Achiziție - Lucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"

Achiziție Liceul Teoretic Alexandru Ioan Cuza

Informație generală

Lucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"
1,346,150.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1650373656487

Conform anexei nr. 23 la Documentația standard Formularul de deviz nr. 1 - Lista cu cantitățile de lucrări


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
19/04/2022 16:14
clarificări
28/04/2022 12:13
depunere
05/05/2022 12:13
deschidere oferte
05/05/2022 12:13
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 19/04/2022 13:16
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,346,150.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,346,150.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza" 1 Bucata 16.05.2022 - 31.12.2022
str.Postei 44

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare modificat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/04/2022 12:13Descarca
anunt de participare modificat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-26/04/2022 12:13Descarca
lista cu cantitatile descifrate.docx.docbiddingDocumentsLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-25/04/2022 10:32Descarca
73_design industry concrete square tile texture-seamless (1).jpgillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-25/04/2022 09:44Descarca
lista cu cantitatile descifrate.docxbillOfQuantityLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:38Descarca
6.pngillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
7.pngillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
1.pngillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
2.pngillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
3.pngillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
4.pngillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
5.pngillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
8.pngillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
9.pngillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
10.pngillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
11.pngbiddingDocumentsLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
i.pngillustrationLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-23/04/2022 15:22Descarca
anunt participarefile.pdfbiddingDocumentsAchiziție-19/04/2022 16:14Descarca
documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchiziție-19/04/2022 16:14Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-19/04/2022 16:14Descarca
model declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor.docbiddingDocumentsAchiziție-19/04/2022 16:14Descarca
anunt participarefile.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-19/04/2022 16:14Descarca
anunt de participare.docxbiddingDocumentsLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-19/04/2022 16:14Descarca
documentatia standard.docxbiddingDocumentsLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-19/04/2022 16:14Descarca
duae.docbiddingDocumentsLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-19/04/2022 16:14Descarca
model declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor.docbiddingDocumentsLucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza"-19/04/2022 16:14Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Schita
pentru Achiziție
20.04.2022 10:58

Buna ziua
In caiet de sarcini specificati - conform schitei
Plasati pe platforma schita de proiect a gardului,portilor etc.
Multumesc anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.04.2022 15:25

Buna ziua,
Schitele au fost anexate.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
22.04.2022 15:49

pozitia nr. 20 Pavaj nou -indicati (model ,grosime ,marime )?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.04.2022 20:13

Sur, 10x20, grosime 4 cm

... afișează tot conținutul

certificate de conformitate
pentru Achiziție
22.04.2022 16:26

Ati solicitat conform anuntului de participare Certificate de conformitate ( Metal ,vopsea, beton ,placi ceramice) , este incorect de a solicita certificat inainte de procurare marfa - certificatul de conformitate la materiale se solicita cind se procura marfa pentru lucrarea data (pentru a fi calitate) , solicitam sa revedeti aceasta solicitare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.04.2022 21:14

Nu este o lege/regula/cerinta exacta că certificatele de conformitate le poti obtine sau se solicita doar cind se procura marfa, deoarece, in primul rind, persoana/compania/institutia (in cazul dat autoritatea contractanta) trebuie sa se asigure ca marfa ce urmeaza a fi procurata este calitativa, iar vinzatorul pune la dispozitie aceste cerificate (asigurindu-se prin diferite metode foarte simple ca acestea nu vor fi multiplicate fara acordul acestora, daca anume acesta este motivul invocat de Dvs), respectiv autoritatea contractanta pentru a se asigura ca lucrarile vor fi indeplinite cu folosirea materialelor calitative solicita prezentarea acestor acte inainte de a lua o decizie in privinta desemnarii cistigatorului, deoarece dupa actiunile respective exista riscul ca aceste certificare sa nu mai fie prezentate.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare (documente de calificare)
pentru Achiziție
22.04.2022 18:05

