Achiziție - Produse dezinfectante pentru instituţiile subordonate DETS sectorul Ciocana.

Achiziție Directia educatie, tineret şi sport sectorul Ciocana

Informație generală

Produse dezinfectante pentru instituţiile subordonate DETS sectorul Ciocana.
199,999.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1658900490527

Dezinfectanți pe baza de alcool.
Clorura de var.
Pastile dezinfectante.


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
27/07/2022 09:48
clarificări
30/07/2022 14:14
depunere
02/08/2022 21:15
deschidere oferte
02/08/2022 21:15
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 27/07/2022 05:57
Trezoreria de Stat

suma planificată 199,999.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Dezinfectanți pe baza de alcool 119,229.00 MDL 24900000-3 Dezinfectanți pe baza de alcool 2860 Litru pe zi 05.08.2022 - 31.12.2022
str. Aleco Russo, 57
Clorura de var 10,833.00 MDL 24900000-3 Clorura de var 650 Kilogram 05.08.2022 - 31.12.2022
str. Aleco Russo, 57
Pastile dezinfectante 69,937.00 MDL 24900000-3 Pastile dezinfectante 112800 Bucata 05.08.2022 - 31.12.2022
str. Aleco Russo, 57

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-anunț de participare27/07/2022 09:48Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN 27/07/2022 09:48Descarca
declaratie_ro.docbiddingDocumentsAchiziție-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani. 27/07/2022 09:48Descarca

Persoană de contact

Clarificări

cititi
pentru Achiziție
30.07.2022 12:51

II. PUNEREA LA DISPOZIȚIE PE PIAȚĂ ȘI UTILIZAREA

PRODUSELOR BIOCIDE

11. Produsele biocide nu se admit a fi plasate pe piață sau utilizate decât dacă sunt înregistrate în conformitate cu prezentul Regulament.

12. Este permisă prin derogare de la prevederile pct.11:

1) plasarea pe piață și folosirea produselor biocide cu risc redus, cu condiția avizării acestora în condițiile Legii nr. 10/2009 privind supravegherea de stat a sănătății publice și Legii nr.160/2011 privind reglementarea prin autorizare a activității de întreprinzător, dacă dosarul a fost depus și verificat de ANSP și conține toate elementele prevăzute în pct. 29;

2) plasarea pe piață a unei substanțe sau a unui produs biocid neînregistrat, în caz de efectuare a cercetărilor științifice.

13. Solicitantul depune la autoritatea emitentă, personal sau prin intermediul unui reprezentant împuternicit conform legii, direct la sediul autorității, fie prin scrisoare recomandată, prin intermediul sistemelor informaționale dedicate, fie prin poștă electronică (sub formă de document electronic cu semnătura electronică avansată calificată, prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare), cererea la care anexează actele necesare, prevăzute de actul legislativ ce reglementează respectiva activitate, sau cererea însoțită de o declarație pe propria răspundere privind respectarea condițiilor din actele legislative ce reglementează activitatea pentru care solicită actul permisiv. Autoritatea emitentă va elibera imediat și necondiționat solicitantului certificatul de înregistrare constatator, în modul în care a fost depusă cererea.

14. Solicitantul unui certificat de înregistrare, odată cu depunerea cererii la ANSP conform modelului aprobat, depune următoarele:

1) un dosar referitor la produsul biocid, care îndeplinește cerințele din anexa nr. 2;

2) un rezumat al caracteristicilor produsului biocid, care include informațiile menționate la pct. 35 subpct.1), 2), 5) și 6).

15. Cererile pentru solicitarea înregistrării, inclusiv rezumatul dosarului indicat la pct. 14 și 35 trebuie să fie prezentate în limba de stat. Alte informații pot fi prezentate inclusiv în una din limbile recunoscute la nivel internațional.

16. În termen de 10 de zile de la admitere, ANSP validează cererea, dacă au fost prezentate informațiile prevăzute la pct. 14, și informează solicitantul indicând data validării.

17. În cadrul validării menționate, ANSP nu realizează o evaluare a calității sau a pertinenței datelor depuse sau a justificărilor prezentate.

18. ANSP, în cazul în care consideră că cererea este incompletă, informează solicitantul cu privire la informațiile suplimentare necesare pentru validarea respectivei cereri.

