Achiziție - Reconstrucția clădirii administrative din str.Vlaicu Pârcălab, nr.45, mun.Chișinău, etapa I - 2022.

Achiziție Direcția generală pentru administrarea clădirilor Guvernului Republicii Moldova

Informație generală

Reconstrucția clădirii administrative din str.Vlaicu Pârcălab, nr.45, mun.Chișinău, etapa I - 2022.
23,674,049.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1660118458106

Reconstrucția clădirii administrative din str.Vlaicu Pârcălab, nr.45, mun.Chișinău, etapa I - 2022.


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
17/08/2022 16:56
clarificări
29/08/2022 10:00
depunere
19/09/2022 10:00
deschidere oferte
19/09/2022 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 10/08/2022 08:18
Trezoreria de Stat

suma planificată 23,674,049.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
23,674,049.00 MDL 45200000-9 Reconstrucția clădirii administrative din str.Vlaicu Pârcălab, nr.45, mun.Chișinău, etapa I - 2022. 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
formularul ofertei - lucrări.docxbiddingDocumentsAchiziție-24/08/2022 14:56Descarca
descifrarea consumului de resurse.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/08/2022 14:44Descarca
anunt de participare modificat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/08/2022 09:33Descarca
formulele de calcul a factorilor de evaluare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-19/08/2022 10:58Descarca
anuntul de intenție.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/08/2022 16:56Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/08/2022 16:56Descarca
documentația standard pentru lucrări.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/08/2022 16:56Descarca
duae .semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/08/2022 16:56Descarca
formularul ofertei - lucrări.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/08/2022 16:56Descarca
formule de calcul.pdfbiddingDocumentsAchiziție-17/08/2022 16:56Descarca
specificația tehnică.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/08/2022 16:56Descarca
specificație de preț.docxbiddingDocumentsAchiziție-17/08/2022 16:56Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
22.08.2022 17:17

Poz.32 sin SA Usi antiincendiare la cite minute rezistente, 15; 30; 45; 60; 90; 120;?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.08.2022 14:23

Bună ziua,
Ușile antiincendiare din compartimentul SA poz.32 trebuie să reziste la foc nu mai puțin de 30min.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
18.08.2022 12:07

Buna ziua, cerința de executare a lucrărilor in termen de 2,5 luni este una simbolica. Volumele de lucrari stipulate in caietul de sarcini, nu pot fi executate in asa termen, nici cu 50 de angajati. Specificul lucrarilor e foarte complex. Va rugam sa revizuiti aceste cereinte: termenul de executare si excluderea ca cerinta ca compania sa dispună de minim 30 persoane angajate la zi.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.08.2022 10:46

Bună ziua,
Executarea lucrărilor la obiect este prevăzută pe etape, în dependență de alocațiile bugetare.Etapa 1 - anul 2022. Etapa 2 - anul 2023. Din totalul de lucrări pentru întreg obiectul, conform devizului de cheltuieli, pentru etapa 1 au fost selectate lucrările care alcătuiesc ciclul 1 pe categorii, constructive, care pot fi executate respectînd procesul tehnologic, reieșind din resursele financiare alocate pentru anul 2022.
Reieșind din importanța obiectului, termenul de îndeplinire a lucrărilor incluse în caietul de sarcini pentru etapa 1 este pînă la finele anului 2022. Cerința minimă de 30 persoane angajate este o cerință primordială.

... afișează tot conținutul

proiectul de executie
pentru Achiziție
18.08.2022 13:37

Va rugam sa ne prezentati proiectul de executie

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.08.2022 10:48

Bună ziua,
Proiectul de execuție prezintă un set voluminos de documentație grafică în formatul A1, A2, A3. Copierea și transmiterea documentației de proiect solicitanților, necesită timp și resurse financiare.
Din aceste considerente,Vă propunem vizualizarea proiectului de execuție la următoarea adresă:
bd.Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.180, et.6, bir.615, între orele 8:00 - 16:00.

... afișează tot conținutul

Buna ziua
pentru Achiziție
18.08.2022 13:45

10000000.00 lei disponibili pe cont,asta e o cerinta care din start minimalizeaza concurenta,rugam sa revizuiti aceasta cerinta!!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.08.2022 11:08

Bună ziua,
Pct.17 din tabelul anunțului de participare cu privire la cerințele de calificare și selecție va fi modificat.Conform modificărilor, ofertantul trebuie să prezinte extrasul bancar sau confirmarea soldului disponibil din linia de creditare cu bani disponibili la data prezentării ofertei, în sumă de 2.500.000,00 lei. Compania desemnată cîștigătoare va trebui să prezinte lunar, pe perioada executării lucrărilor, dovada disponibilității de resurse financiare în sumă nu mai mică de 2.500.000,00 lei. Reieșind din importanța obiectului și termenul restrîns de executare a lucrărilor incluse spre executare la etapa 1, această cerință este o dovadă a disponibilității și posibilității ofertantului de a procura resursele materiale necesare și îndeplinirea calitativă a lucrărilor care vor fi contractate în termenul stabilit.

