrătoare) 08.00 - 17.00, ora Chișinăului.
2) Mentenanța trebuie să fie asigurată prin respectarea următorului nivel de deservire:
Deservirea Critică - 8/5, timp de reacție - 1 oră, timp de răspuns - 2 ore, timpul de remediere - 3 ore.
Deservirea Standard - 8/5. Timpul de reacție trebuie să fie < 4 ore după înregistrarea cererilor de suport. Timpul de răspuns (timpul minim pentru prezentarea unui scenariu de remediere a incidentului) nu trebuie să depășească 2 zile lucrătoare.
5.2.2. Pentru comunicarea cu furnizorul şi înregistrarea cererilor de suport (service desk) în contractul de deservire vor fi indicate:
a) Numărul unic de telefon şi fax al serviciului de suport;
b) Lista persoanelor responsabile pe tip de incident şi telefoanele de contact ale acestora;
c) Adresa de poştă electronică unică pentru expedierea cererilor de suport şi/sau adresa web interfeţei serviciului de asistenţă (service desk);
d) Conectarea la forumul producătorului privind suportul tehnic, după caz;
e) Lista persoanelor pentru escaladarea incidentelor;
f) Lista de contacte pentru adresările directe la producători.