19. Termenul pentru prezentarea informațiilor suplimentare nu va depăși 10 zile calendaristice.

20. În cazul în care solicitantul nu prezintă informațiile solicitate în termenul prevăzut la pct. 19, ANSP respinge cererea și informează în scris solicitantul.

21. În termen de 5 zile de la primirea informațiilor suplimentare, ANSP validează cererea.

22. ANSP ia o decizie cu privire la înregistrarea produsului biocid în termen de 30 de zile de la validarea unei cereri.

23. Decizia cu privire la înregistrarea produsului biocid este efectuată în baza Raportului evaluării dosarului, prezentat conform cerințelor pct. 29 și 30, efectuate de experți în domenii, în conformitate cu cerințele stipulate în anexa nr. 3 și decizia Comisiei pentru înregistrarea produselor biocide.

24. Raportul evaluării prevăzut în pct. 23 se aprobă de președintele Comisiei pentru înregistrarea produselor biocide.

25. În cazul în care experții se expun asupra necesității informației suplimentare pentru realizarea evaluării, ANSP informează solicitantul să furnizeze respectivele informații într-un termen de 10 zile.

26. Termenul de 10 zile, prevăzut la pct. 25, se suspendă de la data formulării acestei solicitări până la data primirii informațiilor.

27. Suspendarea nu va depăși în total 20 de zile, cu excepția cazului în care acest lucru este justificat de natura datelor solicitate sau de circumstanțe excepționale.

28. În cazul în care solicitantul nu prezintă informațiile solicitate în termenul stabilit,ANSP respinge cererea și:

1) informează solicitantul în acest sens despre concluziile evaluării și motivele care stau la baza refuzului de acordare a certificatului de înregistrare pentru produsul biocid;

2) trimite un exemplar în format electronic al proiectului de raport de evaluare solicitantului și îi acordă posibilitatea de a prezenta observații, în termen de 20 de zile;

3) ține cont de aceste observații în mod corespunzător atunci când elaborează evaluarea sa finală.

29. Un produs biocid este înregistrat în următoarele condiții:

1) substanțele active sunt aprobate pentru tipurile de produse relevante și toate condițiile specificate pentru substanțele active în cauză sunt îndeplinite;

2) se stabilește, pe baza principiilor comune de evaluare a dosarelor pentru produse biocide, prevăzute în anexa nr. 4, că produsul biocid, atât timp cât este utilizat în condițiile prevăzute în certificatul de înregistrare și ținându-se cont de factorii menționați la pct. 30, îndeplinește următoarele criterii:

a) produsul biocid este eficace conform criteriilor declarate;

b) nu are niciun efect inacceptabil asupra organismelor vizate, în special rezistență inacceptabilă, rezistență încrucișată inacceptabilă sau suferințe și dureri inutile cauzate vertebratelor;

c) nu are, în sine sau din cauza reziduurilor sale, niciun efect inacceptabil imediat sau întârziat asupra sănătății umane, inclusiv asupra sănătății grupurilor vulnerabile, sau asupra sănătății animale direct sau prin intermediul apei potabile, produselor alimentare, hranei pentru animale, aerului sau prin alte efecte indirecte;

d) nu are, în sine sau din cauza reziduurilor sale, niciun efect inacceptabil asupra mediului înconjurător, în special în ceea ce privește următoarele aspecte: evoluția și distribuția produsului biocid în mediu; contaminarea apelor de suprafață (inclusiv a apelor din estuare și din mare), a pânzei freatice și a apei potabile, a aerului și a solului, ținând seama de locuri aflate departe de locul utilizării, ca urmare a răspândirii la mare distanță în mediu; efectul produsului biocid asupra organismelor nevizate; efectul produsului biocid asupra biodiversității și ecosistemului, astfel cum sunt identificate în anexa nr. 3;

3) identitatea chimică, natura, cantitatea și echivalența tehnică a substanțelor active conținute de produsul biocid, precum și impuritățile și substanțele inactive semnificative și relevante din punct de vedere toxicologic sau ecotoxicologic și reziduurile sale semnificative din punct de vedere toxicologic sau ecologic, care rezultă din utilizări ce urmează să fie înregistrate, pot fi determinate în conformitate cu cerințele corespunzătoare din anexa nr. 2;

4) proprietățile fizice și chimice ale produsului biocid au fost stabilite și considerate acceptabile în scopul utilizării corespunzătoare și al transportului produsului;

