Achiziție - Servicii de difuzare a informației și de informare a populației privind implementarea obiectivelor investiționale a DGTPCC

Achiziție Direcţia generală transport public şi căi de comunicaţie

Informație generală

Servicii de difuzare a informației și de informare a populației privind implementarea obiectivelor investiționale a DGTPCC
750,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1652348722503

Servicii de difuzare a informației și de informare a populației privind implementarea obiectivelor investiționale a DGTPCC


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
12/05/2022 17:28
clarificări
23/05/2022 10:00
depunere
26/05/2022 10:00
deschidere oferte
26/05/2022 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 12/05/2022 10:16
Trezoreria de Stat

suma planificată 750,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
750,000.00 MDL 79300000-7 Servicii 1 Bucata 01.06.2022 - 31.12.2022
str. S.Lazo,18 mun. Chişinău

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
servicii media anunt_mai22v2.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-13/05/2022 08:55Descarca
ds_servicii_media 2022.docxbiddingDocumentsAchiziție-12/05/2022 17:28Descarca
duae_nou_serv_media_mai22.docbiddingDocumentsAchiziție-12/05/2022 17:28Descarca
servicii media anunt de participare_mai22.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-12/05/2022 17:28Descarca
ds_servicii_media 2022.docxbiddingDocumentsServicii de difuzare a informației și de informare a populației privind implementarea obiectivelor investiționale a DGTPCC-12/05/2022 17:28Descarca
duae_nou_serv_media_mai22.docbiddingDocumentsServicii de difuzare a informației și de informare a populației privind implementarea obiectivelor investiționale a DGTPCC-12/05/2022 17:28Descarca
servicii media anunt de participare_mai22.semnat.pdfbiddingDocumentsServicii de difuzare a informației și de informare a populației privind implementarea obiectivelor investiționale a DGTPCC-12/05/2022 17:28Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Elaborarea planului lunar de promovare și comunicare, cu includerea mesajelor și a indicatorilor de performanță –minim 6 planuri
pentru Achiziție
18.05.2022 11:21

Buna ziua!
Rog frumos sa puneti l a sispozitia ofertantilor breiful detaliat, TOR, plan evenimente, etc necesrae pentru a elabora strategia si planurile decomunicare.

Multumesc!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.05.2022 11:04

Pentru scopul licitației nu este necesară elaborarea planurilor propriu zise, ci enumerarea și descrierea acestora, dar și exemple de planuri pe care le utilizează ofertantul lunar pentru organizarea activității de comunicare și media. Astfel, ofertantul, poate demonstra nivelul de profesionalism și control asupra procesului. Ulterior, planurile se elaborează de către ofertantul contractat în dependență de strategia de comunicare stabilită.

... afișează tot conținutul

Elaborarea si diseminarea comunicatelor de presă în limba română, rusă și engleză (3 comunicate lunar) – minim 3 comunicate de presă
pentru Achiziție
18.05.2022 11:23

Buna ziua!

Rog sa concretizati se solicita presa scrisa sau online, specificati auditoriul tinta, marimea comunicatului de presa (este foarte importnat daca merge vorba despre presa scrisa).

Multumesc!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.05.2022 11:04

Ofertantul, în baza experienței și expertizei pe care o deține, va face o analiză a necesităților Direcției, va decide câte comunicate sunt necesare lunar și pe câte canale este necesar să fie plasate și va elabora oferta în baza propriilor recomandări. Aici pot fi incluse și surse media scrise și online, în dependență de cât de eficiente le consideră ofertantul pentru scopurile de comunicare ale Direcției.

... afișează tot conținutul

Managementul rețelelor de socializare luna
pentru Achiziție
18.05.2022 11:25

Buna ziua!

Rog frumos sa specificati detalii privind durata si perioada campaniei, auditoriul tinta, profilul site-rilor.
Rog frumos sa specificti split-ul SMM, concretizati daca acest capitol include si elaborare de postari inclusiv productie foto si video.

Multumesc!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.05.2022 11:04

După cum este menționat în anunț este vorba de întreținerea lunară a rețelelor de socializare. Care anume dintre rețelele de socializare sunt potrivite pentru scopurile Direcției și publicul către care vor fi orientate campaniile va recomanda ofertantul, Acest capitol include toate lucrările necesare pentru crearea de conținut, întreținerea și promovarea rețelelor de socializare, în dependență de recomandările ofertantului.

... afișează tot conținutul

Servicii de organizare 3 campanii de promovare TV&Radio: Elaborarespot (60 sec, 2 min) - minim 4 spoturi
pentru Achiziție
18.05.2022 11:29

Buna ziua!

Rog frumos sa specificati daca sunt solicitarile speciale fata de posturi (nationali, etc) , info privind durata si perioada campaniei, splitul sposturilor , auditoriul tinta. Rog frumos sa specificati natura spotul produs si anume grafica, animat, filmat? Limba spotului? Tradus cu subtitre? Lungimea spotului?

Va multumesc!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.05.2022 11:04

Splitul posturilor și auditoriul țintă sunt date care fac parte din strategia de plasare media care este în responsabilitatea ofertantului și dovada clară a capacității acestuia. Astfel, recomandările trebuie să vină de la ofertant. Spotul va avea o durată de 60 de scunde. Rugăm să includeți în ofertă tipul spotului pe care îl considerați cel mai potrivit pentru promovarea activității Direcției. Durata campaniei este de 3 săptămâni, perioada campaniei urmează a fi determinată în dependență de necesitățile de comunicare care vor apărea pe parcursul perioadei contractului.

... afișează tot conținutul

Elaborare spoturi radio –minim 2 spoturi
pentru Achiziție
18.05.2022 11:30

Buna ziua!
Rog frumos sa specificati info privind lungimea spotului radio.

Va multumesc!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.05.2022 11:04

Durata spotului radio este de 60 de secunde.

... afișează tot conținutul

Servicii de organizare 3 campanii de promovare online: Elaborare spoturi online (30 sec) – minim 2 spoturi
pentru Achiziție
18.05.2022 11:31

Buna ziua!

Durata si perioada campaniei online, split si profilul site-urilor, auditoril tinta. Spoturi animate sau filmate?

Va multumesc!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.05.2022 11:04

Durata campaniei este de 3 săptămâni, perioada campaniei urmează a fi determinată în dependență de necesitățile de comunicare care vor apărea pe parcursul perioadei contractului. Splitul și profilul site-urilor, cât și auditoriul țintă. sunt date care fac parte din strategia de plasare care este în responsabilitatea ofertantului și dovada clară a capacității acestuia. Astfel, recomandările trebuie să vină de la ofertant. Rugăm să includeți în ofertă tipul spotului pe care îl considerați cel mai potrivit pentru promovarea activității Direcției.

... afișează tot conținutul

Tipar afișe stații autobuz 200
pentru Achiziție
18.05.2022 11:33

Buna ziua!

Rog frumos sa concretizati info privind marimea afisei.
Daca sunt preferinta fata de materialul folosit pentru printarea acestora.

Va multumesc!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.05.2022 11:04

Rugăm ofertanții să precizeze cu furnizorii de servicii de plasare a publicității și afișelor în stații, ce suprafețe au disponibile, cerințe față de materialul care este admis de a fi plasat și să vină cu recomandări.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de difuzare a informației și de informare a populației privind implementarea obiectivelor investiționale a DGTPCC 750,000.00 MDL
25/05/2022 18:12
709,300.00 MDL
Ofertă refuzată
26/05/2022 09:55
720,000.00 MDL
Ofertă acceptată