Achiziție - Extinderea rețelei de canalizare din satul Sireți, r-nul Strășeni (etapa 1, tranșa 2)

Achiziție Primăria Sireți

Informație generală

Primăria Sireți
1008601000525
Extinderea rețelei de canalizare din satul Sireți, r-nul Strășeni (etapa 1, tranșa 2)
11,009,393.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1660167114226

Extinderea rețelei de canalizare
din satul Sireți, r-nul Strășeni
(etapa 1, tranșa 2)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
11/08/2022 13:08
clarificări
26/08/2022 11:32
depunere
05/09/2022 11:32
deschidere oferte
05/09/2022 11:32
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 10/08/2022 21:32
Trezoreria de Stat

suma planificată 11,009,393.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
11,009,393.00 MDL 45200000-9 Extinderea rețelei de canalizare din satul Sireți, r-nul Strășeni (etapa 1, tranșa 2) 1 Bucata 02.09.2022 - 09.08.2023
strada Mihai Eminescu 1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
siret ce 2022 et.2.docx f1d.docxbiddingDocumentsAchiziție-24/08/2022 11:32Descarca
1. anunt canalizare romasca.docbiddingDocumentsAchiziție-24/08/2022 11:32Descarca
2. duae canalizare romasca.docbiddingDocumentsAchiziție-24/08/2022 11:32Descarca
3. ds canalizare romasca model 2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-24/08/2022 11:32Descarca
1. anunt canalizare romasca.docbiddingDocumentsAchiziție-11/08/2022 13:08Descarca
2. duae canalizare romasca.docbiddingDocumentsAchiziție-11/08/2022 13:08Descarca
3. ds canalizare romasca model 2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-11/08/2022 13:08Descarca
siret ce 2022 et.2.docx f1.docxbiddingDocumentsAchiziție-11/08/2022 13:08Descarca
siret ce 2022 et.2.docx f5.docxbiddingDocumentsAchiziție-11/08/2022 13:08Descarca

Persoană de contact

Clarificări

documentatia de licitatie
pentru Achiziție
17.08.2022 09:17

Au publicat licitatia si au plecat la odihna, nimeni nu da nici un raspuns, monitorizeaza cineva actiunile AC?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.08.2022 17:09

https://ms-my.facebook.com/zdg.md/posts/ce-p%C4%83rere-ave%C8%9Bi-despre-adresarea-lui-vladimir-voronin/10157152894897434/

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
11.08.2022 17:02

va rugam sa comunicati sursa de finansare si auma alocata pentru 2022

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.08.2022 17:09

Fondul Național pentru Dezvoltare Regională și Locală

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
11.08.2022 17:05

Pct.23 Cifra medie anuală de afaceri în ultimii doi ani ani conform IPO14 500% din valoarea estimată a lucrărilor fără TVA, in baza carei prevederi a Legii 131 aveti asa cerinta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Deatâta!

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
11.08.2022 17:08

Ca sa nu va complicati mult cu raspusul la intrebarea de mai su va invederem art 21, alin (2) În sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Autoritatea contractantă indică principalele motive pentru o astfel de cerință în documentația de atribuire. Atunci cînd un contract este împărțit în loturi, indicele cifrei de afaceri se aplică pentru fiecare lot individual. Cu toate acestea, autoritatea contractantă stabilește cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici cu referire la grupuri de loturi, dacă ofertantului cîștigător îi sînt atribuite mai multe loturi care trebuie executate în același timp. În cazul în care urmează să se atribuie contracte bazate pe un acord-cadru, cifra de afaceri anuală maximă se calculează în funcție de dimensiunea maximă anticipată a contractelor specifice care vor fi executate în același timp sau, dacă aceasta nu este cunoscută, pe baza valorii estimate a acordului-cadru. În cazul unor sisteme dinamice de achiziții, cifra de afaceri anuală maximă se calculează pe baza dimensiunii maxime anticipate a contractelor specifice care urmează să fie atribuite în cadrul sistemului respectiv. Deci repetam cifra de afaceri impusa prin ce o motivati?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Deatâta!