5) limitele maxime ale reziduurilor pentru produsele alimentare și hrana pentru animale se stabilesc, în ceea ce privește substanțele active conținute într-un produs biocid, în conformitate cu prevederile Legii nr. 296/2017 privind cerințele generale de igienă a produselor alimentare, Hotărârii Guvernului nr. 435/2010 privind aprobarea Regulilor specifice de igienă a produselor alimentare de origine animală, Hotărârii Guvernului nr. 412/2010 pentru aprobarea Regulilor generale de igienă a produselor alimentare și anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 462/2013 cu privire la aprobarea unor cerințe față de furaje;

6) în cazul utilizării de nanomateriale în produsul respectiv, riscul pe care îl reprezintă pentru sănătatea umană, sănătatea animală și pentru mediu a fost evaluat separat.

30. Evaluarea unui produs biocid dacă îndeplinește criteriile stabilite la pct. 29 subpct. 2) ține cont de următorii factori:

1) condițiile cele mai defavorabile în care se poate utiliza respectivul produs biocid;

2) modul în care se pot utiliza articolele tratate cu respectivul produs biocid sau care conțin respectivul produs biocid;

3) consecințele în urma utilizării produsului biocid;

4) efectele cumulative;

5) efectele sinergice.

31. Nu se înregistrează un produs biocid pentru punerea la dispoziție pe piață în vederea utilizării de către publicul larg dacă:

1) îndeplinește criteriile pentru a fi clasificat:

a) toxic sau foarte toxic;

b) cancerigen categoria 1 sau 2;

c) mutagen categoria 1 sau 2;

d) toxic pentru reproducere categoria 1 sau 2;

2) îndeplinește criteriile pentru a fi clasificat:

a) cu toxicitate orală acută categoria 1 sau 2 sau 3;

b) cu toxicitate cutanată acută categoria 1 sau 2 sau 3;

c) cu toxicitate acută prin inhalare (gaze și praf/ceață) categoria 1 sau 2 sau 3;

d) cu toxicitate acută prin inhalare (vapori) categoria 1 sau 2;

e) cancerigen categoria 1A sau 1B;

f) mutagen categoria 1A sau 1B;

g) toxic pentru reproducere categoria 1A sau 1B;

3) îndeplinește criteriile pentru a fi identificat drept PBT sau fPfB în conformitate cu Legea 277/2018 privind substanțele chimice;

4) are proprietăți care afectează sistemul endocrin;

5) are efecte neurotoxice sau imunotoxice asupra dezvoltării.

32. Certificatul de înregistrare se acordă pentru un singur produs biocid sau pentru o familie de produse biocide respectând prevederile Legii nr. 160/2011 privind reglementarea prin autorizare a activității de întreprinzător și Legii nr. 10/2009 privind supravegherea de stat a sănătății publice.

33. Titularul certificatului de înregistrare înștiințează ANSP, în cazul în care a fost acordat un singur certificat de înregistrare pentru o familie de produse biocide, în legătură cu fiecare produs din familia de produse biocide cu cel puțin 30 de zile înainte de introducerea pe piață a acestuia, cu excepția cazului în care un anumit produs este identificat în mod explicit în autorizație sau variația în compoziție vizează doar pigmenți, parfumuri sau coloranți în variațiile permise. Înștiințarea indică compoziția exactă și denumirea comercială a produselor.

34. Certificatul de înregistrare precizează clauzele și condițiile de plasare pe piață și de utilizare a produsului biocid și cuprinde un rezumat al caracteristicilor produsului biocid.

35. Fără a aduce atingere prevederilor pct. 101-108, rezumatul caracteristicilor produsului biocid cuprinde următoarele informații:

1) denumirea comercială în Republica Moldova, inclusiv alte denumiri comerciale (dacă există) a produsului biocid;

2) numele, adresa, țara solicitantului certificatului de înregistrare;

3) data emiterii certificatului de înregistrare și data expirării acestuia;

4) numărul certificatului de înregistrare pentru produsul biocid;

5) datele privind substanțele active/substanțe (denumire chimică, nr. CE, nr. CAS, concentrații în unități metrice);

6) producătorul produsului biocid (numele, adresa, țara, inclusiv locul în care se află unitățile de fabricare);

7) încadrarea produsului biocid după grupa principală și tipul în conformitate cu anexa nr.1;

8) etichetarea produsului biocid: simboluri/fraze de pericol/risc/prudență;

9) domeniul și aria de utilizare;

10) eficacitate: activitate, metoda/protocol de testare, specia, concentrații, timpul de acțiune;

11) indicații de utilizare;

12) categoriile de utilizatori;

13) forma de condiționare, modul de ambalare;

36. Certificatul de înregistrare se acordă pentru o perioadă maximă de 10 ani.

37. În cazul efectuării modificărilor în compoziția produsului, astfel încât ultimele să se reflecte asupra acțiunii biocide și a proprietăților toxicologice ale produsului, certificatul de înregistrare se consideră nul.

