Achiziția de mobilier pentru sala recent reparată la BM BP Hasdeu filiala M.Lomonosov conform proiectului , bd. Dacia, 4,Chișinău
suma planificată 1,980,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
1,980,000.00 MDL | 39120000-9 | Achiziția de mobilier pentru sala recent reparată la BM BP Hasdeu filiala M.Lomonosov conform proiectului , bd. Dacia, 4,Chișinău | 189 Bucata |
30.06.2022 - 30.12.2022 str.Bucuresti 68 |
pentru eficienta cheltuielilor publice este mai binevenita separare pe loturi de produse, sa aibă mai multe companii șansă
În contextul prevederilor art. 39 din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor, dar nu și obligația.
Buna ziua. Anexati documentatia standard
https://tender.gov.md/ro/documents-terms/modele-de-documente-achizitii-publice
Anexati caietul de sarcini sau specificatiile tehnice cu cantitatea de bunuri solicitate. Informatia din documentul ,,schita.final” nu este suficiet pentru a completa formularele 23 si 22 solicitate de dvs.
Fromularele 23 și 22 pot fi completate din documentul anexat , unde este indicat cantitatea , pozitia cit si modelul .
Extras din contul curent bancar despre disponibilitate de bani lichizi 3 zile. Explicati la ce anume va referiti cu termenul ,,3 zile”
Extrasul din cont trebuiesa fie cu data nu mai tirziu de 3 zile de la semnarea si depunerea actelor .
Care este perioada de garantie solicitata e dvs? Specificati perioada.
Termen minim e de 24 luni pentru mecanisme si mobilierul instalat , daca oferta va avea un termen de garantie mai mare , va fi considerat un avantaj. Agentul economic isi va lua angajamentul pentru a inlatura neajunsurile sau defectiunile in cel mai scurt timp posibil .