Achiziție - Teren de agrement multifunctional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT)

Achiziție Agenția de Dezvoltare Regională Centru

Informație generală

Teren de agrement multifunctional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT)
7,313,366.66 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1652863844469

(1) Revitalizarea urbană a sectorului Bozu, or.Ialoveni, aflat în stare degradată, prin amenajarea Zonei de agrement multifuncționale: - 150 m drum de acces asfaltat; - teren sportiv; - teatru verde; - parcare, 10 alei pietonale pavate; - 10 căsuțe mobile din lemn, în stil rustic (gherete pentru comerț ambulant la Iarmaroace); - sistem de iluminat; - 2 blocuri sanitare; - consolidarea prin pietruire a malurilor lacului adiacent; - 2 podețuri


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
19/05/2022 09:00
clarificări
05/06/2022 14:36
depunere
10/06/2022 11:36
deschidere oferte
10/06/2022 11:36
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 14/03/2022 14:46
Trezoreria de Stat

suma planificată 7,313,366.66 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
7,313,366.66 MDL 45100000-8 Teren de agrement multifunctional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT) 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
16.1. anunt de participare.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție- Anunț de intenții conform Documentației standard APROBATĂ prin Ordinul nr. 69 din 07 mai 2021 19/05/2022 09:00Descarca
16.2. duae.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție- DUAE APROBAT prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.72 din 11.06.2020 19/05/2022 09:00Descarca
16.3. documentatia standart lucrari de constructie_teren agrement ialoveni.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție- Documentație standard APROBATĂ prin Ordinul nr. 69 din 07 mai 202119/05/2022 09:00Descarca

Persoană de contact

Clarificări

anuntul de participare
pentru Teren de agrement multifunctional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT)
25.05.2022 12:33

Ofertantul economic trebuie să prezinte documente
care atestă faptul că operatorul economic se află în
posesia utilajelor, instalaţiilor şi/sau
echipamentelor indicate de autoritatea
contractantă, acestea fiind fie în dotare proprie, fie
închiriate, necesare îndeplinirii contractulu. Unde gasim lista?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.05.2022 10:15

Informația va fi prezentată conform Anexei nr. 14 la Documentația standard unde vor fi prezentate
denumirea principalelor utilaje, echipamente, mijloace de transport, baze de producţie (ateliere, depozite, spaţii de cazare) şi laboratoare propuse de ofertant ca necesare pentru executarea lucrării, conform Formularului nr.1, rezultate în baza tehnologiilor pe care el urmează să le adopte.

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Teren de agrement multifunctional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT)
25.05.2022 12:34

Ofertantul economic trebuie să demonstrareză
Obligatoriu
depus odată cu
oferta
4
accesului la personalul necesar pentru îndeplinirea
corespunzatoare a obiectului contractului ce
urmează a fi atribuit (personalul de specialitate
care va avea un rol esenţial în îndeplinirea
acestuia) Unde gasim lista?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.05.2022 10:15

Informația va fi prezentată conform Anexei nr. 15 la Documentația standard plasată pe SIA RSAP M-Tender

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Teren de agrement multifunctional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT)
25.05.2022 12:39

insoțit de certificări de bună execuție
pentru cele mai importante lucrări din partea
Beneficiarului, Ati intodus acest certificat in schimbu scrisorii de recomandare? Scrisoarea de recomandare inlocueste acasta cerinta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.05.2022 15:44

Da, scrisoarea de recomandare este relevantă, dar să fie prezente și celelalte documente indicate mai sus la acest punct. Copii ale respectivului/ respectivelor contract/ contracte, astfel încât autoritatea contractantă să poată identifica natura lucrărilor executate, valoarea acestora şi prețul; - procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor, care atestă executarea lucrărilor

... afișează tot conținutul

Suma estimativa
pentru Achiziție
25.05.2022 15:14

Pretul estimativ indicat in anunt este maximal admisibil sau oferta poate fi si mai mare si asta tinind cont de cresterile de preturi pe piata constructiilor?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.05.2022 09:53

În conformitate cu prevederile art.71 din Legea 131/2015 autoritatea contractantă poate accepta oferta mai mare de suma estimată până la 30%, însă acest fapt, în dependență de suma ofertei va fi coordonat cu beneficiarul final, care este și cofinanțator în acest proiect.

... afișează tot conținutul

Suma estimativa
pentru Achiziție
26.05.2022 10:25

Luind in consideratie raspunsul din (26 mai 2022, 09:46) va rugam sa ne argumentati din ce motiv a fost anulata fosta procedura?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.05.2022 09:17

la solicitarea beneficiarului, precum și În conformitate cu prevederile art.71, lit. d):- prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depășesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.

... afișează tot conținutul

Suma estimativa
pentru Achiziție
31.05.2022 12:24

Conform răspunsului primit, dacă oferta va depăși un leu, procedura data de achizitii va fi anulata? Va contraziceți stimata autoritate contractanta. Vedeți întrebarea din 25 mai ora 15:14 și intrebarea din 26 mai ora 10:25.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.05.2022 14:02

Vă informăm că în cazul depășirii bugetului de suma estimată decizia finală depinde de Beneficiarul final, care este în drept să acopere orice deficit pentru acest proiect.