38. Produsele biocide urmează a fi utilizate în conformitate cu clauzele, condițiile de înregistrare și cu cerințele privind etichetarea și ambalarea prevăzute în prezentul Regulament.

39. Utilizarea corespunzătoare presupune aplicarea rațională a unei combinații de măsuri fizice, biologice, chimice, astfel încât utilizarea produselor biocide este limitată la minimul necesar și au fost luate măsurile de protecție și prevenire a riscurilor.

40. ANSP adoptă măsurile necesare pentru a furniza publicului informații corespunzătoare privind beneficiile și riscurile asociate produselor biocide și modalitățile de a limita utilizarea acestora.

41. Utilizarea unui produs biocid înregistrat face obiectul unor măsuri corespunzătoare de atenuare a riscurilor pentru a garanta că expunerea oamenilor și a mediului la respectivul produs biocid este redusă la minimum.

42. Pentru familii de produse biocide este permisă o reducere a procentajului uneia sau a mai multor substanțe active și/sau o variație a procentajului uneia sau a mai multor substanțe inactive și/sau înlocuirea uneia sau a mai multor substanțe inactive cu alte substanțe specificate care prezintă un risc identic sau mai scăzut.

43. Clasificarea, frazele de pericol și de precauție pentru fiecare produs dintr-o familie de produse biocide sunt identice (cu excepția unei familii de produse biocide care include un concentrat pentru uz profesional și produse gata pentru utilizare obținute prin diluarea concentratului respectiv).

44. O familie de produse biocide este autorizată numai dacă toate produsele biocide care o compun, ținând seama de variațiile permise prevăzute la pct. 42, respectă prevederile pct. 29.

45. În cazul în care un produs biocid este destinat aplicării directe pe părți exterioare ale corpului uman (epidermă, sistem pilos, unghii, buze și organe genitale externe) sau pe dinți și membranele mucoase din cavitatea bucală, acesta nu trebuie să conțină nicio substanță inactivă care nu poate fi inclusă într-un produs cosmetic.

III. REINNOIREA UNUI CERTIFICAT DE INREGISTRARE

46. O cerere formulată de solicitantul certificatului de înregistrare sau în numele acestuia care urmărește reînnoirea unui certificat de înregistrare pentru înregistrarea produsului biocid este transmisă prin intermediul ghișeului unic al ANSP, cu cel puțin 120 de zile înainte de data la care expiră certificatul de înregistrare respectiv.

47. ANSP reînnoiește certificatul de înregistrare în cazul în care continuă să fie îndeplinite condițiile prezentului Regulament.

48. La depunerea cererii de reînnoire solicitantul prezintă:

1) datele relevante necesare în temeiul pct. 29-30, generate de la înregistrarea inițială sau, după caz, de la reînnoirea precedentă;

2) evaluarea în scopul de a determina dacă concluziile evaluării inițiale sau anterioare ale produsului biocid rămân valabile și la momentul depunerii cererii de reînnoire.

49. Pe baza unei evaluări a informațiilor disponibile și a necesității de a revizui concluziile evaluării inițiale a cererii de înregistrare sau, după caz, ale reînnoirii precedente, ANSP, în termen de 10 zile de la admiterea cererii, în conformitate cu prevederile pct. 46, decide, în baza identificării modificării caracteristicilor produsului biocid și din perspectiva cunoștințelor științifice actuale, efectuarea unei evaluări complete a cererii de reînnoire.

50. În cazul în care ANSP constată că este necesară o evaluare completă a cererii, aceasta ia o decizie privind reînnoirea înregistrării, după desfășurarea unei evaluări a cererii în conformitate cu pct. 29-30.

