Achiziție - Servicii de supraveghere tehnica a lucrărilor la obiectul ,,Reconstructia perimetrului de pază a Penitenciarului nr.7- Rusca” , etapa II (ingrădiri interioare))

Achiziție Penitenciarul nr.7 Rusca

Informație generală

Servicii de supraveghere tehnica a lucrărilor la obiectul ,,Reconstructia perimetrului de pază a Penitenciarului nr.7- Rusca” , etapa II (ingrădiri interioare))
218,263.81 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1663153780894

Servicii de supraveghere tehnica a lucrărilor la obiectul ,,Reconstructia perimetrului de pază a Penitenciarului nr.7- Rusca” , etapa II (ingrădiri interioare).


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
14/09/2022 14:24
clarificări
19/09/2022 08:00
depunere
26/09/2022 08:00
deschidere oferte
27/09/2022 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 14/09/2022 12:04
Trezoreria de Stat

suma planificată 218,263.81 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
218,263.81 MDL 2,182.64 MDL 71200000-0 Servicii de supraveghere tehnica a lucrărilor la obiectul ,,Reconstructia perimetrului de pază a Penitenciarului nr.7- Rusca” , etapa II (ingrădiri interioare) 1 Bucata 03.10.2022 - 31.12.2022
s.Rusca, r-ul Hîncești
2022-09-27 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare responsabil tehnic.docxtenderNoticeAchizițieanunt de participare16/09/2022 16:26Descarca
anunt de participare.pdftenderNoticeAchizițieanunt de participare16/09/2022 16:26Descarca
caiet de sarcini.docxeligibilityCriteriaAchizițiecaiet de sarcini16/09/2022 16:26Descarca
caietul de sarcini.pdfeligibilityCriteriaAchizițiecaiet de sarcini16/09/2022 16:26Descarca
anunț de participare responsabil tehnic.docxtenderNoticeAchizițieanunt de participare14/09/2022 14:24Descarca
anunt de participare.pdftenderNoticeAchizițieanunt de participare14/09/2022 14:24Descarca
documentatia standard.docxtechnicalSpecificationsAchizițiedocumentația standard14/09/2022 14:24Descarca
documentatia standard.pdftechnicalSpecificationsAchizițiedocumentația standard14/09/2022 14:24Descarca
caiet de sarcini.docxeligibilityCriteriaAchizițiecaiet de sarcini14/09/2022 14:24Descarca
caiet de sarcini.pdfeligibilityCriteriaAchizițiecaiet de sarcini14/09/2022 14:24Descarca
duae reponsabil tehnic.docevaluationCriteriaAchizițieDUAE14/09/2022 14:24Descarca
duae.pdfevaluationCriteriaAchizițieDUAE14/09/2022 14:24Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Documentatia de atribuire
pentru Achiziție
15.09.2022 18:57

1. Stimata autoritate contractanta, codul CPV 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe nu corespunde cu Codul CPV din anuntul de participare. documentatia solicitata din anunt se atribuie la lucrari, dar nu la servicii. rugam respectuos actualizarea anuntului de participare in care sa fie stipulare documentele solicitate pentru servicii de supraveghere tehnica a obiectivului.
2. Termenul de executare a lucrarilor, conform documentatiei standard: 7 luni; Valabilitatea contractului este insa pina la 31.12.2025. Cum se vor contracta aceste 7 luni in perioada de 3 ani? pe etape? va rugam sa clarificati si acest subiect

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.09.2022 18:33

Cu referire la codul CPV 71200000-0 –- Servicii de arhitectură şi servicii conexe, este un cod CPV general care cuprinde și codul CPV 71247000-1- Supraveghere a lucrărilor de construcţii. La publicarea procedurii de achizitie, platforma https://achizitii.md nu a permis atribuirea CPV inclus în documentația de atribuire (CPV -71247000-1- Supraveghere a lucrărilor de construcţii), Ca urmare a fost aplicat CPV general - Servicii de arhitectură şi servicii conexe.
Cu privire la Termenul de executare a lucrarilor, conform documentatiei standard termenul de execucție constituie 7 luni, pentru anul 2022 , au fost planificati 5 000 000,00 lei pentru realizarea obiectivului dat inclusiv , pentru contractul de antrepriza , contractul privind achizitionarea serviciilor de responsabil tehnic și achizitionarea serviciilor de efectuare a controlului de autor la obiectul . HG nr.1419 din 28.12.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, prevede ca Planul se modifică ori se completează dacă apar modificări în buget şi, respectiv, sînt identificate noi resurse financiare. În cazul cind vor fi identificate susre financiare suplimentare, iar lucrarile/serviciile vor fi exeutate/prestate, se va modifica planul de achizitii si vor fi rederectionati banii pentru achitarea lucrarilor executate / serviciile prestate la obiectivul dat.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de supraveghere tehnica a lucrărilor la obiectul ,,Reconstructia perimetrului de pază a Penitenciarului nr.7- Rusca” , etapa II (ingrădiri interioare) 218,263.81 MDL
25/09/2022 21:26
198,000.00 MDL