Achiziție - Reparația acoperișului și amenajarea întrării în IP Gimnaziul Hîrjauca

Achiziție CONSILIUL RAIONAL CALARASI

Informație generală

Reparația acoperișului și amenajarea întrării în IP Gimnaziul Hîrjauca
2,346,076.52 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1650012783390

Lucrări de demolare, lucrări de consolidări, lucrări de instalare stratului polimeric, instalarea invelitorii


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
18/04/2022 17:14
clarificări
28/04/2022 11:00
depunere
10/05/2022 10:00
deschidere oferte
10/05/2022 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 15/04/2022 09:02
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,346,076.52 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
2,346,076.52 MDL 45200000-9 Reparația acoperișului și amenajarea întrării în IP Gimnaziul Hîrjauca 1 Bucata 18.05.2022 - 31.12.2022
str. Biruinta nr.1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunți de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2022 17:14Descarca
caiet de sarcini hîrjauca.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2022 17:14Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2022 17:14Descarca
ds_lucrari.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2022 17:14Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2022 17:14Descarca
duae.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/04/2022 17:14Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificari:ISO 45001
pentru Achiziție
19.04.2022 12:09

Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.04.2022 10:51

Autoritatea contractantă se conduce dupa decizia grupului de lucru și Legea achizițiilor publice nr.131/2015. În baza art. 29 , art. 40 al prezentei legi grupul de lucru a hotărît de a include ISO 45001 - sistem de management al sănătății și securității în muncă avînd în vedere că este preconizat un complex de lucrări la înnălțime.Totodată, membrii grupului de lucru își mențin condițiile stipulate în anunți de participare ca fiind echitabile pentru toți OE și nu poate fi ajustat pentru fiecare OE separat, totodată se consideră că soluția dată mărește considerabil gradul de responsabilitate a ofertanților, vă indemnăm să depuneți oferta în asociere cu un OE ce îndeplinește condițiile indicate de AC.
Rugăm să vă conformați cerințelor indicate în anunți.

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparația acoperișului și amenajarea întrării în IP Gimnaziul Hîrjauca 2,346,076.52 MDL
08/05/2022 18:17
1,227,656.53 MDL
Ofertă refuzată
08/05/2022 17:18
1,514,461.80 MDL
Ofertă acceptată
10/05/2022 08:47
1,588,682.70 MDL
Ofertă refuzată
10/05/2022 09:48
1,813,053.96 MDL
Ofertă refuzată
09/05/2022 14:46
1,864,145.46 MDL
Ofertă refuzată
10/05/2022 09:50
1,974,572.84 MDL
Ofertă refuzată
10/05/2022 09:08
1,980,121.34 MDL
Ofertă refuzată