Servicii de difuzare a informației și de informare a populației privind implementarea obiectivelor investiționale a DGTPCC
suma planificată 750,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
750,000.00 MDL | 79300000-7 | Servicii | 1 Bucata |
01.06.2022 - 31.12.2022 str. S.Lazo,18 mun. Chişinău |
Buna ziua!
Rog frumos sa puneti l a sispozitia ofertantilor breiful detaliat, TOR, plan evenimente, etc necesrae pentru a elabora strategia si planurile decomunicare.
Multumesc!
Pentru scopul licitației nu este necesară elaborarea planurilor propriu zise, ci enumerarea și descrierea acestora, dar și exemple de planuri pe care le utilizează ofertantul lunar pentru organizarea activității de comunicare și media. Astfel, ofertantul, poate demonstra nivelul de profesionalism și control asupra procesului. Ulterior, planurile se elaborează de către ofertantul contractat în dependență de strategia de comunicare stabilită.
Buna ziua!
Rog sa concretizati se solicita presa scrisa sau online, specificati auditoriul tinta, marimea comunicatului de presa (este foarte importnat daca merge vorba despre presa scrisa).
Multumesc!
Ofertantul, în baza experienței și expertizei pe care o deține, va face o analiză a necesităților Direcției, va decide câte comunicate sunt necesare lunar și pe câte canale este necesar să fie plasate și va elabora oferta în baza propriilor recomandări. Aici pot fi incluse și surse media scrise și online, în dependență de cât de eficiente le consideră ofertantul pentru scopurile de comunicare ale Direcției.
Buna ziua!
Rog frumos sa specificati detalii privind durata si perioada campaniei, auditoriul tinta, profilul site-rilor.
Rog frumos sa specificti split-ul SMM, concretizati daca acest capitol include si elaborare de postari inclusiv productie foto si video.
Multumesc!
După cum este menționat în anunț este vorba de întreținerea lunară a rețelelor de socializare. Care anume dintre rețelele de socializare sunt potrivite pentru scopurile Direcției și publicul către care vor fi orientate campaniile va recomanda ofertantul, Acest capitol include toate lucrările necesare pentru crearea de conținut, întreținerea și promovarea rețelelor de socializare, în dependență de recomandările ofertantului.
Buna ziua!
Rog frumos sa specificati daca sunt solicitarile speciale fata de posturi (nationali, etc) , info privind durata si perioada campaniei, splitul sposturilor , auditoriul tinta. Rog frumos sa specificati natura spotul produs si anume grafica, animat, filmat? Limba spotului? Tradus cu subtitre? Lungimea spotului?
Va multumesc!
Splitul posturilor și auditoriul țintă sunt date care fac parte din strategia de plasare media care este în responsabilitatea ofertantului și dovada clară a capacității acestuia. Astfel, recomandările trebuie să vină de la ofertant. Spotul va avea o durată de 60 de scunde. Rugăm să includeți în ofertă tipul spotului pe care îl considerați cel mai potrivit pentru promovarea activității Direcției. Durata campaniei este de 3 săptămâni, perioada campaniei urmează a fi determinată în dependență de necesitățile de comunicare care vor apărea pe parcursul perioadei contractului.
Buna ziua!
Rog frumos sa specificati info privind lungimea spotului radio.
Va multumesc!
Durata spotului radio este de 60 de secunde.
Buna ziua!
Durata si perioada campaniei online, split si profilul site-urilor, auditoril tinta. Spoturi animate sau filmate?
Va multumesc!
Durata campaniei este de 3 săptămâni, perioada campaniei urmează a fi determinată în dependență de necesitățile de comunicare care vor apărea pe parcursul perioadei contractului. Splitul și profilul site-urilor, cât și auditoriul țintă. sunt date care fac parte din strategia de plasare care este în responsabilitatea ofertantului și dovada clară a capacității acestuia. Astfel, recomandările trebuie să vină de la ofertant. Rugăm să includeți în ofertă tipul spotului pe care îl considerați cel mai potrivit pentru promovarea activității Direcției.
Buna ziua!
Rog frumos sa concretizati info privind marimea afisei.
Daca sunt preferinta fata de materialul folosit pentru printarea acestora.
Va multumesc!
Rugăm ofertanții să precizeze cu furnizorii de servicii de plasare a publicității și afișelor în stații, ce suprafețe au disponibile, cerințe față de materialul care este admis de a fi plasat și să vină cu recomandări.