... afișează tot conținutul

termenul de executie
pentru Achiziție
18.08.2022 14:22

Art 11. din anuntul de intentie Termenii si conditiile de executare solicitate: executarea lucririlor in tеrmеп de 2,5 luni, conform caietului de sarcini. Va rugam sa modificati conditia fiindca conform lucrarilor indiacte in caetul de sarcini este imposibil de executat tehnologic aceste lucrari intr-un termen de 2.5 luni

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.08.2022 13:52

Bună ziua,
Posibilitatea de executare în termenul stabilit a lucrărilor selectate la etapa 1,conform caietului de sarcini, depinde de nivelul dotării ofertantului cu cadre inginerești atestate, responsabile de executarea lucrărilor conform documentației de proiect, dotării cu specialiști profesioniști angajați, dotării cu mecanisme și utilaje necesare performante, pentru mecanizarea lucrărilor, executării acestora conform graficului de executare, elaborat de ofertant pe săptămîini.

... afișează tot conținutul

Disponibilitate
pentru Achiziție
18.08.2022 14:02

Cum sa intelege faptul, ca statul nu e dispus sa achite un avans de macar 10%, dar autoritatile contractante solicita disponibilitate cu mult peste 10% asa cum achita cindva? Nu considerati ca ar fi corect sa se solicite suma disponibila in % din oferta prezentata, pentru ca antreprenorul sa aiba capacitate de a incepe lucrarile? Cum se calculeaza aceste sume 10000000,00/100%? ș.a.m.d. Exista o formula în legislație?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.08.2022 13:37

Bună ziua,
La data prezentării ofertei ofertantul trebuie să prezinte extrasul bancar sau confirmarea soldului disponibil din linia de creditare cu bani disponibili la data prezentării ofertei, în sumă de 2.500.000,00.(vezi răspunsul de la întrebarea nr.3)
Reieșind din importanța obiectului,Beneficiarul în modul acesta se asigură că ofertantul care va fi selectat cîștigător pentru executarea lucrărilor, va fi capabil pe măsură să îndeplinească volumul de lucrări selectate pentru etapa 1, conform caietului de sarcini, folosind resursele materiale calitative și certificate conform cerințelor, antrenarea în cîmpul muncii a specialiștilor profesioniști atestați, folosind mecanisme și utilaje performante pentru îndeplinirea lucrărilor în termenul stabilit.
Potrivit art.66 alin.(5) lit.a) al Legii nr.181 din 25.07.2014 acordarea avansului de pînă la 10% din valoarea ofertei poate fi prevăzută în contractul care va fi încheiat cu ofertantul desemnat cîștigător pentru executarea lucrărilor.(dar nu este obligatoriu)

... afișează tot conținutul

termenul de executie
pentru Achiziție
18.08.2022 14:32

Montarea sistemului de fatada ventilata cu
placaj din placi tip Klinker б00 х 300 mm din
granit сеrаmiс cu fixare vizibila, cu suprafata - 2243m2, intr-un termen de 2.5 luni? Sa speram ca e o greseala la redactare. Si daca materialul nu e in stoc? Va rugam sa indicati RAL-ul, sau incarcati proiectul de executie

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.08.2022 14:23

Bună ziua,
Suprafața placajului și termenul de executare a lucrărilor sunt indicate corect. Reieșind din documentația grafică care este destul de voluminoasă,executată în formatul A1,A2,A3, transmiterea copiilor acestora necesită timp și resurse financiare. Din aceste considerente documentația de proiect o puteți vizualiza, studia, analiza la următoarea adresă: bd.Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.180, et.6, bir.615, între orele 8:00 - 16:00. Telefon de contact 022-250-288.
Aprovizionarea ofertantului selectat cu resursele materiale necesare pentru îndeplinirea lucrărilor care vor fi contractate depinde de nivelul de dezvoltare a întreprinderii, volumul experienței de executare a lucrărilor similare la alte obiecte, nivelul legăturilor comerciale cu importatorii de materiale, posibilitățile ofertantului care va desemnat cîștigător. În cazul absenței pe piață a resurselor materiale necesare conform caietului de sarcini și documentației de proiect, problema va fi analizată, soluționată, prin folosirea resurselor materiale analogice, coordonate și aprobate de proiectant, care va efectua și controlul din partea autorului de proiect.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
19.08.2022 12:08