51. În cazul în care ANSP constată că nu este necesară o evaluare completă a cererii, aceasta ia o decizie privind reînnoirea înregistrării în termen de 10 zile de la admiterea cererii în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.07.2022 14:07

o istorie, mult de citit

... afișează tot conținutul

Răspuns (30 iul 2022, 11:01): “Copy paste”- alte intrebari nu mai stiti sa puneti
pentru Achiziție
30.07.2022 12:53

raspundeti clar la intrebari

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.07.2022 14:07

bine

... afișează tot conținutul

Lot1
pentru Achiziție
27.07.2022 14:42

Buna ziua, rugam insistent sa se excluda din cerinte ”glicerina si clorura de benzilamoniu” intrucut ele sunt substante adaugatoare care nu au nici o treaba cu actiunea dezinfectantului.Fiecare producator are substantele sale adaugatoare la baza fiind alcoolul care nemijlocit are actiunea.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.07.2022 15:32

Se solicită cu glicirină, pentru protejarea pielii copiilor.

... afișează tot conținutul

Nerespectarea legii prin separare! STOP LICITATIILOR TRUCATE
pentru Achiziție
28.07.2022 09:03

Dvs ati pus la kg.Pastilele au diferite actiuni.ca exemplu: Cu 10 kg la pret de 1.700 l spalati o suprafata de 200 m2 Altele 10 kg la pret de 2.000 l spalati o suprafata de 500 m2 Al 2 pilon este mai convenabil, de aceea si legea va dicteaza in litri solutie de lucru. Va rugam frumos sa analizati.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2022 13:20

procedura de achizitie pentru anul 2023 va fii preconizata dupa un alt criteriu conform art.26, alin.3 lit.c ”cel mai bun raport calitate preț” și vom descrie exact cerintele care ni le impuneti.
Totodata nu vom uita si de art.37, alin.9 prin care se mentioneaza Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici.

... afișează tot conținutul

Nerespectarea legii prin separare! STOP LICITATIILOR TRUCATE
pentru Achiziție
28.07.2022 09:04

Buna ziua, solicitam sa va conformati legislatiei in vigoare si anume baza pct. 12 din Hotărârea medicului șef sanitar de stat al Republicii Moldova nr. 2 din 30.04.2010. Explicati de ce nu respectati legea?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2022 13:20

procedura de achizitie pentru anul 2023 va fii preconizata dupa un alt criteriu conform art.26, alin.3 lit.c ”cel mai bun raport calitate preț” și vom descrie exact cerintele care ni le impuneti. Totodata nu vom uita si de art.37, alin.9 prin care se mentioneaza Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici.

... afișează tot conținutul

Nerespectarea legii prin separare! STOP LICITATIILOR TRUCATE
pentru Achiziție
28.07.2022 09:04

DVS ati solicitat de la ANSP explicatii in privinta la pct. 12 din Hotărârea medicului șef sanitar de stat al Republicii Moldova nr. 2 din 30.04.2010?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.07.2022 14:17

Ne vom conforma legislatiei in vigoare

... afișează tot conținutul

decizia ANSC
pentru Achiziție
30.07.2022 12:28

cititi atent decizia n uati rasp acolo.....MENTIONATI MACAR 5 produse CARE POT PARTICIPA???la procedura in cauza poate PARTICIPA DOAR UN AGENT ECONOMIC

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.07.2022 14:07

in decizia ANSC AC s-a expus ce produse sunt pe piata RM

... afișează tot conținutul

pastilele
pentru Achiziție
30.07.2022 12:39

HOTĂRÂRE Nr. 344
din 10-06-2020
pentru aprobarea Regulamentului
sanitar privind punerea la dispoziție pe piață
și utilizarea produselor biocide
CITITI HOTARIREA ulterior va expuneti

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.07.2022 14:07

bine, vom lua in considerati

... afișează tot conținutul

Nerespectarea legii prin separare! STOP LICITATIILOR TRUCATE
pentru Achiziție
28.07.2022 09:02

Buna ziua, dvs daca va ginditi ca prin separare veti elabora licitatii contrar legii si deciziei ANSC va gresiti,nu este permis sa faceti cerinte tehnice ce favorizeaza anumiti agenti economici!
Care e cauza ca DVS. nu indepliniti DECIZIA ANSC (AGENŢIA NAȚIONALĂ PENTRU SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR )Nr. 03D-366-22 din data 02.07.2022 ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2022 13:13

AC a respectat întocmai legislatia in vigoare, în cazul cind sunt dubii la procedura dată sunt organe competente care vor monitoriza Licitatia în cauza

... afișează tot conținutul

Nerespectarea legii prin separare! STOP LICITATIILOR TRUCATE
pentru Achiziție
28.07.2022 09:03

