Reamenajarea trotuarelor și zonelor verzi de-a lungul străzilor Tudor Vladimirescu (porțiunea cuprinsă între str. Nicolae Dimo și str. Andrei Doga), Dumitru Rîșcanu și Braniștii
suma planificată 6,500,000.00 MDL
pct. 16 sub pct. 27 Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi. Vom menționa că declarația dată se prezintă de către ofertantul desemnat câștigător, la momentul semnării contractului propriu zis. În anunțul de participare urmează a fi menționat că declarația dată se prezintă de către operatorul economic desemnat ca câștigător, motivul este că la completarea acestei declarații se indică IDNP-ul beneficiarului efectiv, ceea ce este calificat ca date cu caracter personal. Solicităm modificarea anunțului de participare. P.S. Beneficiarul efectiv al Operatorului Economic se indică în DUAE
Buna ziua. Mulțumim pentru întrebare. Conform prevederilor Ordinului Ministrului Finanțelor nr. 145 din 24 noiembrie 2020, autoritatea contractantă a indicat în pct. 16. subpct. 27 din anunțul de participare cerința de a prezenta declaraţie completată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice al ofertantului. Totodată, Vă informăm că în conformitate cu prevederile pct. 2 din Ordinul Ministrului Fiпапțеlоr пr. 145 diп 24 noiembrie 2020 ”Cu privire la aprobarea Declarației privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani”, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul/ofertantul asociat desemnat câștigător va prezenta Declarația autorității contractante și Agenției Achiziții Publice.
În conformitate cu prevederile art. 57 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 31 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, utilizarea licitației electronice este obligatorie pentru achizițiile publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri. Pentru alte tipuri de achiziție, utilizarea licitației electronice este facultativă. În acest caz, urmează a fi respectate prevederile art. 63 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată, conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. P.S. nu destul că ofertanții vor da prețurile în jos, dar D-stre doriți să le mai scadă, avâd ca baza tendința creșterilor a prețurilor la materiale, totodată conform anunțului de participare pct. 24 criteriul de evaluare: cel mai bun raport calitate/preț, având ca bază dorința D-stre de a petrece licitație electronică, credem că calitate lucrărilor și a materialelor va fi diminuată. ar fi oportun să modificați modul petrecerii a licitației.
Buna ziua. Mulțumim pentru întrebare. Vă comunicăm că utilizarea licitației electronice este decizia autorității contractante, ce nu contravine legislației în vigoare.
Buna ziua. Va rugam sa publicati DUAE in varianta word. Multumim
Buna ziua. Multumim pentru intrebare. A fost publicat DUAE in varianta word.