Achiziție - Reparația capitală a străzii Mihai Viteazul din or. Cimișlia

Achiziție Primăria Cimișlia

Informație generală

Primăria Cimișlia
1007601005914
Reparația capitală a străzii Mihai Viteazul din or. Cimișlia
2,850,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1661867690895

Conform caietului de sarcini


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
30/08/2022 17:07
clarificări
09/09/2022 17:00
depunere
14/09/2022 17:00
deschidere oferte
15/09/2022 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 30/08/2022 13:55
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,850,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
2,850,000.00 MDL 57,000.00 MDL 45200000-9 Lucrăro 1 Bucata 16.09.2022 - 30.12.2022
bd. Ștefan cel Mare 14
2022-09-15 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare str. mihai viteazul.pdftenderNoticeAchiziție-Anunț30/08/2022 17:07Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-Documentația standar30/08/2022 17:07Descarca
duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchiziție-DUAE30/08/2022 17:07Descarca
2-1-1 (etapa i) f1.doctechnicalSpecificationsReparația capitală a str. Mihai Viteazul din or. Cimișlia-Caiet de sarcini30/08/2022 17:07Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Intrebare
pentru Achiziție
01.09.2022 15:48

Buna ziua, de ce optati pentru licitatie electronica cu scaderea pretului la lucrari de milioane?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.09.2022 10:56

Conform prevvererolor Legii 131/2015 licitație elecronică reprezintă „proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor preţuri şi/sau a noilor valori referitoare la anumite elemente ale ofertelor, care intervin după o primă evaluare completă a ofertelor, permiţînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare”, ceea ce implică o concurență între oferte, iar criteriul pentru stabilirea ofertei câștigătoare este „cel mai mic preț” respectiv se optează și pentru licitație electronică.

... afișează tot conținutul

Termenul
pentru Achiziție
02.09.2022 13:11

Buna, care este termenul de executare a lucrarilor?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.09.2022 10:44

termenul este de 1 luni

... afișează tot conținutul

Garantia de buna executie
pentru Achiziție
02.09.2022 13:19

Conform prevederilor art. 153 al HG 638/20 Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări: 153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate. De ce limitati optiunile operatorilor economici la un singur mod de prezentare a garantiei? Modificati va rog anuntul cu toate posibilitatile conform legii.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.09.2022 10:51

Buna ziua, suntem deacord că legislația prevede mai multe forme de garanție, dar este menționat în art. 153 „dacă părțile agrează” respectiv, Primăria orașului Cimișlia este o instituție bugetară care din punct de vedere financiar este deservită de către „Trezorăria de stat” astfel, neam condus de prevederile alin. (3) a aceluiași articol

... afișează tot conținutul

Garantia de buna executie
pentru Achiziție
03.09.2022 20:39

Si de ce aveti nevoie atunci de banii nostri pe contul Dvs daca totusi sunteti o institutie bugetara si optati pentru o licitatie corecta si transparenta? Nu vi se pare cam absurd sa limitati optiunile posibile conform legii?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.09.2022 14:00

Primăria orașului Cimișlia nu are nevoie de banii operatorului economic, dar ganția de bună execuție se solicită din considerentul că unii operatori economici nu sunt de bună credință și nu își satisfac obligațiunile contractuale, astfel, Primăria acționează în strictă conformitate cu legislația în vigoare

... afișează tot conținutul

Intrebare
pentru Achiziție
03.09.2022 20:39

Aveti alocata toata suma pentru anul 2022?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.09.2022 14:00

Primăria orașului Cimișlia, dispune de mijloacele financiare pentru obiectul achiziției lansat

... afișează tot conținutul

Intrebare
pentru Achiziție
09.09.2022 11:39

Buna ziua, va aducem la cunostinta conform art.35 legea 131 privind AP, pct. (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. In caz contrar sunteti nevoieti sa extindeti perioada de depunere a ofertelor. Va multumim de intelegere.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.09.2022 14:00

Mult simate operator economic, Vă mulțumim pentru recomandările oferite

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparația capitală a str. Mihai Viteazul din or. Cimișlia 2,850,000.00 MDL
14/09/2022 10:55
3,331,078.99 MDL
Ofertă acceptată
12/09/2022 15:52
3,703,783.41 MDL