Buna ziua, solicitam sa va conformati legislatiei in vigoare si anume baza pct. 12 din Hotărârea medicului șef sanitar de stat al Republicii Moldova nr. 2 din 30.04.2010,unitatea de masura sa fie cu titlu obligatoriu in litri solutie de lucru!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2022 13:16

AC repecta întocmai necesitatile Instituțiilor pe care le detine în subordine și achizitioneaza bunuri necesare în conformitate cu Regulamentele care stau la baza necesitatilor Instituțiilor de Educatie Timpurie

... afișează tot conținutul

Răspuns (28 iul 2022, 13:26): Întrebarea nu este clara
pentru Achiziție
28.07.2022 13:28

adresativa la un jurist cu decizia ANSC si o sa va explice. dc nu respectati?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.07.2022 14:17

va rog mult daca aveti un jurist competent, rugăm sa se angajeze la DETS (toate sectoarele-exista fuctie vacanta) ca sa initieze proceduri de achizitii

... afișează tot conținutul

Nerespectarea legii prin separare! STOP LICITATIILOR TRUCATE
pentru Achiziție
28.07.2022 09:05

Care e cauza ca DVS. nu indepliniti DECIZIA ANSC (AGENŢIA NAȚIONALĂ PENTRU SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR )Nr. 03D-366-22 din data 02.07.2022 ?
Articolul 86. Soluţiile pe care le poate pronunţa Agenția Națională pentru soluționarea contestațiilor (1) Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor se pronunţă mai întîi asupra cazurilor de restituire a contestației, iar cînd se constată că acestea sînt întemeiate, nu se mai procedează la examinarea în fond a cauzei. (2) În procesul examinării contestaţiei, Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor: a) admite contestaţia, integral sau parţial; b) respinge contestaţia. (3) Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor examinează din punctul de vedere al legalităţii şi temeiniciei actul atacat şi poate pronunţa o decizie prin care îl anulează în parte sau în tot, obligă autoritatea contractantă să emită un act sau dispune orice altă măsură necesară pentru remedierea actelor ce afectează procedura de atribuire. În cazul în care Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor dispune modificarea/eliminarea oricăror specificaţii tehnice din caietul de sarcini ori din alte documente emise în legătură cu procedura de atribuire, autoritatea contractantă are dreptul de a anula procedura de atribuire în condiţiile art. 71. (4) În cazul în care Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor admite contestaţia şi dispune luarea unei măsuri de remediere a actului atacat, aceasta va preciza şi termenul în care măsura respectivă trebuie dusă la îndeplinire și care nu va fi mai mare decît termenul de exercitare a căii de atac împotriva deciziei Agenţiei Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor. (5) În funcţie de soluţia pronunţată, Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va decide asupra continuării sau anulării procedurii de achiziţie publică, inclusiv asupra anulării contractului de achiziţii publice încheiat. În cazurile în care decide anularea, aceasta se va efectua în condiţiile art. 71. (6) Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor poate lua act, oricînd în cursul soluţionării contestaţiei, de renunţarea la aceasta de către contestator. (7) Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor nu poate decide atribuirea unui contract către un anumit operator economic. (8) Decizia Agenției Naţionale pentru Soluționarea Contestațiilor, inclusiv justificarea deciziei, va fi comunicată părţilor în scris, în termen de 3 zile de la data pronunțării. Decizia se publică pe pagina web a Agenției Naţionale pentru Soluționarea Contestațiilor în acelaşi termen. (9) Autoritatea contractantă are obligația de a raporta Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor măsurile de remediere luate în vederea executării deciziei prin care au fost dispuse măsuri de remediere. (10) Decizia prin care Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor anulează, în tot sau în parte, actul atacat este obligatorie pentru autoritatea contractantă. (11) Decizia Agenţiei Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor este obligatorie pentru părţi. Contractul de achiziţii publice încheiat cu nerespectarea deciziei Agenţiei Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor este lovit de nulitate absolută. (12) Decizia Agenţiei Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor privind soluţionarea contestaţiei poate fi atacată în instanţa judecătorească competentă. CITITI LEGEA ULTERIOR VA EXPUNETI.ASTEPTAM MODIFICARI.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.07.2022 14:17

nu este clar întrebarea.

