Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă
suma planificată 1,395,127.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
LOT 1 Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 510 mm | 69,840.00 MDL | 42131160-5 | Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 510 mm | 18 Bucata |
22.05.2022 - 30.12.2022 str.Albişoara 38 |
LOT 2 Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 730 mm | 104,780.00 MDL | 42131160-5 | Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 730 mm | 26 Bucata |
22.05.2022 - 30.12.2022 str.Albişoara 38 |
LOT 3 Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 980 mm | 497,400.00 MDL | 42131160-5 | Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 980 mm | 120 Bucata |
22.05.2022 - 30.12.2022 str.Albişoara 38 |
LOT 4 Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 1230 mm | 630,170.00 MDL | 42131160-5 | Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 1230 mm | 145 Bucata |
22.05.2022 - 30.12.2022 str.Albişoara 38 |
LOT 5 Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 1480 mm | 59,475.00 MDL | 42131160-5 | Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 1480 mm | 13 Bucata |
22.05.2022 - 30.12.2022 str.Albişoara 38 |
LOT 6 Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 1730 mm | 28,488.00 MDL | 42131160-5 | Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 1730 mm | 6 Bucata |
22.05.2022 - 30.12.2022 str.Albişoara 38 |
LOT 7 Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 1980 mm | 4,974.00 MDL | 42131160-5 | Hidrant subteran de incendiu din fontă ductilă H 1980 mm | 1 Bucata |
22.05.2022 - 30.12.2022 str.Albişoara 38 |
1. Achiziția organizata de Dvs trebuie sa se conduca de legile a) Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, b) Legea nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale. Dvs ca organizatori ar trebuie sa cunosteti acesta acesta.
Ce putere au documentele anexate la acesta licitație in baza legii Legea nr.246/2017, cind acesta lege nu se mai aplica? Va rugam sa modificați documentele in conformitate cu legea care este in vigoare. Documentația standard e disponibila pe link - https://tender.gov.md/ro/documente/modele-de-documente-achizitii-publice.
2. Ce document ati inventat cu acordul despre condițiile contractuale? Unde el se găsește in documentata elaborata de stat? In baza la ce lege se atașează acest document? Va rugam sa explicati cu referire la legile in vigore si cum Dvs o aplicati aceste legi in contextul acestui document.
3. DUAE. Din Anunt, p.14 reiese ca pe linga documentatia standard mai trebuie depus si DUAE, Dvs cunoasteti ca DUAE se completeaza din doua parti, adica noi ca ofertanti si voi ca organizatori? Si el se completeaza nu numai in prima si ultima pagina, dar mai sunt punncte care trebuie completate de Dvs. Va rugam sa va cunoasteti cu acet document si sa faceti ordine in documente conform legilor in vigoare, dar nu cum Dvs voiti, ca nu mai sunt asa de prosti ofertanții si nu pot se se lămurească in citeva legi si formulare.
1.Achiziția în cauză este organizată în conformitate cu prevederile Legii nr. 74/2020. Anunțul de participare, Documentația de atribuire, inclusiv anexele au fost întocmite în corespundere cu dispozițiile Legii nr. 74/2020 și în concordanță cu alte acte normative incidente. 2. Declarația privind acceptarea condițiilor contractuale, este un document al ofertei, necesitatea căruia decurge din prevederile art. 2 din Legea nr. 74/2020 care definește noțiunea de documentație de atribuire (documentație de atribuire – document care cuprinde cerințele, criteriile, regulile și alte informații necesare pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită cu privire la cerințele sau elementele achiziției, obiectul contractului și modul de desfășurare a procedurii de atribuire, inclusiv specificațiile tehnice ori documentul descriptiv, condițiile contractuale propuse, formatele de prezentare a documentelor de către ofertanți/candidați, informațiile privind obligațiile generale aplicabile), în coroborare cu dispozițiile art. 80 din aceiași lege. 3. Referirea la DUAE de la pct. 14 din Anunțul de participare a rămas din modelul anunțului propus de către Agenția Achiziții Publice. Însă în cadrul prezentei proceduri de achiziție sectorială nu este obligatorie prezentarea documentului DUAE, totuși, dacă operatorul economic va prezenta o Declarație pe proprie răspundere privind întrunirea cerințelor de calificare/eligibilitate, acest fapt nu va constitui motiv de respingere a respectivei oferte.
Va rugam sa detaliati tipul flansei de conectare de care aveti nevoie sau desenul tehnic, pentru a evita confuziile. Descrierea in caietul de sarcini e ambigua. E timpul sa indicati standartele nationale i vigoare deja SM sau EN cel putin...
Vă mulțumim mult pentru observație. A fost anexat desenul tehnic al flanșei de conectare. Vedeți anexa 1.
Stimată autoritate contractantă, în temeiul legii 74/2020, art. 2 prin documentație de atribuire – se subînțelege ... informare completă, corectă și explicită cu privire la cerințele sau elementele achiziției, suplimentar la procedura a fost solicitat ca parțile să prezinte declarația privind acceptarea condițiilor contractuale - fiind un document al ofertei ceea ce prevede că părțile la semnarea contractului, în caz de atribuire, confirmă că sunt deacord cu condițiile de executare specificate în acel model de contract... asta determină în mod direct și modalitatea/ordinea de executare a obligațiilor furnizorului. Fiind la moment într-o situație de incertitudine și instabilitate economică, determinată de situația geopolitică, am fi interesați în date concrete ce ține de informația referitoare la executarea Transa 1 si Transa 2 specificată în caietul de sarcini.... aceste transe pot fi determinate de date trimestriale sau de date concrete lunare.... mărfurile respective sunt mărfuri ce se execută în mare măsură la comandă... specifice a fi utilizate în sistemul conductelor gestionat de instituția DV.... respectiv suntem interesați dacă grupul de lucru poate prezenta un grafic preliminar privind solicitarea mărfurilor cu indicarea unor termeni concreți.... specificația: 15 zile de la solicitare... este un termen care nu ne motivează să participăm la prezenta licitație și creează confuzii la executarea în perspectiva a contractului.
Vă mulțumim pentru observația făcută, în acest context venim cu următoarele precizări.
Tranșa I, urmează a fi livrată în perioada imediată după semnarea contractului, într-un termen ce se va încadra în max 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării scrise. Astfel, termenul indicat la pct. 10 din Anunțul de participare urmează a fi citit ca - 15 zile lucrătoare. Solicitarea de livrare a primei tranșe va fi emisă în termen de 3-5 zile (calendaristice) de la semnarea contractului.
Tranșa II - urmează a fi livrată, la fel în baza unei solicitări scrise din partea beneficiarului, la fel cu respectarea termenului de 15 zile lucrătoare de la primirea acesteia. Această livrare se preconizează pentru perioada septembrie - octombrie 2022.
In caz ca uzina cu care noi colaboram nu produce hidranți cu flanșa de 330 (Standard GOST) cum Dvs solicitați, va putem oferi hidranți cu flanșa de DN100 si cu fiecare hidrant o flanșa de trecere 330-100 in set cu membrane si bolțuri, piulițe si șaibe?
O sa fie acceptata asa oferta?
Se va admite o astfel de ofertă cu condiția ca setul să cuprindă toate elementele de prindere (set cu garnturi, buloane, piulițe si șaibe pentru flanșa de trecere)