Achiziție - Construcția rețelelor de canalizare în municipiul Hîncești

Achiziție Primaria municipiului Hincesti

Informație generală

Construcția rețelelor de canalizare în municipiul Hîncești
11,206,517.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1657789093557

Construcția rețelelor de canalizare în municipiul Hîncești (conform caietului de sarcini)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
14/07/2022 13:41
clarificări
04/08/2022 10:52
depunere
16/08/2022 10:52
deschidere oferte
16/08/2022 10:52
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 14/07/2022 10:50
Trezoreria de Stat

suma planificată 11,206,517.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
11,206,517.00 MDL 45200000-9 ”Construcția rețelelor de canalizare în municipiul Hîncești” 1 Bucata 18.08.2022 - 30.12.2025
or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
f 1a desfășurată.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-F 1 desfășurată02/08/2022 10:52Descarca
f 1a desfășurată.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-F1 Desfășurată02/08/2022 10:41Descarca
forma unu cu resurse.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-F 1 desfășurată21/07/2022 12:29Descarca
răspuns la întrebare din 20 iul 2022, ora 18.01 pregatire oferta.docxbiddingDocumentsAchiziție-CLARIFICARE20/07/2022 22:21Descarca
documentatia standard (corectat 16.07.2022).docxbiddingDocumentsAchiziție-Documentația standard (corectat termenul de executie)16/07/2022 13:17Descarca
anunț de participare.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-ANUNȚ DE PARTICIPARE14/07/2022 12:03Descarca
caiet de sarcini.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-CAIET DE SARCINI14/07/2022 12:03Descarca
documentatia standard.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-DOCUMENTAȚIA STANDARD14/07/2022 12:03Descarca
duae.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-DUAE14/07/2022 12:03Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.07.2022 18:07

Conform documentatiei standart aveti obligatiuniea sa publicati F 1 desfasurata, dar nu o faceti, aveti explicație? Publicati F 1 desfasurata si intrebarile si clarificarile decad de la sine.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2022 12:16

Da, pregatim F1 si o vom publica!!

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.07.2022 12:39

Caietul de sarcini contine schimbari fata de cel ce a fost publicat la procedura precedenta care a fost anulata?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.07.2022 17:07

da

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.07.2022 13:41

pozitiile cu codurile DA12B cum procedam cu pietrisul? punem coeficient k=0,5 la pietris sau la pret?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2022 08:51

Doar la pietriș.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.07.2022 14:10

pentru pozitiile cu codurile AcF03A umplutura cu nisip local, cum de inteles cuvintul local? Nisipul va fi din partea autoritatii contractante, si resursa nisip trebuie de pus cu pretul zero? Va rugam sa explicati

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2022 08:51

Conform normelor tehnice se poate de astupat cu pamânt moale fără bulgări și pietre. Deaceea se permite și nisip din cariera locală, adică cu un pret mai redus. (Se poate de calculat încărcarea și descărcarea la 5.0 km ). Dar această condiție nu este obligatorie.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.07.2022 15:43

poz.182 cod pozitie DA12B aici in general scriti ca trebuie sa aplicam k=0,5 la toate materialele? cum procedam?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2022 08:51

Doar la pietriș.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.07.2022 16:25

deviz 10-1 poz.8 sapatura mecanica nisip local este de 227m3, dar poz.12 imprastierea cu lopata se face numai la 2,27m3 , cum de inteles ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2022 08:52

Ramân aceste volume luând in considerare că este și poz. 18.

... afișează tot conținutul

Perioada de execuție
pentru Achiziție
14.07.2022 16:28

Conform pct. 12 din anunțul de participare, perioada de execuție, solicitați ca lucrările să fie executate în termen de 24 luni, pe când în modelul contractului din documentația standard la pct. 2.1 Durata de execuţie a lucrărilor contractate este de 12 luni. Totuși care-i terminul de execuție?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2022 08:54

Corect 24 luni. Documentația standard va fi corectată ( la pct. 2.1- 24 luni)

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
14.07.2022 16:30

Vă rugăm să publicați Forma 1 desfășurată

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2022 12:15

Da, pregatim F1 si o vom publica!

... afișează tot conținutul

Deviz 10-1, pozitia 61
pentru Achiziție
15.07.2022 13:55

Simbolul norma AcA04C este prevazut pentru montarea in pamant a conductelor din otel, asamblate prin sudura electrica, avind diametrul de 200-250 mm. D-stre cereti montarea conductelor cu diametrul 325 mm ! Tindem sa credem ca sa gresit norma de consum pentru montarea tevii cu diametrul de 325 mm, iar in loc de AcA04C, ar fi AcA04D norma ce prevede montarea conductelor cu diametrul de 300-350 mm ! Rugam sa concretiza-ti acest aspect ...