... afișează tot conținutul

caietul de sarcini
pentru Achiziție
11.08.2022 17:12

Prin ordinul Ministrului Finantelor nr. 69 , anexa 23 din documentatia standart aveti obligatia sa publicati forma 1 desfasurata, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfasurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare pozitie, mentionam nu forma 5 ci 1 desfasurata

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Deci, încarcăm!

... afișează tot conținutul

caietul de sarcini
pentru Achiziție
15.08.2022 12:18

Prin ordinul Ministrului Finantelor nr. 69 , anexa 23 din documentatia standart aveti obligatia sa publicati forma 1 desfasurata, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfasurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare pozitie, mentionam nu forma 5 ci 1 desfasurata. Acest fapt vi se impune si prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfasurata asa cum prevede documentatia standart, F1 desfasurata nu e identica cu F1 care ati publicato. Mai jos va oferim un extras din decizia ANSC, Nr. 03D-482-22 Data: 09.08.2022:, care nu va lasa loc de interpretari si cerem publicareaformei desfasurate a caietului de sarcini: Aprecierea Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor: Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 orice persoană care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de lege. Analizând pretențiile formulate de către contestator, Agenția constată că acestea vizează în principal dezacordul autorității contractante de a publica Formularul de deviz nr. 1 – ”Lista cu cantitățile de lucrări” cu descifrarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz, invocând că aceste acțiuni ale autorității contractante ar contravine principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice statuate la art. 7 al Legii nr. 131/2015. Procedând la examinarea în fond a contestației, se atestă că Agenția de Dezvoltare Regională Centru a publicat în Buletinul achizițiilor publice pe portalul guvernamental de acces online: www.mtender.gov.md, la data de 08.07.2022, un anunț de participare la procedura de achiziție publică nr. MD-1657181465676, privind achiziția „Teren de agrement multifuncțional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT)”. Astfel, la soluționarea contestației, Agenția va avea în vedere prevederile art. 37 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, conform cărora specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziției, astfel încât fiecare cerință și criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite, cât și dispozițiile pct. 27 sub-pct. 1), pct. 28 sub-pct. 1) și sub-pct. 5), pct. 29 sub-pct. 1) și sub-pct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10 din 20.01.2021, conform cărora grupul de lucru examinează şi concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări şi servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. 6 Mai mult decât atât, art. 40 alin. (1) din Legea nr.131/2015, prevede expres obligația autorității contractante de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. Totodată, relevant speței, Agenţia învederează următoarele dispoziții din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvenrului nr. 638/2020:  pct. 24 - autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției.  pct. 25 - caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant.  pct. 26 - Conținutul caietului de sarcini pentru proiectarea lucrărilor indică sarcina de proiectare, standardele, normativele și alte prescripții tehnice exacte și complete ale obiectului achiziției.  Pct. 27 - Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; 2) detalierea notelor ce includ caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final; 3) referirea la documentele care reglementează nivelul de performanță a lucrărilor, precum și cerințele, condițiile tehnice și tehnologice, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele, inclusiv cele tehnologice. Subsecvent, potrivit pct. 54 sub-pct. 1) lit. b) din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, la caz, documentația de atribuire, oferta elaborată de ofertant trebuie să cuprindă propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele de calificare, precum și cerințele prevăzute în caietul de sarcini, cât și lista cu cantitățile de lucrări. În acest scop propunerea tehnică conține documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări, în speță, caietul de sarcini al autorității contractante. La caz, examinând caietul de sarcini prin prisma pretențiilor contestatorului, Agenția atestă că autoritatea contractantă a publicat Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări a obiectului de achiziție „Teren de agrement multifuncțional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni”, fără a descifra/detalia consumul de resurse aferent fiecărei 7 norme de deviz, astfel cum impune Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, care prevede în notă de la Anexa nr. 23 CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI „Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz)”. La caz, prin prisma prevederilor enunțate mai sus și în vederea respectării principiului transparenței consfințit la art. 7 din Legea nr. 131/15, autoritatea contractantă urmează să publice recetele clare a consumurilor de resurse utilizate, în conformitate cu proiectul tehnic de execuție și a necesităților reale ale instituției, aplicarea căruia asigură vizibilitatea regulilor, posibilitatea anticipării succesiunii activităților pe parcursul derulării unei proceduri, claritatea documentelor elaborate pe parcursul derulării procesului de achiziție publică și nu în ultimul rând înțelegerea de către potențialii ofertanți a necesităților obiective ale autorității contractante și a modului în care aceste necesități se reflectă în cadrul documentației de atribuire. Principiul transparenței presupune aducerea la cunoștința publicului larg a tuturor informațiilor referitoare la aplicarea procedurii de atribuire, totodată, acesta impune informarea și/sau crearea condițiilor pentru o informare corectă și adecvată a tuturor celor interesați, cu privire la orice informații privind inițierea și desfășurarea unei proceduri de achiziție publică, în scopul garantării eliminării riscului de favoritism și de comportament arbitrar din partea autorității contractante. Astfel, toate informațiile cu privire la procedura de achiziție trebuie să fie formulate clar, precis și univoc, oferind operatorilor economici o poziție de egalitate atât în momentul în care aceștia își pregătesc ofertele, cât și în momentul în care ofertele sunt evaluate de către autoritatea contractantă, precum și la finalizarea acesteia. În acest context, nu pot fi reținute argumentele autorității contractante precum că nu există un Formular de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat, or esența prevederii din documentația standard constă în publicarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz, scopul căreia nu este doar să asigure operatorilor economici o poziție de egalitate la elaborarea ofertelor în sensul excluderii interpretărilor multiple, ci și de a asigura continuitatea procedurii de achiziție publică sau finalizarea acesteia în termen rezonabil. De asemenea, Agenția nu va reținenici motivul invocat de reprezentanții autorității contractante în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației în cauză precum că nu ar dispune de Formularul nr. 5 care nu ar conține prețurile estimate de elaboratorul devizului estimativ per fiecare resursă , or în considerarea normelor învederate supra aceasta este obligată să depună toată diligența și să asigure publicarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz. Concluzionând, Agenția va admite pretențiile contestatorului XXXXXXXXXXX în contextul în care, apariția litigiului în cauză a fost generat de către 8 autoritatea contractantă prin refuzul acesteia de a publica descifrat Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări și anume descifrarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz, ceea ce reprezintă o transparență insuficientă a acesteia în procesul de inițiere și desfășurare a procedurii de achiziție publică din litigiu. Reieșind din cele expuse, în conformitate cu prevederile art. 80 alin. (1), art. 82 alin. (1), art. 86 alin. (2) lit. a), alin. (3), alin. (4) și alin. (9) din Legea nr. 131/2015, Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor,