In adresa Autoritatii Contractante solicitam sa ne explicati care documente sunt obligatorii la depunerea ofertei si care dupa deschiderea ofertei? Documentele, ce constituie oferta din Legea 131/2015 art.65 alin.(4) – prezentarea ofertei presupune depunerea întru-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și dup caz, a garanției bancare) si atit pina la deschiderea ofertelor, dar d-ra solicitati o multime de documente explicati conform care punct din Legea a achizitiilor publice ? Nu ezitam prezentarea acestor documente dar este Legea ....
Conform prevederilor legale, DUAE reprezintă un document furnizat în format electronic, constând în declaraţia pe proprie răspundere a operatorului economic cu privire la îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie. La momentul depunerii ofertelor, autoritatea contractantă urmează să acceptă DUAE, ca dovadă preliminară în locul certificatelor eliberate de către autorităţile publice sau de către terţi. Respectiv, DUAE înlocuiește prezentarea documentelor de calificare și selecție stabilite de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Totodată, autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE (art. 1, art. 20 alin. (1) și alin. (8) ale Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.04.2022 20:34

Procedura de achizitie respectiva se deafasoara conform prevederilor legislatiei in vigoare, respectiv toate articolele mentionate de Dvs sunt si vor fi respectate, totodata mentionam faptul ca formularul DUAE nu inlocuieste prezentarea tuturor documentelor solicitate de catre autoritatea contractanta (AC), aceasta fiind in drept de a solicita cerinte/acte care sunt specifice, dar care au tangenta cu obiectul de achizitie.
Ceea ce se refera strict la actele aferente formularului DUAE, conform legislatiei in vigoare acestea pot fi prezentate de catre operatorii economici si dupa deschiderea ofertelor, ca urmare solicitarilor AC.

... afișează tot conținutul

Documentatia de proiect
pentru Achiziție
22.04.2022 18:38

Pentru a pregati o oferta cit mai corecta, solicitam sa atasati si Formularul de deviz nr. 1 - Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat ( publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.04.2022 21:20

Autoritatea contractanra a pus la dispozitia operatorilor economici toate actele prevazute de legislatia in vigoare privind achizitiile publice si care sunt necesare pentru a da posibilitatea acestora de a pregati si prezenta ofertele conform documentatie de atribuire.

... afișează tot conținutul

Anunțuri de participare (caiet de sarcini)
pentru Achiziție
22.04.2022 21:17

Conform Legii Achizițiilor publice electronice toate actele se fac publice pe platforma nu suntem obligați de a ne prezinta la dra , solicitam de anexat schiță de proiect și toate cerințele tehnice de indicat în caietul de sarcini ,dar nu după cum ați indicat (Vopsea tip Kober ... ,aceasta este marca comerciala dar nu cerință tehnica ori descriere materiale după cum solicitați sa indicam în forma 3 tip material . Solicitam răspuns.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.04.2022 15:37

Buna ziua,
Schitele au fost anexate.
Referitor la vopsea in caietul de sarcini este clar scris "tip" si "sau similar", fiind si sinonimul la „sau echivalent”, prevazut de legea privind achizitiile publice.
O zi buna!

... afișează tot conținutul

Documentația de proiect
pentru Achiziție
22.04.2022 21:44

Solicitare repetata de a publica formularul 5 al caietului de sarcini fara preturi, descifrat consumul de resurse aferent fiecarei norma de deviz.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.04.2022 15:39

Formularul a fost publicat.

... afișează tot conținutul

Documentația de proiect
pentru Achiziție
22.04.2022 21:48

Va rugam teracota modelul și cerințele tehnice.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.04.2022 15:06

La ce teracota va referiti? Daca la pavaj atunci explicatiile respective au fost oferite mai sus.
Sur, 10x20, grosime 4 cm

... afișează tot conținutul

Documentația tehnica
pentru Achiziție
24.04.2022 08:49

Hristos a inviat! Va rog model, mărime ,detalii tehnice la placaj.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.04.2022 09:52

Schita a fost anexata in platforma.