Buna ziua, va rugam sa incarcati in sistem devizle in forma KOS, cu preturile 0.00, deoarece de ex: la poz.1-5 se regasesc resurse pentru materiale, insa se solicita lucrari de demontare, deci nu este clar ce resurse ar trebui sa ramina in aceste pozitii.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.08.2022 14:23

Bună ziua,
Mapele KOS nu se transmit. Pentru alcătuirea ofertei, aveți la dispoziție caietul de sarcini cu cantitățile de lucrări, unde sunt indicate simbolul normelor și codul resurselor,după care puteți alcătui devizul-ofertă. Lucrările incluse în poziția 1-5, prevad lucrări de demontare. Resursele la aceste poziții le indicați pe toate. Resursele care nu se folosesc la lucrările de demontare le indicați cu costul 0,00 lei. Cantitățile de resurse pe care le folosiți se înmulțesc la coificientul indicat la poziția dată.

... afișează tot conținutul

intrebarile de mai sus
pentru Achiziție
19.08.2022 14:16

Va rugam sa ne raspundeti la intrebarile , altfel subintelem ca licittatia data este facuta sub careva companie special si publicatia este numai de forma

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.08.2022 14:23

Buna ziua,
Vă mulțumim pentru întrebări și sugestii. Găsiți răspunsurile atașate la fiecare întrebare.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
23.08.2022 14:26

Poz. 76 SA, indicati va rog grosimea exacta a granitului, conform proiectului, granitul poate fi 1cm, 2cm, 3cm. Pina la 5cm, cum ar trebui operatorii economici sa calculeze, cineva pentru 1cm, iar altul pentru 5cm?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 15:55

Bună ziua,
Grosimea plăcilor de granit pentru placarea pereților, conform proiectului este de 2 cm.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
22.08.2022 16:58

Buna ziua, concretizati va rog, grosimea placilor Multipor, la poz.20 din SA, sau publicati aceasta pozitie desfasurata extras din F1.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.08.2022 14:23

Bună ziua,
Grosimea plăcilor Multipor la poz.20 din compartimentul SA al caietului de sarcini este de 50mm .

... afișează tot conținutul

Intrebare repatata
pentru Achiziție
23.08.2022 13:55

Buna ziua, cerința de executare a lucrărilor in termen de 2,5 luni este una simbolica. Volumele de lucrari stipulate in caietul de sarcini, nu pot fi executate in asa termen, nici cu 50 de angajati. Specificul lucrarilor e foarte complex. Va rugam sa revizuiti aceste cereinte: termenul de executare si excluderea ca cerinta ca compania sa dispună de minim 30 persoane angajate la zi. Aceasta cerinta consideram a fi una abuziva, or, teremnul de executare, depinde si de procesul tehnologic. Va rugam sa excludeti aceasta cerinta, pentru a respecta Art.7. din LEGE Nr. 131 din 03-07-2015privind achiziţiile publice.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 15:55

Bună ziua,
Pentru etapa 1, pentru anul 2022, sau alocat resurse bugetare, care trebuie valorificate pînă la finele anului curent. Din această cauză termenul de executare a lucrărilor la etapa 1, nu poate fi prelungit. Cerința minimă de 30 persoane angajate rămîne în vigoare, pentru a respecta Art.7,lit.a) din Legea 131 din 03-07-2015 privind achizițiile publice - utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorităților contractante.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
23.08.2022 14:23

Va rugam sa explicati norma de consuma la resursa 2670112202152 Placi de placaj cu complet de structuri si elemente de fixare sub placaj de fatade ventilate (console, profiluri purtatoare, ancoraje, agrafe etc.), din poz. 75 SA (CL55A). Conform acestei norme de consum rezulta ca pentru executarea a 2243,82 m2 de fasada, ar trebui sa achizitionat 2209,94m2. Exista un anumit % de rebut, ce ce ar insemna ca pentru executarea a 2243,82m2, norma de consum ar trebui sa fie cel putin 1,10. Va rugam sa clarificati aceasta situatie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 15:55