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2022 13:15

Întradevăr, este o eroare în devizul 10-1, poz. 60- utilizați norma Ac 04D

... afișează tot conținutul

Deviz 10-1, pozitia 15
pentru Achiziție
15.07.2022 15:16

Strat de fundatie sau reprofilare din piatra
sparta, pentru drumuri, cu asternere mecanica,
executat cu impanare fara innororire 50%
petris existent. Se mentioneaza 50 % din piatra existenta. Simbolul norma DA12B, prevede ca resurse 2 tipuri de piatra si anume: piatra sparta pentru pt.drumuri r.magmatice 15-25 mm si piatra sparta pentru pt.drumuri r.magmatice 40-63 mm . Specificati va rog ce tip de piatra este existenta ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2022 13:16

50% la ambele feluri de pietriș (doar resursul pietriș)

... afișează tot conținutul

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
17.07.2022 19:31

Ati promis F 1 desfasurata dar ati publicat documentatia standart, ce sa intelegem?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.07.2022 01:06

O pregatim, unii proiectanti o considera proprietate intelectuala si nu o prezinta, dar in citeva zile o publicam.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
18.07.2022 14:10

sa exclus transformatorul din caietul de sarcini sau este o eroare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.07.2022 01:07

Este la st. de pompare Dumbrava dev. 4-2-1 pozitiile 48 si 70

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
18.07.2022 14:55

Stația de pompare Serghei Lazo Deviz-oferta № 10-2-7
Lucrări de construcții - Amenajarea poz23 beton B20 sau B15? sau sa alegem care ne place mai mult

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.07.2022 11:22

бетон C20/25W4F100)

... afișează tot conținutul

Deviz 5-2, pozitia 13
pentru Achiziție
18.07.2022 15:17

Diametrul conductei din otel ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.07.2022 01:08

325*6mm

... afișează tot conținutul

Deviz 5-2
pentru Achiziție
18.07.2022 15:28

Pozitia 40, acelas lucru..... diametrul ? Pozitia 37,38 ce SN, presiunea ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.07.2022 01:09

Poz. 38 SN4 SDR41; Poz 40 tiava de otel 325*4.0mm

... afișează tot conținutul

Pregatire oferte
pentru Achiziție
19.07.2022 18:16

Conform MINISTERUL FINANȚELOR
ORDIN Nr. 69
din 07-05-2021
cu privire la aprobarea Documentației
standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări
Publicat : 18-06-2021 în Monitorul Oficial Nr. 147-151 art. 658
Pregătirea/Elaborarea ofertelor
51. Operatorul economic interesat de a participa la procedura de achiziție publică este obligat să depună până la expirarea termenului-limită stabilit de către autoritatea contractantă, o cerere de participare, în cazul aplicării prevederilor art. 33 alin. (7) și alin. (11) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice. În celelalte cazuri, aceasta se depune odată cu oferta.
52. Oferta cuprinde următoarele formulare:
1) Propunerea tehnică;
2) Propunerea financiară;
3) DUAE;
4) Garanția pentru ofertă, după caz (anexa nr. 9). putem prezenta oferta conform ordin mentionat, celelalte documente sa le prezentam la solicitarea autoritaii contractante pina la atribuire contract, daca nu care ar fi motivul?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.07.2022 01:44

Conform art. 17. alin (1) din LP 131/2015 ”Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.
(4) În cazul în care informațiile sau documentele prezentate de către ofertant/candidat sînt incomplete sau eronate, autoritatea contractantă solicită ofertantului/candidatului în cauză să suplimenteze, să clarifice sau să completeze informațiile sau documentele corespunzătoare, respectînd principiul transparenței și cel al tratamentului egal.”
SUPLIMENTAR
În conformitate cu art. 40 alin (1)din LP 131/2015 ” Autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili în documentaţia de atribuire orice cerinţă, criteriu, regulă şi alte informaţii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire.”
La caz, operatorul economic interesat de a participa la procedura de achiziție publică prezintă oferta conform cerințelor indicate de autoritatea contractantă în anunțul de participare. Conform anunțului de participare odată cu oferta operatorii economici obligatoriu vor prezenta și celelalte documente-suport pentru a demonstra îndeplinirea cerințelor/criteriilor de calificare.