... afișează tot conținutul

Anunțuri de participare
pentru Achiziție
25.04.2022 08:33

Certificat confirmativ de executare a vizitei in teren (la locul executlrii lucrarilor) Daca este executat caietul de sarcini conform cantitatilor de lucari ,avem schita ,ati dat explcatie la mateliale ce nu erau indicate descrierea,nu suntem obligati de a obtine certificatul confirmativ de vizita (aceasta contravine Legii achizitiilor publice electronice ), de ce sa facut platforma electronica? (pentru a nu se interscta Operatorul Economic cu Agentul Economic ) ,anexati in baza carul articol al Achizitiilor Publice suntem obigati sa prezentam la pachetul de documente acet certificat de vizita in teren. Noi si fara acest document putem vizita obiectul dat si fara interactiune cu Autoritatea Contractanta . Solicitam excludrea din documentatia de calificare acest punt. In caz contrar va fi contestat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.04.2022 16:13

Menționăm, că terenul este accidentat și lucrările sunt complicat de executat. Cerința se solicită nu pentru a ne intersecta cu operatorii economici, dar pentru ca să nu fie calculat greșit salariu pentru muncitori și Pentru ca ofertanții să facă cunoștință cu obiectul la fața locului pentru un calcul a cheltuielilor cât mai corect , în așa mod vom evita lucrări suplimentare neprevăzute și acorduri adiționale

... afișează tot conținutul

Solicitare
pentru Achiziție
25.04.2022 08:37

Ati anexat toate documentele suplinire pe MTender dar pe platforma achizitii.md nu sunt vizibile ultimile modificari.Solicitam transparenta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.04.2022 09:28

Autoritatea contractanta opereaza cu platforma achizitii.md, respectiv toata documentatia a fost plasata pe aceasta platforma. MTender nu este platforma dar este ca si un buletin unde sunt publicate anunturile de pe platforme (ne straduit sa explicam cit mai simplu). Daca pe MTender este vizualizata o informatie este imposibil din punct de vedere tehnic ca ea sa nu existe pe o platforma, mai ales pe cea a autoritatii contractante. Solicitam ca inainte de a plasa o intrebare sa examinati bine procedura de achizitiie/platforma.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
25.04.2022 08:57

Buna ziua ! La lucrarea data va rog sa concretizati sunt lucrari de reaparatie gard existent reconstructie gard ori constructie capitala a gardului .

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.04.2022 11:04

Buna ziua.
Toate lucrarile sunt indicate in caietul de sarcini.
O zi buna!

... afișează tot conținutul

documentatia tehnica
pentru Achiziție
25.04.2022 09:08

Buna ziua!Anexat cu eroare formularului F5 ,anexati repetat va rog,nu se deschide {"errors":[{"code":"400.14.00.11","description":"No file on server: 0afcf10d-b27a-47e7-823d-0d1e58931d17-1650717459854"}]}

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.04.2022 10:36

Formularul respecitv a fost reanexat.

... afișează tot conținutul

clarificare
pentru Achiziție
25.04.2022 09:52

Va rog sa fie vizibil modificarile(suplinirile) pe achizitii.md,nu activam primul an cu platforma,am fost la toate seminarele in legatura cu achizitiile publice . Faceti vizibil pe achizitii.md sa fie clar pentru toti operatoriii economici (va rog sa nu facem discutii inutile)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.04.2022 10:04

Stimate operator econimic, nu stim la ce seminare ati fost, dar reiteram, noi nu avem posibilitatea, tehnic vorbind, sa ascundem careva informatie pe o platforma sau pe alta, autoritatea contractanta plaseaza doar pe achizitii.md, repspectiv daca informatia este vizibila pe MTender deja procedura este respectata, deoarece aceasta informatie tot de pe platforma este preluata, doar pe MTender ea nu poate fi plasata. Discutiile inutile anume Dvs le initiati si va rugam sa consultati administratorii platformelor daca aveti careva impedimente in utilizarea lor.

