Achiziție - Achiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 3, al IMSP AMT Buiucani, din incinta clădirii CMF-6, str. P. Movila 6, mun. Chișinău,,

Achiziție IMSP AMT Buiucani

Informație generală

IMSP AMT Buiucani
1003600153131
Achiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 3, al IMSP AMT Buiucani, din incinta clădirii CMF-6, str. P. Movila 6, mun. Chișinău,,
3,655,321.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1662039697210

Achiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 3, al IMSP AMT Buiucani, din incinta clădirii CMF-6, str. P. Movila 6, mun. Chișinău,,


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
01/09/2022 16:46
clarificări
15/09/2022 16:33
depunere
21/09/2022 16:33
deschidere oferte
21/09/2022 16:33
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 01/09/2022 13:12
Trezoreria de Stat

suma planificată 3,655,321.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
3,655,321.00 MDL 45200000-9 Achiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 3, al IMSP AMT Buiucani, din incinta clădirii CMF-6, str. P. Movila 6, mun. Chișinău,, 1 Bucata 22.09.2022 - 31.05.2023
str. Ion Luca Carageale, 2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini13/09/2022 16:33Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-documentatia standard13/09/2022 16:33Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 3, al IMSP AMT Buiucani, din incinta clădirii CMF-6, str. P. Movila 6, mun. Chișinău,,-caiet de sarcini13/09/2022 16:33Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini13/09/2022 16:19Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-documentatia standard13/09/2022 16:19Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 3, al IMSP AMT Buiucani, din incinta clădirii CMF-6, str. P. Movila 6, mun. Chișinău,,-caiet de sarcini13/09/2022 16:19Descarca
anunt participare.docxbiddingDocumentsAchiziție- anunt participare01/09/2022 16:46Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini01/09/2022 16:46Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-documentatia standard01/09/2022 16:46Descarca
duae modificat noiembrie 2020.docbiddingDocumentsAchiziție-duae01/09/2022 16:46Descarca
anunt participare.docxbiddingDocumentsAchiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 3, al IMSP AMT Buiucani, din incinta clădirii CMF-6, str. P. Movila 6, mun. Chișinău,,-anunt participare01/09/2022 16:46Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 3, al IMSP AMT Buiucani, din incinta clădirii CMF-6, str. P. Movila 6, mun. Chișinău,,-caiet de sarcini01/09/2022 16:46Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Garantie pentru oferta
pentru Achiziție
02.09.2022 08:29

Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.09.2022 12:21

Buna ziua! Vedeti , va rog, rechizitele in anutul de participare p. 40. Multumim. O zi reusita!

... afișează tot conținutul

castigator
pentru Achiziție
02.09.2022 09:57

Опять выиграет hiperteh ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.09.2022 13:07

