Achiziție - Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare

Achiziție Cancelaria de Stat

Informație generală

Cancelaria de Stat
1006601001067
Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
90,000.00 MDL
nereușit
ocds-b3wdp1-MD-1652765717077

Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
17/05/2022 08:39
clarificări
20/05/2022 09:00
depunere
23/05/2022 15:30
deschidere oferte
23/05/2022 15:30
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 10/05/2022 13:00
Trezoreria de Stat

suma planificată 90,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
90,000.00 MDL 30200000-1 Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare 271 Bucata 25.05.2022 - 30.12.2022
Piata Marii Adunari Nationale, 1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Caiet de sarcini dispozitive periferice.pdfbiddingDocumentsAchizițieCaiet de sarcini dispozitive periferice17/05/2022 08:39Descarca
Anunț de participare dispozitive periferice.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare dispozitive periferice17/05/2022 08:39Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Termen de livrare 2
pentru Achiziție
17.05.2022 11:20

Dupa ce o sa repetati procedura data de 3-4 ori , tot o sa insistati pentru termenul de livrare de 20 de zile ?
Prin ce se justifica acest termen de livrare? Daca era nevoie urgent de acest echipament ati fi putut anunta acesta licitatie timp de 4 luni pina acum . Noi incercam sa va ajutam si din informatia care o avem de la producator , pentru unele pozitii din caietul de sarcini termen de producere orientativ 22 iulie 2022. Din acesta cauza niciun operator economic nu-si asuma acesti termeni de livrare. Acesta s-a vazut si la prima licitatie unde nu ati primit nicio oferta. Nu putem sa va obligam sa faceti modificarile date , dar speram ca autoritatea contractanta va fi mai intelegatoare referitor la situatia actuala.Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.05.2022 17:09

Cadrul normativ din domeniul achizițiilor publice nu prevede obligativitatea autorității contractante de a diviza bunurile ce urmează a fi achiziționate, de a fi divizate pe loturi separate în dependență de producător. În consecință, Grupul de lucrul a decis achiziționarea Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare ca lot unic.
Termenul de livrare a bunurilor conform caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

Termen de livrare 2
pentru Achiziție
17.05.2022 18:22

Dupa ce o sa repetati procedura data de 3-4 ori , tot o sa insistati pentru termenul de livrare de 20 de zile ?
Prin ce se justifica acest termen de livrare? Daca era nevoie urgent de acest echipament ati fi putut anunta acesta licitatie timp de 4 luni pina acum . Noi incercam sa va ajutam si din informatia care o avem de la producator , pentru unele pozitii din caietul de sarcini termen de producere orientativ 22 iulie 2022. Din acesta cauza niciun operator economic nu-si asuma acesti termeni de livrare. Acesta s-a vazut si la prima licitatie unde nu ati primit nicio oferta. Nu putem sa va obligam sa faceti modificarile date , dar speram ca autoritatea contractanta va fi mai intelegatoare referitor la situatia actuala.Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.05.2022 11:33

Termenul de livrare a bunurilor conform caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

Loturi
pentru Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
17.05.2022 11:20

Buna ziua!
Sunt dificultati cu unele pozitii specifice din cererea dumneavoastra. Divizati va rog pe loturi daca este posibil.
Multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.05.2022 15:58

Cadrul normativ din domeniul achizițiilor publice nu prevede obligativitatea autorității contractante de a diviza bunurile ce urmează a fi achiziționate, de a fi divizate pe loturi separate în dependență de producător. În consecință, Grupul de lucrul a decis achiziționarea Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare ca lot unic

... afișează tot conținutul

Termen de livrare 2
pentru Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
17.05.2022 11:42

Dupa ce o sa repetati procedura data de 3-4 ori , tot o sa insistati pentru termenul de livrare de 20 de zile ?
Prin ce se justifica acest termen de livrare? Daca era nevoie urgent de acest echipament ati fi putut anunta acesta licitatie timp de 4 luni pina acum . Noi incercam sa va ajutam si din informatia care o avem de la producator , pentru unele pozitii din caietul de sarcini termen de producere orientativ 22 iulie 2022. Din acesta cauza niciun operator economic nu-si asuma acesti termeni de livrare. Acesta s-a vazut si la prima licitatie unde nu ati primit nicio oferta. Nu putem sa va obligam sa faceti modificarile date , dar speram ca autoritatea contractanta va fi mai intelegatoare referitor la situatia actuala.Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.05.2022 17:10

Cadrul normativ din domeniul achizițiilor publice nu prevede obligativitatea autorității contractante de a diviza bunurile ce urmează a fi achiziționate, de a fi divizate pe loturi separate în dependență de producător. În consecință, Grupul de lucrul a decis achiziționarea Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare ca lot unic

... afișează tot conținutul

Participanți

Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare 90,000.00 MDL