Bună ziua,
Normele de deviz sunt elaborate de specialiști în ramură, acceptate de Comitetul Tehnic, aprobate de Ministerul de resort. Explicații referitor la corectitudinea normelor de consum a resurselor nu ține de competența noastră. Norma CL55A prevede montarea sistemului de fațadă ventilată cu fixare vizibilă. Norma - 0,98 m.p. de plăci la m.p. de fațadă. Se subînțelege că 1 m.p. de fațadă cu fixare vizibilă include și suprafața rusturilor între plăci. Procentul de rebut depinde de profesionalismul specialiștilor, volumul de lucrări similare executat anterior, utilajul și instrumentele folosite.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
23.08.2022 15:18

Forma KOS, s-a solicitat pentru ca fiecare ofertant sa respecte aceleasi norme de deviz, si respectiv sa corespunda intocmai cu normele de deviz ajustate de catre devizierul evaluator. In cazul cind nu doriti sa incarcati forma KOS, fara preturi, solicitam sa respectati prevederile documentatie standard, si anume sa incarcati in sistem Formularul de deviz Nr.1 conform acestei mențiuni, Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). - Extras din Documentatia standard.Va rugam sa dati dovada de mai multa transparenta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 15:55

Bună ziua,
Formularul 1 - Lista cu cantitățile de lucrări, nu prevede descifrarea consumului de resurse aferente fiecărei norme de deviz. În programul WinCmeta includerea consumului de resurse în formularul 1 este practic imposibilă. Dar ținînd cont de nota de la Anexa nr.23 al Documentației standard de lucrări, descifrarea consumului de resurse pentru cantitățile de lucrări la fiecare poziție va fi elaborat și expus ca un document aparte, adăugător la lista cu cantitățile de lucrări al caietului de sarcini din sistemul SIA RSAP. (vezi documentele anexate în sistemul SIA RSAP din 24.08.2022.)

... afișează tot conținutul

Documentatia de atribuire
pentru Achiziție
23.08.2022 16:21

Publicati raportul de verificare a documentatiei de deviz

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 15:55

Bună ziua,
Raportul de verificare la documentația de deviz este înregistrat cu nr. 284/02.08.2022. Aveți posibilitatea de a vizualiza raportul de verificare a documentației de deviz și documentația de proiect la adresa: bd.Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.180, et.6, bir.615. Tel.de contact: 022-250-288.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
24.08.2022 17:58

p.15 Disponibilitatea de personal, nu mai putin de 30 de persoane din Anuntul de participarere, ramine a fi o cerinta abuziva. Explicati atunci, in cazul cind compania are si subantreprenori, aceasta cerinta ramine la fel obligatorie?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.08.2022 11:31

Bună ziua, Conform calculelor Beneficiarului, reeșind din costul și cantitatea manoperei (h-om) la lucrările incluse în etapa 1,conform devizului de cheltuieli al Beneficiarului, la obiect trebuie să fie antrenați la executarea lucrărilor 126 specialiști pe zi. Conform Regulamentului privind acizițiile publice de lucrări (H.G. nr.638 din 26-08-2020), secțiunea 3-a , elaborarea și prezentarea ofertei , pct.112 Ofertantul are dreptul de a include în propunerea tehnică posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, având obligația de a preciza partea/părțile din contract pe care urmează să le subcontracteze și datele de identificare ale subcontractanților propuși. Volumul lucrărilor care poate fi subcontractat nu poate fi mai mare de 40% din volumul total. Reese, că din necesarul de 126 de specialiști 50 revin subcontractanților. Cerințele referitor la angajați pentru subcontractant le înaintează antreprenorul general. Noi solicităm ca minim 30 de specialiști din 76 care revin antreprenorului general să fie angajați cu acte în regulă. Deci această cerință nu este una abuzivă.

... afișează tot conținutul

Răspuns (23 aug 2022, 13:42): Bună ziua, Posibilitatea de executare în termenul stabilit a lucrărilor selectate la etapa 1,conform caietului de sarcini, depinde de nivelul dotării ofertantului cu cadre inginerești atestate, responsabile de executarea lucrărilor conform documentației de proiect, dotării cu specialiști profesioniști angajați, dotării cu mecanisme și utilaje necesare performante, pentru mecanizarea lucrărilor, executării acestora conform graficului de executare, elaborat de ofertant pe săptămîini.
pentru Achiziție
24.08.2022 18:09

Raspunsul este evaziv si face impresia ca nu se cunoaste proiectul s-au caietul de sarcini prezenta. Va rugam sa modificati termenul, fiindca executarea lucrarilor indicate in caietul de sarcini tehnologic nu este posibila, chiar adca ai 250 muncitori si personal ingineresc atestat. Rugam modificarea termenului astfel o sa contestam anuntul de participare