... afișează tot conținutul

Certificat confirmativ de executare a vizitei in teren
pentru Achiziție
26.04.2022 10:19

Reiteram solicitarea in baza carui art. din Legea achizitiilor publice suntem obligati sa obtinem de la dra si sa prezentam la pachetul de documente acest certificat de vizita in teren obtinut de la Autoritatea Contractanta ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.04.2022 12:09

Art. 17 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit cărora, în funcție de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, și de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport, prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.
HOTĂRÂRE Nr. HG669/2016.
Secţiunea 3. Întocmirea şi conţinutul documentaţiei de atribuire
Art. 22. Criteriile de calificare stabilite de autoritatea contractantă trebuie să aibă legătură directă
cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerinţelor minime solicitate prin
documentaţia de atribuire, precum şi documentele care probează îndeplinirea lor se vor limita numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului.
Art. 23. Stabilirea cerinţelor minime de calificare rămîne la latitudinea autorităţii contractante,
aceasta avînd obligaţia de a ţine cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea şi natura
contractului de achiziţie publică de lucrări care urmează a fi încheiat.
La acest aspect, este de menționat că dreptul autorităților contractante de a-și identifica și stabili necesitățile proprii, inclusiv cerințele de calificare care urmează a fi întrunite de ofertanți, sunt dictate de coplexitatea lucrarilor care trebuie efectuate. Cerința dată are legătură evidentă cu obiectul contractului ce urmează să fie atribuit, și ete proporțional în raport cu volumul/valoarea/complexitatea acestuia.
Menționăm încă o dată că acest aspect ține legatură de calculul salariului, pentru a efectua calitativ aceste lucrări. La fel amplasarea obiectului dat cere o organizare corespunzatoare pentru efectuarea lucrărilor, stabilirea perioadei de execuției. Considerăm conform celor menționate mai jos și faptului că scoala este amplasată pe un teren accidentat este nevoie de examinat viitorul șantier pentru a întocmi o ofertă cât mai corectă.

... afișează tot conținutul

Certificat confirmativ...
pentru Achiziție
26.04.2022 17:22

Buna ziua! Reitertam certificatul confirmativ de executare a vizitei in teren si anume acesta nu face parte din document -suport prevazut de legislatia in vigoare:( autoritatea contractanta рrорunе ????? operatorilor economici sa viziteze obligatoriu ??????? аmрlаsаmentul obiectului (cu scopul de a studia viitorul santier, proiectul si alte ducumente) În perioada de actualizare și depunere a actelor la licitație. La fel se va face inregistrarea operatorilor economici precum au facut cunostinta cu documentatia si obiectivul nominalizat ???? Toata documentatia ,schite,detalii tehnice,poze santier se depune electronic la dispozitia OE. Nu intelegem de ce sa facut toate procedurilie de achiziii publice electronic ? Ori mergem inapoi la procedura cu plicuri in 2 exemplare ????
Cerințele minime obligatorii de calificare și selecție vor fi solicitate cu respectarea prevederilor cap. IV al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, iar specificațiile tehnice vor fi întocmite cu respectarea prevederilor art. 37. Autoritatea contractanta propune ori ne obliga ??? Solicitam excluderea acestui document din documentatia de calificare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.04.2022 20:36

Art. 17 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit cărora, în funcție de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, și de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport, prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. HOTĂRÂRE Nr. HG669/2016. Secţiunea 3. Întocmirea şi conţinutul documentaţiei de atribuire Art. 22. Criteriile de calificare stabilite de autoritatea contractantă trebuie să aibă legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerinţelor minime solicitate prin documentaţia de atribuire, precum şi documentele care probează îndeplinirea lor se vor limita numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Art. 23. Stabilirea cerinţelor minime de calificare rămîne la latitudinea autorităţii contractante, aceasta avînd obligaţia de a ţine cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea şi natura contractului de achiziţie publică de lucrări care urmează a fi încheiat. La acest aspect, este de menționat că dreptul autorităților contractante de a-și identifica și stabili necesitățile proprii, inclusiv cerințele de calificare care urmează a fi întrunite de ofertanți, sunt dictate de coplexitatea lucrarilor care trebuie efectuate. Cerința dată are legătură evidentă cu obiectul contractului ce urmează să fie atribuit, și ete proporțional în raport cu volumul/valoarea/complexitatea acestuia. Menționăm încă o dată că acest aspect ține legatură de calculul salariului, pentru a efectua calitativ aceste lucrări. La fel amplasarea obiectului dat cere o organizare corespunzatoare pentru efectuarea lucrărilor, stabilirea perioadei de execuției. Considerăm conform celor menționate mai jos și faptului că scoala este amplasată pe un teren accidentat este nevoie de examinat viitorul șantier pentru a întocmi o ofertă cât mai corectă.