Deci cerem repetat publicarea F1 DESFASURATE

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Deci, încarcăm!

... afișează tot conținutul

Garanția de bună execuție
pentru Achiziție
15.08.2022 16:26

Rugăm să fim informați despre forma garanției bancare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
16.08.2022 14:29

poz.63 CA 02C si poz.88 CA03F care este marca la beton ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.08.2022 17:18

C15

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
16.08.2022 14:42

poz. 63 explicati care este clasa si cantitatea de beton ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Diferența de beton conform poziției de instalare a elementelor din beton B15/M200

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
16.08.2022 15:25

poz.80 ce cantitate?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Conform caietului de sarcini!

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
16.08.2022 15:31

poz. 80 si 88 clasa va rog?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.08.2022 17:18

C15

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
18.08.2022 10:34

pct. 23 Cifra medie anuală de afaceri în ultimii doi ani ani conform IPO14 - 500% din valoarea estimată a lucrărilor fără TVA: nu vi se pare prea restrictivă cerința dată? Încălcați principiile transparenţei achiziţiilor publice, consfințite la art. 7 Legii 131/15: b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Coeficientul e pentru toată norma, iar diametrele le consultați în proiectul de execuție, la sediul Primăriei Sireți

... afișează tot conținutul

abuntul de participare
pentru Achiziție
18.08.2022 11:01

22 Recomandări la contractele prezentate pentru demonstrarea lucrărilor similare executate în ultimii 3 ani Copie confirmată prin semnătură și ștampila ofertantului.
Ati micsorat termenul prevazut pentru experienta similara de la 5 la 3 ani, deci ati aplicat o constringere, prin ce se motiveaza acasta si in baza carui act normativ ati facuto?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Modificat!