... afișează tot conținutul

suma estimativa
pentru Achiziție
01.06.2022 16:01

Suma estimativa
Întrebare: Conform răspunsului primit, dacă oferta va depăși un leu, procedura data de achizitii va fi anulata? Va contraziceți stimata autoritate contractanta. Vedeți întrebarea din 25 mai ora 15:14 și intrebarea din 26 mai ora 10:25.

Răspuns (31 mai 2022, 13:53):
Vă informăm că în cazul depășirii bugetului de suma estimată decizia finală depinde de Beneficiarul final, care este în drept să acopere orice deficit pentru acest proiect.

Luind act de cele relatate suntem nevoiti sa precizam ca o licitatie publica nu este un simplu schimb de acte ci un angajament a partilor unde ofertantii urmeaza sa se conduca de Lege si sa isi planifice corect activitatile. Acest lucru se refera si la AC. Pe acasta cale va reamintim de HOTĂRÂRE Nr. 10
din 20-01-2021
pentru aprobarea Regulamentului cu privire
la activitatea grupului de lucru în domeniul
achizițiilor publice unde clar se scrie cind facet studiul de piata, in timpul licitatiei sau innainte de a demaralicitatia. 33. Grupul de lucru are următoarele drepturi:

1) să organizeze consultări ale pieței în cazul în care se urmărește achiziționarea unor bunuri/servicii/lucrări cu grad sporit de complexitate tehnică, financiară sau contractuală ori din domenii cu un progres tehnologic rapid;
Prin raspunsul dat dtre creati premize pentru acte de coruptie ori sintagma ,,decizia finală depinde de Beneficiarul final, care este în drept să acopere orice deficit pentru acest proiect." seamana mai mult a o recomandare sa intram in discutii cu ,,Beneficiarul final" Tot pe acasta cale va reamintim ca raspunsurile AC conform Legii 131 art.35, alin. 2 urmeaza a fi:Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. utoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor sau a cererilor de participare pentru operatorii economici, ținînd cont de perioada de întîrziere. Ne pare rau ca suntem nevoiti sa explicam niste notiuni simple si foarte clare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.06.2022 08:31

Autoritatea contractantă și grupul de lucru se conduce de legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice și domeniul construcțiilor.

... afișează tot conținutul

Documentatia
pentru Achiziție
02.06.2022 22:21

Reesind din raspunsurile de mai sus solicitam sa publicati datele de contact a Beneficiarului, sa ii adresam intrebarea pina la licitatie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.06.2022 10:57

Beneficiarul final și care vine cu contribuția sa la proiectul dat este primăria Ialoveni.

... afișează tot conținutul

raspunsuri
pentru Achiziție
03.06.2022 11:33

Documentatia
Întrebare: Reesind din raspunsurile de mai sus solicitam sa publicati datele de contact a Beneficiarului, sa ii adresam intrebarea pina la licitatie.

Răspuns (3 iun 2022, 10:57):
Beneficiarul final și care vine cu contribuția sa la proiectul dat este primăria Ialoveni.

Dar la primarie pe cine sa il convingem? pe primar, consilieri, pe cine? Pentru o transparenta si asigurarea ordenei de drept, art. 7 din Legea 131 urmeza sa dati un raspuns clar privitor la pretul maxim ce va fi admis, ori in alte circumstante se face inpresia pregatirii unui act de coruptie

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.06.2022 14:37

Agenția de Dezvoltare Regională Centru la întregul proces de organizare, desfășurare a procedurii de achiziție se conduce de prevederile legislației în vigoare.

... afișează tot conținutul

Clarificare pozitie
pentru Achiziție
03.06.2022 16:27

La deviziul № DL-05 Lucrari de constructie Pod metalic deschiderea 14m, l=3,6m pozitia 15 va rog descifrarea acestei pozitii? Multumesc!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.06.2022 14:30

Conform proiectului tehnic, specificației.

... afișează tot conținutul

rspunsuri
pentru Achiziție
03.06.2022 16:39

Agenția de Dezvoltare Regională Centru la întregul proces de organizare, desfășurare a procedurii de achiziție se conduce de prevederile legislației în vigoare.
Si totusi prin prizma art.35, alin. 2 din Legea 131 puteti da un raspuns clar si univoc daca se vor accepta oferte mai mari decit pretul estimativ? Rugam raspuns clar DA sau NU. In caz ca e da atunci care va fi pragul admis exprimat in valuta nationala sau in procente?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.06.2022 14:30

Agenția de Dezvoltare Regională Centru la întregul proces de organizare, desfășurare a procedurii de achiziție se conduce de prevederile legislației în vigoare în domeniu.

... afișează tot conținutul

Participanți

Teren de agrement multifunctional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT) 7,313,366.66 MDL Lot anulat
10/06/2022 11:01
8,731,925.97 MDL
Ofertă refuzată
10/06/2022 11:12
9,192,758.74 MDL
09/06/2022 12:37
9,484,694.95 MDL