Buna ziua! Stimate operator economic, în conformitate cu cadrul legal - Legea 131/2015 si anume - Articolul 17. Datele de calificare ale operatorilor economici. (3) Autoritatea contractantă evaluează datele de calificare ale operatorului economic conform modului și criteriilor expuse în documentația de atribuire. 4) În cazul în care informațiile sau documentele prezentate de către ofertant/candidat sânt incomplete sau eronate, autoritatea contractantă solicită ofertantului/candidatului în cauză să suplimenteze, să clarifice sau să completeze informațiile sau documentele corespunzătoare, respectând principiul transparenței și cel al tratamentului egal. (10) Criteriile de calificare şi selecţie specificate în anunțul şi/sau invitaţia de participare trebuie să fie aceleaşi cu cele prevăzute în documentaţia de atribuire.
Articolul 69. Examinarea, evaluarea şi compararea ofertelor. (2) Autoritatea contractantă stabilește oferta/ofertele câștigătoare aplicând criteriul de atribuire și factorii de evaluare prevăzuți în documentația de atribuire.
(3) La etapa examinării, evaluării şi comparării ofertelor, autoritatea contractantă are dreptul să solicite ofertantului doar explicații scrise asupra ofertei sale, dacă informațiile și documentele prezentate sânt incomplete, sau, după caz, documentele justificative aferente DUAE.
Articolul 70. Oferta anormal de scăzută. (2) În cazul achiziţiei publice de lucrări, o ofertă prezintă un preţ semnificativ mai scăzut în comparaţie cu ofertele altor ofertanţi sau în raport cu lucrările ce urmează a fi executate dacă preţul ofertat reprezintă mai puţin de 85% din valoarea lucrărilor, calculată de autoritatea contractantă în modul stabilit. (3) Autoritatea contractantă este obligată să asigure operatorului economic posibilitatea de justificare a preţului anormal de scăzut. În cazul unei oferte care are un preţ aparent anormal de scăzut în raport cu ceea ce urmează a fi furnizat, executat sau prestat, autoritatea contractantă are obligaţia de a solicita ofertantului, în scris şi înainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii şi precizări pe care le consideră semnificative cu privire la ofertă, precum şi de a verifica răspunsurile care justifică preţul respectiv.
Articolul 74. Contractul de achiziţii publice: (1) Contractul de achiziţii publice se încheie conform procedurilor de achiziţie publică prevăzute de prezenta lege, pentru întreaga sumă atribuită unei achiziţii pe an, în temeiul planului de achiziţie și în limita alocațiilor aprobate.
(2) Înştiinţarea ofertantului câștigător şi încheierea contractului de achiziţii publice se efectuează în conformitate cu art. 31.
Articolul 82. Dreptul la contestare: (1) Orice persoană care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta lege.
(2) În sensul prevederilor alin. (1), prin act al autorităţii contractante se înţelege orice act administrativ, orice altă acţiune sau inacţiune care produce sau poate produce efecte juridice în legătură cu procedura de achiziţie publică.
În conformitate cu anunțul de participare p. 23.Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: corespunderea cernitelor stipulate in caietul de sarcini si cel mai mic preț. Datorită faptului ca procedura este plasta pe platforma prin sistemul SIA RSAP, aveți posibilitate sa vedeți informația prezentat de toți participanții la procedura si de a evalua operatorul economic cu prețul prezentat in cadrul procedurii. Suntem grupul de lucru care respecta intru totul cadrul legal si toate masurile si acțiunile întreprinse sunt doar cerințelor stipulată de prezenta lege. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim o zi reușită și cu doamne ajuta.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
12.09.2022 16:55

La poz. 144 din caietul de sarcini, scrie ca materialul existent, includem doar manopera?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2022 09:18

Buna dimineata! In pozitia 144 din caietul de sarcini este necesar de inclus doar manopera!. Multumim. O zi reusita!

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
13.09.2022 08:34

Pozitia 81 din caietul de sarcini, ce diametru are teava 20 sau 25?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2022 09:18

Buna dimineata! Pozitia 81 din caietul de sarcini, se solicita teava cu diametrul de 20!. Multumim. O zi resuita!

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
13.09.2022 15:39

Bună ziua. În poziția nr.115 este dată instalarea automatelor în dulap - 85 buc. Dar pozițiile 116,117,118 în sumă sunt doar 75 de automate. La fel În poziția 119 este dată montarea la corpuri de iluminat 40 de bucăți. Dar pozițiile 120,121,122,123 - în sumă sunt 104 corpuri de iluminat. Este greșeală tehnică .? Vă rog faceți corectările necesare în poziția nr. 115 și poziția nr. 119.(Cantitatea) Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2022 16:58

Buna ziua! In pozitia 115 automate cifra corecta 75 buc si pozitia 119, cifra corecta 104 buc, da este o gresala tehnica, multumim pentru intelegere si o seara frumoasa!

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini.
pentru Achiziție
13.09.2022 16:28

Bună ziua. La poziția nr. 119 ar fi corect unitatea de măsură (100buc) , iar cantitatea lucrării la poziția dată 1,04. Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2022 16:58

Buna ziua! Corectat! Multumim. O seara!

... afișează tot conținutul

Participanți

Achiziționarea lucrărilor de reparatie capitala etajul 3, al IMSP AMT Buiucani, din incinta clădirii CMF-6, str. P. Movila 6, mun. Chișinău,, 3,655,321.00 MDL
21/09/2022 11:43
2,371,511.78 MDL
Ofertă acceptată
21/09/2022 15:16
2,429,844.78 MDL
21/09/2022 13:53
2,599,613.11 MDL
21/09/2022 15:48
2,804,543.52 MDL
21/09/2022 08:55
3,395,349.19 MDL