... afișează tot conținutul

Nerespectarea legii prin separare! STOP LICITATIILOR TRUCATE
pentru Achiziție
28.07.2022 09:06

Dvs ati pus la kg.Pastilele au diferite actiuni.ca exemplu: Cu 20 kg la pret de 3.700 l spalati o suprafata de 400 m2 Altele 20 kg la pret de 4.000 l spalati o suprafata de 1000 m2 Al 2 pilon este mai convenabil, de aceea si legea va dicteaza in litri solutie de lucru. Asteptam modificari

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2022 13:23

procedura de achizitie pentru anul 2023 va fii preconizata dupa un alt criteriu conform art.26, alin.3 lit.c ”cel mai bun raport calitate preț” și vom descrie exact cerintele care ni le impuneti. Totodata nu vom uita si de art.37, alin.9 prin care se mentioneaza Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici.

... afișează tot conținutul

Nerespectarea legii prin separare! STOP LICITATIILOR TRUCATE
pentru Achiziție
28.07.2022 09:08

DC DVS. nu indepliniti DECIZIA ANSC (AGENŢIA NAȚIONALĂ PENTRU SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR )Nr. 03D-366-22 din data 02.07.2022 ?
Articolul 35. Clarificări (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.07.2022 14:17

art.37, alin.9 prin care se mentioneaza Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici.

... afișează tot conținutul

Clorura de var
pentru Achiziție
28.07.2022 09:11

daca concentratie este mai mare de 32% putem participa?multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2022 13:25

respectati va rog specificatia tehnica propusa de AC, la necesitate grupul de lucru va solicita clarificari la evaluarea ofertelor chiar si raport de încercari

... afișează tot conținutul

Clorura de var
pentru Achiziție
28.07.2022 09:11

Ambalaj de 20-30 kg. noi detinem ambalaj de 35 kg cum sa participam? este posibil?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2022 13:26

va rog va conformati cerintelor din anuntul de participare

... afișează tot conținutul

Nerespectarea legii prin separare! STOP LICITATIILOR TRUCATE
pentru Achiziție
28.07.2022 09:12

DVS va supuneti deciziei ANSC?,dc nu respectati decizia Nr. 03D-366-22 din data 02.07.2022??? Articolul 35. Clarificări (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2022 13:26

domnule OE va rog fara indicatii, grupul de lucru decite necesitatile AC

... afișează tot conținutul

Nerespectarea legii prin separare! STOP LICITATIILOR TRUCATE
pentru Achiziție
28.07.2022 09:13

criterii de evaluare al grupului de lucru au fost apreciat gresite de ANSC,incorecte in raport cu legislatia in vigoare. cind faceti modificari?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2022 13:27

Întrebarea nu este clara

... afișează tot conținutul

Ambalaj de 20-30 kg. noi detinem ambalaj de 35 kg cum sa participam? este posibil?
pentru Achiziție
28.07.2022 13:27

Ambalaj de 20-30 kg. noi detinem ambalaj de 35 kg cum sa participam? este posibil?
Articolul 35. Clarificări (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2022 13:43

nu are cine ridica aceste 35 kg din motiv ca in instituțiile de învatamint nu exista personal auxiliar de gen masculin

... afișează tot conținutul

Răspuns (28 iul 2022, 13:26): domnule OE va rog fara indicatii, grupul de lucru decite necesitatile AC
pentru Achiziție
28.07.2022 13:28

DVS va supuneti deciziei ANSC?,dc nu respectati decizia Nr. 03D-366-22 din data 02.07.2022??? Articolul 35. Clarificări (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.07.2022 14:17

bine, o vom respecta

... afișează tot conținutul

Participanți

Dezinfectanți pe baza de alcool 119,229.00 MDL
02/08/2022 10:16
67,261.48 MDL
Ofertă refuzată
01/08/2022 19:18
83,969.60 MDL
Ofertă acceptată
01/08/2022 14:52
96,525.00 MDL
02/08/2022 12:09
119,166.67 MDL
02/08/2022 15:09
150,944.44 MDL
Clorura de var 10,833.00 MDL
01/08/2022 14:34
10,400.00 MDL
Ofertă refuzată
02/08/2022 10:16
11,700.00 MDL
Ofertă refuzată
Pastile dezinfectante 69,937.00 MDL
01/08/2022 14:53
33,828.72 MDL
Ofertă refuzată
01/08/2022 14:37
45,120.00 MDL
Ofertă refuzată
01/08/2022 22:20
69,936.00 MDL
Ofertă refuzată
02/08/2022 10:16
83,555.55 MDL