Date GPS pentru transport public din mun.Chișinău
suma planificată 1,000,000.00 MDL
Va rugam sa atasati caietul de sarcini
Buna ziua , caietul de sarcini este atasat, va rugam sa verificați rubrica Documentele procedurii de achiziție
https://achizitii.md/ro/public/tender/21057310/lot/11576794/
Buna ziua,
in cadrul caietului de sarcini, in Capitolul III, p. 3.1. j) - este solicitata posibilitatea de a adauga alte echipamente hardware in vederea cresterii complexitatii solutiei initiale - doar la cerere:
Si anume:
- Citirea de date CAN;
- Senzor de monitorizarc а consumului/nivelului de combustibil;
- Senzori cu diferite specificatii: Теmреrаturа, umiditate, miscare etc;
- senzori de calitate а aerului;
- Identificare de sofer prin diferite modalitati carduri RF, Tag-uri etc;
- Display hаrdwаrе care sa prezinte soferului functionalitatea dispozitivului, precum si аfiseaza, functionarea echipamentului in timp rеаl:
- Functional/nefunctional;
- Trimite date сatrе sеrvеr sau пu;
- Cu semnal GPS / Fara semnal GPS.
Respectiv, intrebarea este urmatoarea: toate aceste echipamente mentionate trebuie sa fie incluse in oferta pentru solutia initiala sau doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost aditional?
Buna ziua, doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost adițional.
Conform caietului de sarcini si invitatiei, perioada contractuala descrisa este - 24 luni, iar in datele achizitiei plasate pe platforma este indicata urmatoarea durata a contractului:
4 iul 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Rugam sa precizati concret care este totusi perioada preconizata a contractului.
Multumim
Buna ziua confirmăm că durata contractului va fi: 24 de luni din data semnării, conform anunțului de participare