Achiziție - Extinderea, reconstructia si modernizarea sistemului de alimentare cu apa a or.Donduseni. Obiect 201713. (Etapa III)

Achiziție PRIMARIA OR.DONDUSENI

Informație generală

Extinderea, reconstructia si modernizarea sistemului de alimentare cu apa a or.Donduseni. Obiect 201713. (Etapa III)
6,898,433.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1653571328056

Extinderea, reconstructia si modernizarea sistemului de alimentare cu apa a or.Donduseni. Obiect 201713. (Etapa III)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
26/05/2022 16:33
clarificări
06/06/2022 08:00
depunere
15/06/2022 08:00
deschidere oferte
15/06/2022 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 26/05/2022 13:23
Trezoreria de Stat

suma planificată 6,898,433.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
6,898,433.00 MDL 45200000-9 Extinderea, reconstructia si modernizarea sistemului de alimentare cu apa a or.Donduseni. Obiect 201713. (Etapa III) 1 Kilometru; mie metri 24.06.2022 - 30.12.2025
str.Independenței 49

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
forma 1 extindere apeduct.1.docxbiddingDocumentsAchiziție-forma 127/05/2022 09:55Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-CAIET DE SARCINI27/05/2022 09:28Descarca
anunt_de_participare_.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-ANUNT DE PARTICIPARE26/05/2022 16:33Descarca
declaratie.docbiddingDocumentsAchiziție-DECLARATIE BENEFICIARI EFECTIVI26/05/2022 16:33Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-DOCUMENTATIA STANDARD26/05/2022 16:33Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-DUAE26/05/2022 16:33Descarca
forma 1 extindere apeduct.1.docxbiddingDocumentsAchiziție-CAIET DE SARCINI26/05/2022 16:33Descarca
forma 1 extindere apeduct.docxbiddingDocumentsAchiziție-CAIET DE SARCINI26/05/2022 16:33Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Documentatie
pentru Achiziție
26.05.2022 17:58

Cine va finanta proiectul dat?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.05.2022 08:35

Bugetul local

... afișează tot conținutul

duae
pentru Achiziție
27.05.2022 09:11

Buna ziua fisierul DUAE da eroare la descarcare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.05.2022 09:31

Buna ziua. Am incarcat suplimentar DUAE in format Word. O zi frumoasa!

... afișează tot conținutul

anunt de paticipare
pentru Achiziție
27.05.2022 15:31

Buna ziua. Vă rugăm să specificați datele de valabilitate a contractului (24.06.2022-30.12.2025)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.05.2022 15:53

Buna ziua. Contract multianual, valabilitatea fiind de trei ani.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
27.05.2022 16:34

poz143 poz152 poz164 in cazul dat se va aplica coeficient la pietris sau la pretul pietrisului?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.05.2022 17:30

Coeficientul se va aplica la pietris

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
27.05.2022 16:47

12. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 60 de zile. Se cere ca lucrarile sa fie executate in 60 zile, precizati calendaristice sau lucratoare? Precizati cum sa intelegem termenul de 60 pentru prestare cu termenul contractului pina in 2025? Ce surse aveti alocate pentru anul bugetar curent?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.05.2022 17:30

Termenul de valabilitate a ofertelor este 60 de zile, termenul de executare a lucrarilor dupa cum este indicat valabilitatea contractului, de 3 ani (2022-2025). Executare solicitati este greseala mecanica. Multumim!

... afișează tot conținutul

Acuntul de participare
pentru Achiziție
28.05.2022 16:29

Si totusi ce suma este alocata pentru anul 2022?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.05.2022 08:37

Conform bugetului aprobat pe anul bugetar respectiv, daca aveti intrebari suplimentare, va rog sa-l contactati pe d-nul primar Belciug Ivan 060488826

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
30.05.2022 10:26

Acuntul de participare
Întrebare: Si totusi ce suma este alocata pentru anul 2022?

