Lucrari de construcție a rețelelor de canalizare în s. Mingir r-n Hîncești, etapă II
suma planificată 9,363,308.33 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
9,363,308.33 MDL | 45200000-9 | Lucrari de construcție a rețelelor de canalizare în s. Mingir r-n Hîncești, etapă II, | 1 Bucata |
04.11.2022 - 30.07.2023 pr Mingir |
pct. 19 Garanția de buna execuție a contractului exprimată prin scrisoare de garanție bancară, cuantumul 1% și reținerea succesivă din facturile parțiale pentru situațiile de lucrări, cuantumul 5 %. Da pe asta de unde ați mai scoso? Tare ingenioși mai sunteți.
Se face referire la art.98, 99 din Ordinul nr.69 al Ministerului Finanțelor din 07.05.2021 și HG nr.638 din 26.08.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, Secțiunea 9, art.151,152
Care este Valoarea estimata a lucrarilor fara TVA?
Valoarea estimată a lucrărilor fără TVA este de 9 363 308,33 lei
In baza carei legi solicitati doc mentionat in anuntul de participare punct. 16.19
Se solicită în baza Ordinului Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021, art.31
UNDE GASIM FORMA 1 DESFASURATA cu indicarea normelor de consum pentru fiecare poziție.?
Vă solicităm să examinați Caietul de sarcini unde pentru fiecare lucrare în parte este atribuit Simbol de norme și codul de resurse.
MINISTERUL FINANȚELOR
ORDIN Nr. 69
din 07-05-2021
cu privire la aprobarea Documentației
standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări
40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului:
1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).
În conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021 , art.40, pct.1) , Anunțul de Participare redactat la pct.16.8 va avea următorul cuprins: ... Ofertantul trebuie să demonstreze executarea în ultimii 5 ani a cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum și prin procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor/procesul verbal de recepție finală la expirarea perioadei de garanție, însoțit de certificat de bună execuție.
Pct. 16 sub pct. 8 Declarație privind experiența similară. Se atestă o încălcare din partea Autorității Contractante prin modificarea conținutului al anexelor elaborate de MF, și anume Nr. OMF69/2021, în speță anexa 12, conform prezentei anexe operatorul economic urmează să demonstreze finalizare lucrărilor în ultimii cinci ani, și nici de cum 1 an. Astfel dacă nu va fi modificată cerința dată, și altele care contravin legislației în vigoare, până pe data de 28-09-2022 va fi depusă contestația supra cerințelor solicitate în anunțul de participare.
Anunțul de Participare redactat la pct.16.8 va avea următorul cuprins: ... Ofertantul trebuie să demonstreze executarea în ultimii 5 ani a cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum și prin procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor/procesul verbal de recepție finală la expirarea perioadei de garanție, însoțit de certificat de bună execuție.
Rugam publicarea Formularului Nr.1 DESCIFRAT conform Documentatiei standart publicata la aceasta procedura. In anexa nr.23 este specificat: NOTĂ: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, DESCIFRAT (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Va solicitam publicarea Formularului nr.1 DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Documentatiei standart aprobata prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021. Va multumim!
De curând, atașat în documentele procedurii de achiziție, alăturat Caietului de sarcini este publicată și descifrarea consumului de resurse, aferent fiecărei norme de deviz. Vă mulțumim.