... afișează tot conținutul

Pregatire oferte
pentru Achiziție
20.07.2022 08:55

ati facut trimitere la art.17 alin (1) din LP 131/2015 si art.40 alin (1)din LP 131/2015, nu puteti face diferenta dintre procedura de atribuire si depunere oferta? Capitolul IV

DATE DE CALIFICARE ȘI CRITERII DE ATRIBUIRE

Articolul 17. Datele de calificare ale operatorilor economici

(1) Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.

(2) Autoritatea contractantă va lua în considerare dreptul operatorului economic la protecţia proprietăţii lui intelectuale şi a secretului comercial.

(3) Autoritatea contractantă evaluează datele de calificare ale operatorului economic conform modului și criteriilor expuse în documentația de atribuire.

(4) În cazul în care informațiile sau documentele prezentate de către ofertant/candidat sînt incomplete sau eronate, autoritatea contractantă solicită ofertantului/candidatului în cauză să suplimenteze, să clarifice sau să completeze informațiile sau documentele corespunzătoare, respectînd principiul transparenței și cel al tratamentului egal.

(5) Ofertantul/candidatul este descalificat în cazul în care nu suplimentează, nu prezintă clarificări sau nu completează informațiile sau documentele solicitate de autoritatea contractantă în termenele stabilite de aceasta (minimum 3 zile lucrătoare sau, în cazul în care procedura folosită este cererea ofertelor de preţuri, minimum o zi lucrătoare). Autoritatea contractantă are obligaţia de a asigura, în orice situaţie, un termen rezonabil în funcţie de complexitatea solicitării de prezentare, suplimentare, clarificare și/sau completare.

(6) Autoritatea contractantă solicită ofertantului/candidatului să prezinte documente doveditoare şi, în cazul în care apar incertitudini cu privire la eligibilitatea acestuia, poate solicita cooperarea şi informaţiile necesare de la autorităţile competente, inclusiv din străinătate. cu ce drept cereti publicarea pe platforma a certificatului de atestare tehnico profesionala a dirigintelui de santir? va publicam si buletinele de identitate ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.07.2022 12:41

1. Conform art. 35 alin (1) din L.P. 131/2015 (1) ”Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire”, dvs însă, puneți întrebări cu scopul nu de a clarifica, dar de a vă afirma....
2. În temeiul art, 22, alin (3) L.P. 131/2015, pct. 13 , 17, pct 38, pct. 40, pct. 42, pct 43 din H.G. 638/2020, în conformitate cu pct. 3, pct. 26, pct. 27,pct 38 din DOCUMENTAŢIA STANDARD
pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări aprobată prin Ordinul nr. 69 din 07.05.2021.
3. Buletinul de identitate se va prezenta de către administratorul/persoana imputernicită a operatorului economic a cărui ofertă a fost desemnată cîştigătoare, la momentul semnării contractului.

... afișează tot conținutul

Deviz 10-2-6
pentru Achiziție
20.07.2022 10:49

Pozitia 9 - DE10A - Borduri prefabricate din beton, rutiere 30x15 cm, pe fundatie de beton 30x15 cm.BP 100x30x15. La aceasta pozitie se ea in calcul betonul ca resurs ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.07.2022 22:28

Din practica da. Betonul dat pentru informatie se ea in calcul ca resurs

... afișează tot conținutul

Răspuns (20 iul 2022, 12:40):
pentru Achiziție
20.07.2022 17:48

realizarea unei cifre medii anuale de
afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai
mare decât suma stabilită în pct. 16 din
anexa nr. 2 nu intelegem ce vreti sa spuneti cu asta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.07.2022 21:31

Corect este : pct 8 din anexa nr.2

... afișează tot conținutul

Pregatire oferta
pentru Achiziție
20.07.2022 17:50

realizarea unei cifre medii anuale de
afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai
mare decât suma stabilită în pct. 16 din
anexa nr. 2 prezentam raporturile financiare pentru ultimii 10 ani?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.07.2022 21:32

ultimii 3 ani

... afișează tot conținutul

Participanți

Lotul 1 ”Construcția rețelelor de canalizare în municipiul Hîncești” 11,206,517.00 MDL
12/08/2022 14:29
10,636,535.54 MDL
Ofertă acceptată
15/08/2022 10:53
10,852,917.00 MDL
Ofertă refuzată
15/08/2022 11:25
11,773,403.60 MDL
15/08/2022 19:14
12,700,676.92 MDL
12/08/2022 15:37
13,939,389.55 MDL