Răspuns (30 mai 2022, 08:36):
Conform bugetului aprobat pe anul bugetar respectiv, daca aveti intrebari suplimentare, va rog sa-l contactati pe d-nul primar Belciug Ivan 060488826
Va comunic ca asi suna cu mare placere dar nu am dreptul so fac si nici Dtre nu aveti dreptul sa dati explicatii pe acest obiect decit in mod public si pentru toti potentilalii ofertanti. In urma discutiilor telefonice putem fi invinuiti in tot ce se va dori. Reiterezi intrebarea comunicati bugetul pentru anul 2022 pe acest obiect? Avem nevoe de aceste date pentru a face o oferta cit mai reala.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.05.2022 11:01

va rog sa-l contactati pe d-nul primar Belciug Ivan 060488826

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.05.2022 10:35

Buna ziua. Deviz 2-1-1, p.154. la Winsmet DB19H, stratul de asfalt este de 7 cm, iar la Caiet de sarcini - 6 cm. Am nevoie de un factor de coeficient?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.05.2022 11:01

Da

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.05.2022 17:02

Răspuns (30 mai 2022, 15:47): Conform caietului de sarcini
In caietul de sarcini nu este indicat ca trebuie de aplicat coeficient, iar DVS spuneti ca trebuie, raspundeti clar ce coeficient se aplica? ca ulterior sa nu apara divergente, in intocmirea ofertelor, pentru asta si este creata optiunea clarificari, contactati persoanele responsabile, competente si raspundeti la intrebari in mod corect,la fel si la intrebarea cu pietrisul, primarul nu cunoaste cu siguranta aceste aspecte

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.05.2022 17:32

Raspunsul la intrebarea Dvs este specificata supra

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
30.05.2022 12:05

Art. 33 Legea 131 (12) Comunicarea verbală poate fi utilizată pentru alte comunicări decît cele privind elementele esențiale ale unei proceduri de achiziții publice, cu condiția unei documentări suficiente a conținutului comunicării verbale. În acest sens, elementele esențiale ale procedurii de achiziții publice includ documentația de atribuire, cererile de participare, confirmările interesului și ofertele. Comunicările verbale cu ofertanții care au un impact substanțial asupra conținutului și evaluării ofertelor se documentează într-o măsură suficientă și prin mijloace corespunzătoare, cum ar fi înregistrările scrise sau audio ori rezumate ale principalelor elemente ale comunicării.

(13) Instrumentele și dispozitivele utilizate pentru comunicarea prin mijloace electronice, precum și caracteristicile tehnice ale acestora trebuie să fie nediscriminatorii, disponibile în general și interoperabile cu tehnologiile informațiilor și comunicațiilor de uz general și să nu limiteze accesul operatorilor economici la procedura de achiziție.
ART.35. Clarificări (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. utoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor sau a cererilor de participare pentru operatorii economici, ținînd cont de perioada de întîrziere.
(4) Fără a aduce atingere prevederilor alin. (2), în măsura în care clarificările sînt solicitate în timp util, răspunsurile autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie publicate în SIA „RSAP” și transmise operatorilor economici care au depus cereri de participare nu mai tîrziu de: VEDETI LEGEA/
INTREBAREA ACEIASI: Sursele alocate pe anul bugetar 2022 ? Sau sumele vor fi alocate in dependenta de intelegere cu Belciug Ivan 060488826? Intrebarea nu e ritorica.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.05.2022 16:56

1 mln lei

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.05.2022 13:05

In legatura cu raspunsul DVS
Răspuns (30 mai 2022, 10:47):
Ce coeficient se aplica ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.05.2022 16:56

Conform caietului de sarcini

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.05.2022 13:08

poz143 poz152 poz164 in cazul dat se va aplica coeficient la pietris sau la pretul pietrisului?

Răspuns (27 mai 2022, 16:54):
Coeficientul se va aplica la pietris
In conformitate cu raspunsul DVS, rugam sa indicati ce coeficient se va aplica la pietris?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.05.2022 16:56

Conform caietului de sarcini, daca aveti intrebari suplimentare va rog sa-l contactati pe d-nul primar Belciug Ivan 060488826. Multumim!

... afișează tot conținutul

CAIET DE SARCINI
pentru Achiziție
30.05.2022 16:11

Întrebare: poz143 poz152 poz164 in cazul dat se va aplica coeficient la pietris sau la pretul pietrisului? Răspuns (27 mai 2022, 16:54): Coeficientul se va aplica la pietris In conformitate cu raspunsul DVS, rugam sa indicati ce coeficient se va aplica la pietris?