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.08.2022 11:31

Reiterăm poziția noastră față de termenul de executare. Resursele bugetare pentru finanțarea executării lucrărilor la etapa 1 sunt alocate pentru anul 2022. Deci valorificarea resurselor bugetare alocate este posibilă numai până la finele anului 2022 și nu pot fi valorificate în anul 2023. Referitor la numărul de muncitori, vedeți răspunsul la întrebarea precedentă. O posibilitate în plus de a executa lucrările în termenul solicitat este organizarea lucrărilor în ture.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
25.08.2022 08:59

Rugam insistent sa raspundeti concret la intrebarile adresate, dupa cum se observa, din intrebarile adresate mai sus si raspunsurile sunt fara explicatii clare, or, la intrebarea adresata la (24 aug 2022, 17:58) se solicita clar, sa explicati cit personal ar trebui sa fie angajat in compania ofertanta, in cazul cind are si subantreprenori. De fapt, aceasta solicitare este una destul de abuziva, deoarece, orice companie, in perioada de criza, mai reduce din personal, pina la un nou contract, iar atunci cind demonstreaza experienta, demonstreaza si capacitatea de a mobiliza personal. Companiile nu tin angajatii ca intr-o cazarma, asa ca va rugam frumos, dati dovada de dorinta de a permite o participare mai larga la licitatiile din bani publici. O zi buna sa aveti!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.08.2022 11:41

Bună ziua, Gășiți răspunsul la întrbare în răspunsul de la întrebarea din data de 24 august 2022, ora 17:58

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
25.08.2022 16:58

p.15 Disponibilitatea de personal, cerinta abuziva, iar raspunsul din data de 24 august 2022, ora 17:58 este unul aberant, deoarece cu 126 de oameni se construciesc blocuri locative. Va rugam sa nu abuzati prin intorducerea acestui criteriu inventat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 09:50

Bună ziua,
Cerința minimă de 30 persoane angajate rămîne în vigoare. Această cerință este necesară pentru a minimiza riscurile ce țin de calitatea lucrărilor care vor fi executate, cît și de executarea și finalizarea lucrărilor în termenul stabilit. Clădirea este de tip S+P+4E cu suprafața de 5515 m.p.
Lucrările pot fi organizate și executate concomitent atît pe toate suprafețele, cît și la fațadă și acoperiș.
Referitor la numărul de angajați, Vă propunem să analizați mai în detaliu caietul de sarcini, cu evaluarea resurselor necesare pentru executarea lucrărilor și să faceți cunoștință cu documentația de proiect, pentru a afla răspunsul la mai multe întrebări care vă interesează, la adresa: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.180., et.6, bir.615 între orele 8:00 și 16:00, zilele lucrătoare. Tel. de contact: 022-250-288.
Compania de construcții care are specialiști angajați, pe perioada lipsei de volume de lucrări, poate trimite o parte din angajați în concediu pe cont propriu și nicidecum să-i concedieze. Explicația, că în cazul contractării unor volume de lucrări, compania de construcții poate mobiliza în timp redus lucrătorii eliberați anterior, nu poate fi luată în serios. Aceasta va duce la neîndeplinirea în termenul stabilit a contractului și va avea de suferit calitatea lucrărilor.
Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
26.08.2022 10:03

p.15 Disponibilitatea de personal 30 persoane. Din pacate, demonstrati ca aceasta licitatie este trucata! Sper ca unele institutii sa urmareasca aceasta licitatie! Cind o companie ar avea de exemplu 28 de angajati, iar diferenta dintre I si locul II v-a fi de citeva milioane, atunci il veti determina cistigator pe cel cu citeva milioane mai scump, dar cu 2 angajati mai mult? Inventii! Cu siguranta, cerintele aceastei licitatii, vor fi sesizate unor organe abilitate pentru a investiga. Noi am examinat si alte licitatii cu, si din pacate sunteti unica institutie, care aplica asa criterii.Bravo si Succes!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 13:47

Bună ziua,
În pct. 15 al Anunțului de participare este stipulat - disponibilitatea de personal – nu mai puțin de 30 angajați. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, conform pct.23 din Anunțul de participare nu include acordarea punctajului pentru disponibilitatea de personal. Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

Participanți

Reconstrucția clădirii administrative din str.Vlaicu Pârcălab, nr.45, mun.Chișinău, etapa I - 2022. 23,674,049.00 MDL Lot anulat
16/09/2022 16:48
27,116,052.23 MDL