... afișează tot conținutul

garantia de buna executie
pentru Achiziție
18.08.2022 11:07

24 Garanția de bună execuție Garanția de bună execuție a contractului în mărime de 5%, sub formă de garanție bancară, prezentată doar de ofertantul câștigător la semnarea contractului. Acasta cerintavine prevederilor HG 638, Pct 153. care direct indica ca: Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:

1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;

2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate;

3) transfer pe contul autorității contractate.
Dupa cum vedeti cerinta Dtre e contrara celor inpuse de actul normativ.
La acest aspect urmeza de condus si de art 7, Legea 131, principiul proportionalitatii, tratamentului egal si libera concurenta. Solicitam corectarea acestei cerinte.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;

... afișează tot conținutul

anunt
pentru Achiziție
18.08.2022 11:09

20. Factorii de evaluare a ofertei ____---_______ , anuntul nu stipuleaza factorii de evaluare sa intelegem ca nu ii aveti sau?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Nu sunt!

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
18.08.2022 14:02

Poz 64 si 65 dati diamentrul si concretizati k- este doar la teava?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

Coeficientul e pentru toată norma, iar diametrele le consultați în proiectul de execuție, la sediul Primăriei Sireți

... afișează tot conținutul

DOCUMENTATIA
pentru Achiziție
18.08.2022 16:03

HG 638 PCT.12 12. Operatorul economic are dreptul să solicite autorității contractante clarificări pe marginea documentației de atribuire. La orice solicitare de acest fel, autoritatea contractantă răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități și cât mai repede posibil, conform art. 35 din Legea nr. 131/2015. Articolul 35. Clarificări (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3); b) 6 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3); c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri. (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. utoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor sau a cererilor de participare pentru operatorii economici, ținînd cont de perioada de întîrziere.
Aveti intrebari ne raspunse inca din data de 11-08, mai dati raspunsuri sau ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 11:38

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQck-D72VBUL_o9Ce4YZGOZiaXhuOqquolDSaql7egjJg&s

... afișează tot conținutul

anuntul
pentru Achiziție
24.08.2022 12:00

pct. 23 Cifra medie anuală de afaceri în ultimii doi ani ani conform IPO14 - 500% din valoarea estimată a lucrărilor fără TVA: nu vi se pare prea restrictivă cerința dată? Încălcați principiile transparenţei achiziţiilor publice, consfințite la art. 7 Legii 131/15: b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor.

Răspuns (24 aug 2022, 11:23):
Coeficientul e pentru toată norma, iar diametrele le consultați în proiectul de execuție, la sediul Primăriei Sireți
Ceva incurcati, am intrebat despre cifra de afaceri nu despre diametru tevilor, reiteram cifra de afaceri ceruta de Dtre este 500% fata de oferta deci cam 66 mln. lei, ia este vadit exagerata. Legea spune ,,cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului,"

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 12:27

Alteța dumneavoastră, ați verificat anunțul nou?

... afișează tot conținutul

documentatia de licitatie
pentru Achiziție
24.08.2022 12:07

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQck-D72VBUL_o9Ce4YZGOZiaXhuOqquolDSaql7egjJg&s
Cu asa taspunsuri ce scopuri irmariti? Va sugeram sa revedeti prevederea din art. 7 care spune ca unprincipiu este; menţinerea ordinii publice, bunelor moravuri şi siguranţei publice, acesta este

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.08.2022 13:13

Aveți greșeli în întrebare!!
Nu urămărim nici un scop, decât beneficiul localității noastre!!!

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
24.08.2022 13:13

Poz8 la aceasta pozitie se aplica coeficient la pietris , sau l apretul pietrisului , daca se foloseste 50% din reutilizare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 11:20

Se aplică fără costul pietrișului!

... afișează tot conținutul

Participanți

Extinderea rețelei de canalizare din satul Sireți, r-nul Strășeni (etapa 1, tranșa 2) 11,009,393.00 MDL
05/09/2022 09:08
9,584,678.32 MDL
Ofertă acceptată
02/09/2022 14:50
9,849,464.00 MDL