... afișează tot conținutul

Documentatie
pentru Achiziție
26.04.2022 17:38

In legatura cu calculul salariului, pentru a efectua calitativ aceste lucrări in Legea achizitiilor publice avem Art. 26 alin. (3) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice prevede criteriile de atribuire care pot fi aplicate. În dependență de necesități și specificul achiziției, autoritatea contractantă urmează să selecteze doar unul dintre criteriile de atribuire: a) preţul cel mai scăzut; b) costul cel mai scăzut; c) cel mai bun raport calitate-preţ; d) cel mai bun raport calitate-cost. Solicitam clarificare care criteriu va fi folosit ? In anuntul de participare AC indica : prețul cel mai scăzut (cu condiția respectării tuturor cerințelor solicitate) - nu exista asa criteriu de atribuire in Legea achizitiilor publice in vigoare .

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.04.2022 19:55

In afara de criteriul de atribuire, care la caz dupa cum si este mentionat, pretul cel mai scazut, dar si in dependență de specificul achiziției și procedura aleasă, autoritatea contractantă are obligația de a mai stabili pentru fiecare procedură în parte si criterii de calificare cât și documentele suport necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici, cum ar fi: eligibilitatea, capacitatea de exercitare a activității profesionale, capacitatea economică şi financiară, capacitatea tehnică, etc. Respectiv aceasta sintagma...(cu condiția respectării tuturor cerințelor solicitate)...a fost inclusa cu scopul de a evita ca operatorii economici sa interpreteze gresit anume aceasta parte a anuntului si sa nu fie dusi in eroare de faptul ca prezentarea celui mai scazut pret este suficient pentru a fi desemnat cistigator. In alta ordine de idei aceasta mentiune este inclusa doar cu scop informativ, din aceasta cauza a si fost inclusa in paranteze, neavind scopul si nici posibilitatea din punct de vedere legal de a schimba criteriul de atribuire.

... afișează tot conținutul

Buna Ziua
pentru Achiziție
27.04.2022 10:52

Care este lungimea Totala a Gardului???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.04.2022 12:04

Lucrarile vor fi executate conform volumelor de lucrari indicate in caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

Proiect de executie
pentru Achiziție
27.04.2022 10:57

In afara de schitele de proiect - este si Proiect de executie( ma intereseaza cotele de jos si de sus a fundamentului din Beton, adincimea si latimea sapaturilor)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.04.2022 12:04

Lucrarile vor fi executate conform cerintelor documentatiei de atribuire si respectiv conform volumelor de lucrari indicate in caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

certificat confirmativ
pentru Achiziție
27.04.2022 18:18

Stimate autoritate contractanta, nu este convingator Răspuns (26 apr 2022, 20:35) la intrebarea de mai sus. Se solicita explicatie ,ca OE suntem obligati ori ne propuneti certificatul confirmativ ???Este obligator ???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.04.2022 12:10

Intenția si obiectivele nu sunt de a convinge pe cineva, ci de a efectua proceduri de achizitii de bunuri, lucrări şi serviciilor in stricta conformitate cu prevederile legislative si care vor avea drept rezultat satisfacerea necesităților autorității contractante.
Operatorii economici care vor participa la procedura respectiva vor pregăti si vor prezenta ofertele respectând cerințele documentației de atribuire.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație al gardului I.P. Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza" 1,346,150.00 MDL
05/05/2022 10:57
1,034,667.17 MDL
Ofertă acceptată
05/05/2022 07:41
1,052,592.14 MDL
05/05/2022 11:36
1,124,023.43 MDL
05/05/2022 09:53
1,234,757.53 MDL