Achiziție - Achiziționarea mobilierului pentru necesitățile ODIMM, inclusiv instalarea

Achiziție IP Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA)

Informație generală

Achiziționarea mobilierului pentru necesitățile ODIMM, inclusiv instalarea
108,000.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1648740744190

Dulap cu rafturi
Masă pentru calculator
Fotolii pentru birou


Achiziție de valoare mică
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
31/03/2022 18:44
clarificări
04/04/2022 08:00
depunere
07/04/2022 14:00
deschidere oferte
07/04/2022 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 26/08/2022 10:18
Trezoreria de Stat

suma planificată 108,000.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lot 1. Mobila de birou (Dulap cu rafturi și masă pentru calculator), inclusiv instalarea/ asamblarea) 90,000.00 MDL 39130000-2 Dulap cu rafturi 1 Bucata 09.04.2022 - 30.12.2022
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
39130000-2 Masă pentru calculator 5 Bucata
39130000-2 Masă pentru calculator 5 Bucata
Lot 2. Mobila de birou (Fotolii pentru birou) 18,000.00 MDL 39130000-2 Fotolii pentru birou 6 Bucata 09.04.2022 - 30.12.2022
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anexa nr. 7.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 731/03/2022 18:44Descarca
anexa nr. 8.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 831/03/2022 18:44Descarca
anexa nr. 12.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 1231/03/2022 18:44Descarca
anexa nr. 22.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 2231/03/2022 18:44Descarca
anexa nr. 23.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 2331/03/2022 18:44Descarca
anunț_de_participare_mobilă.signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț/ Invitație de participare31/03/2022 18:44Descarca
declarația privind beneficiarii finali.docxbiddingDocumentsAchizițieDeclarația privind beneficiarii finali31/03/2022 18:44Descarca
f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docxbiddingDocumentsAchizițieFormularul F 3.331/03/2022 18:44Descarca
f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic (4).docxbiddingDocumentsAchizițieFormularul F 3.531/03/2022 18:44Descarca
f3.6_declataria privind conduita etica.docxbiddingDocumentsAchizițieFormularul F 3.631/03/2022 18:44Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Nu există întrebări

Participanți

Lot 1. Mobila de birou (Dulap cu rafturi și masă pentru calculator), inclusiv instalarea/ asamblarea) 90,000.00 MDL
06/04/2022 15:40
63,333.33 MDL
Ofertă acceptată
07/04/2022 13:52
64,204.00 MDL
Lot 2. Mobila de birou (Fotolii pentru birou) 18,000.00 MDL
06/04/2022 15:41
14,000.00 MDL
Ofertă refuzată
06/04/2022 19:54
14,340.00 MDL
Ofertă acceptată
05/04/2022 13:08
16,250.00 MDL