Achiziție - Lucrări de reparaţii a acoperişului de tip sarpanta, termoizolarea fasadelor şi schimbarea tîmplăriei la gimnaziul M. Snegur s. Trifăneşti r-nul Floreşti

Achiziție Primăria Trifăneşti

Informație generală

Lucrări de reparaţii a acoperişului de tip sarpanta, termoizolarea fasadelor şi schimbarea tîmplăriei la gimnaziul M. Snegur s. Trifăneşti r-nul Floreşti
4,519,200.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1664999399061

Lucrări de reparaţii a acoperişului de tip sarpanta, termoizolarea fasadelor şi schimbarea tîmplăriei la gimnaziul M. Snegur s. Trifăneşti r-nul Floreşti


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
06/10/2022 09:27
clarificări
20/10/2022 15:51
depunere
30/10/2022 14:51
deschidere oferte
30/10/2022 14:51
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 05/10/2022 19:50
Trezoreria de Stat

suma planificată 4,519,200.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
4,519,200.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparaţii a acoperişului de tip sarpanta, termoizolarea fasadelor şi schimbarea tîmplăriei la gimnaziul M. Snegur s. Trifăneşti r-nul Floreşti 1 Bucata 01.11.2022 - 04.12.2023
s.Trifăneşti, r-nul Floreşti

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/10/2022 15:51Descarca
anunt de participare .semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/10/2022 17:03Descarca
caiet de sarcini.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/10/2022 08:40Descarca
ds_lucrari.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/10/2022 08:40Descarca
caiet de sarcini.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparaţii a acoperişului de tip sarpanta, termoizolarea fasadelor şi schimbarea tîmplăriei la gimnaziul M. Snegur s. Trifăneşti r-nul Floreşti-17/10/2022 08:40Descarca
duae_ro.docbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2022 18:31Descarca
duae_ro.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2022 18:31Descarca
anunt de participare (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2022 18:29Descarca
anunt de participare .semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2022 09:27Descarca
ds_lucrari.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2022 09:27Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2022 09:27Descarca
duae_ro.docbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2022 09:27Descarca
duae_ro.semnat (2).pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2022 09:27Descarca
caiet de sarcini (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2022 09:27Descarca
declaratie_ro.docbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2022 09:27Descarca
caiet de sarcini (1).semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparaţii a acoperişului de tip sarpanta, termoizolarea fasadelor şi schimbarea tîmplăriei la gimnaziul M. Snegur s. Trifăneşti r-nul Floreşti-06/10/2022 09:27Descarca

Persoană de contact

Clarificări

caietul de sarcini
pentru Achiziție
06.10.2022 09:45

Buna ziua,
Explicati-ne va rog, in baza carui act normativ solicitat "Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani
10000000 lei" daca licitatia este de 4519200 lei?
Va rugam sa modificati cifra medie din 10000000 in 5000000 lei.
In caz contrar, vom fi nevoiti sa contestam cerintele caietului de sarcini.
Va multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.10.2022 18:39

Mulțumesc de întrebare, Anunțul de participare și DUAE au fost modificate referitor de cifra medie de afaceri.

... afișează tot conținutul

Concretizare
pentru Achiziție
12.10.2022 12:17

În calitate de învelitoare a acoperișului a fost prevăzută țiglă metalică metalică cu grosimea metalului de 0,55 mm. Acest gen de material pe stocuri la producători nu este, se aduce la comandă și costă destul de scump. Totodată, la toate obiectele sociale, inclusiv cele finanțate din surse bugetare, se montează țiglă metalică cu grosimea de 0,45 mm, cu un termen de garanție pentru material de minim 10 ani. În acest context, solicităm corectarea grosimii țiglei metalice de la 0,55 mm la 0,45 mm.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.10.2022 17:26

Mulțumim de întrebare, se va modifica Caietul de sarcini referitor la grosimea țiglei metalice din 0,55 mm la 0,45 mm a fost o eroare tehnică la elaborarea Caietului de sarcini

... afișează tot conținutul

garantia de executie a contractului
pentru Achiziție
14.10.2022 15:43

In tabelul din anuntul de participare documentele prezentate la Licitatie Publica se intilneste si Garantia de buna executie a contractului, Aceste document se elibereaza de o banca sau se transfera de operatorul economic cistigator doar dupa incheierea contractului, Cum poate fi anexat la oferta? Daca nu v-a exista in pachetul de documente este motiv de descalificare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.10.2022 10:00

Garanția de bună execuție a contractului, în cuantum de 5% din valoarea contractului. prin transfer la contul AC conform următorului cont IBAN:MD82TRPCDM518410A01992AA
Cod fiscal : 1007601008476
Banca: MF-TR Nord, copia extrasului de transfer semnat electronic, Garanția de bună execuţie va fi restituită după semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor
P.S. Garanția de bună execuție se mai completează in anexa Formularului ofertei F3.1

... afișează tot conținutul

Declaratia
pentru Achiziție
14.10.2022 15:47

De ce DECLARAŢIE
privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani, nu este stipulata in anunt?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.10.2022 10:04

DECLARAŢIA privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani În termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul/ofertantul asociat desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice DECLARAŢIA Numai pentru ofertantul declarat câștigător al procedurii, în Anunțul de particpare pct.15 tabel criterii de calificare pct 31

... afișează tot conținutul

Declaratie
pentru Achiziție
14.10.2022 15:50

DECLARAŢIE
privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani si iarasi ati indicat in tabel declaratia data, insa la fel se prezinta doar de operatorul economic cistigator la incheierea contractului

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.10.2022 10:06

DECLARAŢIA privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani În termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul/ofertantul asociat desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice DECLARAŢIA Numai pentru ofertantul declarat câștigător al procedurii vedeți în Anunțul de particpare pct.15 tabel criterii de calificare pct 31

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
17.10.2022 14:56

La ziua de azi, nicio companie nu detine in cont suma solicitata de 500000 lei.
Aceasta suma mereu intra si iese din conturile companiei.
De aia, ar fi corect sa mai adaugati la aceasta cerinta, (contracte de creditare cu furnizorii de materie prima).
OE care nu detin in acea zi aceasta suma in cont, sa prezinte alte surse financiare pentru realizarea lucrarilor indicate in caietul de sarcini in valoarea sumei solicitate anterior.
E corect ca, sa oferiti posibilitatea tuturor OE cointeresati de aceasta procedura sa participe la l/p.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.10.2022 17:05

Mulţumim de întrebare! se vor efectua modificări referitor la disponibilitatea de bani lichizi.

... afișează tot conținutul

Clarificari:ISO 45001
pentru Achiziție
18.10.2022 13:42

Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.Va rugam sa modificati cerintele Anuntului de participare. Va multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.10.2022 17:13

Mulţumim de întrebare! Anunţul de participare a fost modificat.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparaţii a acoperişului de tip sarpanta, termoizolarea fasadelor şi schimbarea tîmplăriei la gimnaziul M. Snegur s. Trifăneşti r-nul Floreşti 4,519,200.00 MDL
28/10/2022 16:23
2,987,279.84 MDL
Ofertă acceptată
27/10/2022 17:06
3,009,951.43 MDL
29/10/2022 23:26
3,561,521.63 MDL
28/10/2022 16:33
3,837,260.22 MDL
28/10/2022 13:18
4,026,189.00 MDL
28/10/2022 14:10
4,272,079.88 MDL
28/10/2022 15:07
4,333,401.00 MDL
27/10/2022 17:20
4,346,619.63 MDL