Servicii de mentenanță corectivă, preventivă, adaptivă pentru adaptarea și dezvoltarea Sistemului Informațional Automatizat „Asistență Socială”
suma planificată 2,499,999.99 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Lot 1. Servicii de mentenanță preventivă și corectivă Sistemului Informațional Automatizat „Asistență Socială” | 277,777.78 MDL | 72200000-7 | Lot 1. Servicii de mentenanță preventivă și corectivă Sistemului Informațional Automatizat „Asistență Socială” | 4 Luna |
01.09.2022 - 31.12.2022 str. Alecsandri Vasile, 2 |
Lot 2. Servicii de mentenanță adaptivă pentru dezvoltarea Sistemului Informațional Automatizat „Asistență Socială” | 2,222,222.21 MDL | 72200000-7 | Lot 2. Servicii de mentenanță adaptivă pentru dezvoltarea Sistemului Informațional Automatizat „Asistență Socială” | 4645 Om-ora |
01.09.2022 - 31.12.2022 str. Alecsandri Vasile, 2 |
1. Termenii de referință Servicii de mentenanță Sistemul Informațional Automatizat -Asistența Socială-, la Capitolul VIII -Obiectul achiziției- specifică:
12. Obiectul achiziției constă în prestarea serviciilor de mentenanță aferent SIAAS (menționate mai sus), care includ:
1. Servici aferente mentenanței corective.
2. Servicii aferente mentenanței adaptive și de dezvoltare, și anume:
- Dezvoltarea web serviciilor în SIAAS pentru interacțiunea cu Sistemele Informaționale de stat prin intermediul platformei de interoperabilitate (MConnect).
Astfel, considerând că obiectul achiziției il reprezintă serviciile pe care părțile înțeleg să le realizeze, în contextul Serviciilor mentenanței adaptive și de dezvoltare obiectul se limitează EXCLUSIV la dezvoltarea funcționalităților de recepționare/expediere date prin intermediul platformei guvernamentale de interoperabilitate și integrarea altor servicii electronice guvernamentale precum MPass, MLog etc., pornind de la faptul că sintagma -SI ANUME- cert stabilește limitele de intervenție în cadrul serviciilor adaptive și de dezvoltare. Rugăm sa confirmati ca sa inteles corect, reiesind din cele publicate.
Bună ziua!
1. Dezvoltarea web serviciilor și integrarea în Platforma de Interoperabilitate pentru extragerea structurilor de date descrise în caietul de sarcini din alte sisteme informaționale deținute de către alte instituții publice.
2. Integrarea cu serviciile guvernamentale de platformă
3. Modificarea cererii de depunere a ajutorului social.
4. Modificarea mecanizmului de acordare a ajutorului sociale după noile criterii stabilite în cadrul normativ.
Termenii de referință Servicii de mentenanță Sistemul Informațional Automatizat -Asistența Socială-, la Capitolul VIII -Obiectul achiziției-, punctul 13 specifică -Serviciile de mentenanță vor fi asigurate de către Prestator în perioada a 12 luni din momentul semnării contractului-. Totodată, alte documente din pachetul de achiziție anunță ”Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2022”. Rugăm clarificări privind termenii solicitati de prestare a serviciilor.
Bună ziua! S-a produs o eroare tehnică, la procedură va fi încărcat „Termenii de refrință” modificați. Termenul de valabilitate a contractului va fi 31 decembrie 2022.