Răspuns (30 mai 2022, 15:49):
Conform caietului de sarcini, daca aveti intrebari suplimentare va rog sa-l contactati pe d-nul primar Belciug Ivan 060488826. Multumim!
Art. 33 Legea 131 (12) Comunicarea verbală poate fi utilizată pentru alte comunicări decît cele privind elementele esențiale ale unei proceduri de achiziții publice, cu condiția unei documentări suficiente a conținutului comunicării verbale. În acest sens, elementele esențiale ale procedurii de achiziții publice includ documentația de atribuire, cererile de participare, confirmările interesului și ofertele. Comunicările verbale cu ofertanții care au un impact substanțial asupra conținutului și evaluării ofertelor se documentează într-o măsură suficientă și prin mijloace corespunzătoare, cum ar fi înregistrările scrise sau audio ori rezumate ale principalelor elemente ale comunicării. (13) Instrumentele și dispozitivele utilizate pentru comunicarea prin mijloace electronice, precum și caracteristicile tehnice ale acestora trebuie să fie nediscriminatorii, disponibile în general și interoperabile cu tehnologiile informațiilor și comunicațiilor de uz general și să nu limiteze accesul operatorilor economici la procedura de achiziție. ART.35. Clarificări (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. utoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor sau a cererilor de participare pentru operatorii economici, ținînd cont de perioada de întîrziere. (4) Fără a aduce atingere prevederilor alin. (2), în măsura în care clarificările sînt solicitate în timp util, răspunsurile autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie publicate în SIA „RSAP” și transmise operatorilor economici care au depus cereri de participare nu mai tîrziu de: VEDETI LEGEA/ INTREBAREA ACEIASI: toate intrebarile se pun public si raspunsurile vin publice ori si care contact cu membrii grupului de lucru in privat se califica ca incalcare grava a Legei 131. Fiti amabili si raspundeti la itrebari clar si fara trimiteri la persoane de contact

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.05.2022 16:56

Conform solicitarii expertizei, 50% ramin, alte 50% se transporteaza la depozit

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.05.2022 16:46

Data: 30 mai 2022, 13:05
Subiectul întrebării: caiet de sarcini
Întrebare: In legatura cu raspunsul DVS Răspuns (30 mai 2022, 10:47): Ce coeficient se aplica ?

Răspuns (30 mai 2022, 15:47):
Conform caietului de sarcini
Daca nu raspundeti clar la intrebari, vom fi nevoiti sa contestam procedura data, in caietul de sarcini nici nu este stipulat ca trebuie aplicat coeficient, macar ginditi-va cind dati un raspuns

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.05.2022 17:32

coform programei Winsmet Simbol norme, cod resurse DB19H inbracaminte de beton asfaltic cu agregat mare este de 6,0 cm ceea ce corespunde specificariei din caetul de sarcini publicat

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
31.05.2022 12:14

Pentru oamenii care raspund la intrebari "competenti" copii textul din WinSmeta
DB19H Imbracaminte de beton asfaltic cu agregat mare, executata la cald, in grosime de 7,0 cm, cu asternere mecanica
Vad ca autoritatea contractanta, nu vine in intimpinare, participantii la procedura data vor pune coeficient la pozitiile date, dupa modul de interpretare!
DVS ca autoritate nu veti avea dreptul de a descalifica participantii, din motivele sus mentionate si anume ca nu dati un raspuns explicit, sau nustiu din care considerent nu vreti sa dati un raspuns.
In caz ca veti descalifica din motivul ca nu am aplicat corect coeficientul, vom contesta procedura data!! O zi buna

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.05.2022 15:30

Conform normei de consum din catalogul de preturi (forma nr.5), consumul este stabilit de 7,0cm sau 0,165 t/m2, iar desenele tehnice la caietul de sarcini corespund codului de resurse, astfel a fost comisa o eroare tehnica in specificatie.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
31.05.2022 15:31

La pozitia cu asfalt formula de clacul 6/7=0.857
Aplicam coeficient 0.857 la material, manopera, transport
DA SAU NU?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.05.2022 16:04

Da

... afișează tot conținutul

Participanți

Extinderea, reconstructia si modernizarea sistemului de alimentare cu apa a or.Donduseni. Obiect 201713. (Etapa III) 6,898,433.00 MDL
14/06/2022 21:20
5,693,174.04 MDL
Ofertă acceptată
13/06/2022 15:25
5,836,385.70 MDL
14/06/2022 13:05
6,186,972.41 MDL
14/06/2022 17:00
6,412,589.37 MDL
14/06/2022 15:49
6,416,666.67 MDL
14/06/2022 13:41
6,446,949.34 MDL