Achiziție - Lucrări de renovare a rețelei de apeduct D-500 mm din str. Vl. Korolenko, de la strada N. Testemițanu până la Vl. Korolenko 59, mun. Chișinău

Achiziție Apă-Canal Chişinău

Informație generală

Lucrări de renovare a rețelei de apeduct D-500 mm din str. Vl. Korolenko, de la strada N. Testemițanu până la Vl. Korolenko 59, mun. Chișinău
3,159,585.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1648111034263

Lucrări de renovare a rețelei de apeduct D-500 mm din str. Vl. Korolenko, de la strada N. Testemițanu până la Vl. Korolenko 59, mun. Chișinău


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
24/03/2022 10:53
clarificări
13/04/2022 17:00
depunere
25/04/2022 10:00
deschidere oferte
25/04/2022 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 24/03/2022 08:38
Trezoreria de Stat

suma planificată 3,159,585.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
3,159,585.00 MDL 45232151-5 Lucrări de renovare a rețelei de apeduct D-500 mm din str. Vl. Korolenko, de la strada N. Testemițanu până la Vl. Korolenko 59, mun. Chișinău 1 Unitate 27.04.2022 - 31.12.2022
str.Albişoara 38

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
ap 35.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/04/2022 11:17Descarca
ap 35.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/04/2022 11:09Descarca
contract.pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/04/2022 11:09Descarca
poz 41 si poz 42 f1 desfasurata .pdfbiddingDocumentsAchiziție-05/04/2022 14:06Descarca
korolenco proiect.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/03/2022 15:38Descarca
contract.docbiddingDocumentsAchiziție-25/03/2022 20:09Descarca
contract.docbiddingDocumentsAchiziție-25/03/2022 14:23Descarca
model contract.docxbiddingDocumentsAchiziție-25/03/2022 14:19Descarca
contract.docxbiddingDocumentsAchiziție-25/03/2022 14:18Descarca
contract.docxbiddingDocumentsAchiziție-25/03/2022 14:16Descarca
contract.docxbiddingDocumentsAchiziție-24/03/2022 13:04Descarca
anexe.docxbiddingDocumentsAchiziție-24/03/2022 10:53Descarca
ap 35.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/03/2022 10:53Descarca
caiet de sarcini korolenko.docbiddingDocumentsAchiziție-24/03/2022 10:53Descarca
contract.docxbiddingDocumentsAchiziție-24/03/2022 10:53Descarca
lista cu cantități de lucrări.pdfbiddingDocumentsAchiziție-24/03/2022 10:53Descarca

Persoană de contact

Clarificări

modelul contractului
pentru Achiziție
25.03.2022 10:18

2.1. Termenul de executare a lucrărilor: în raza municipiului Chișinău, mobilizarea și demararea lucrărilor cât mai curând posibil, dar nu mai mult de 24 ore, de la înștiințarea despre necesitatea prestării lucrărilor solicitate. Acasta prevedere dupa parerea noastra e gresita si vine din contracte de servicii, ori pentru demararea lucrarilor este necesara o autorizatie cit si lucrari de pregatire inclusiv achizitia materialelor, sau cineva crede ca avem in stocuri teava cu d. 400 fonta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.03.2022 14:08

Bună ziua. Vă mulțumim mult pentru observația făcută. Vor fi operate modificări în modelul de contract după cum urmează: Termenul de executare de maxim 60 zile lucrărtoare; Termenul de mobilizare și demarare a lucrărilor, cât mai curând posibil, dar nu mai mult de 5 zile calendaristice de la data semnării contractului și emiterii ordinului de începere..
Notă: Autorizația despre care vorbiți este în sarcina beneficiarului.

... afișează tot conținutul

Cot din fonta mufă-capăt neted d.400
pentru Achiziție
28.03.2022 11:39

Vă rugăm să precizați la câte grade trebuie să fie cotul din fontă

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.03.2022 14:24

2 coturi la 15 grade; 2 coturi la 30 grade și 4 coturi la 45 grade.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
29.03.2022 11:48

poz 54 si 58 stipulati buc care?Ori ncarcati f.5

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.03.2022 15:40

Poz. 58 este pentru demontare (citiți atent); poz. 54 prevede în sine elementele liniare prefabricate din beton armat.
КЦД-15 : 7 buc; КЦ-15-9: 12 buc; КЦП-1-15-2: 7 buc; КЦО-1: 7 buc; КЦ-7-3: 7 buc; Scară metalică 151,2 kg; Capac de ramă tip Л: 7 buc. Totodată găsiți atașat "Proiectul".

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
01.04.2022 17:31

poz 3, 7, 9 "Sapatura mecanica cu excavator cu cupa de 0,4 - 0,7 mc" acest tip de excavator are greutatea intre 14 - 20 tone , sunt dotate cu senile din metal , asfaltul si pavajul de pe trotuarul din str. Korolenco va ceda sub greutatea utilajului, mai mult ca atit gardul, stilpii, denivelarile terenului unde urmeaza sa fie construit apeductul, vor crea conditii imposibile pentru efectuarea manevrelor necesare din cauza gabaritelor excavatorului.
poz. 19 "Imprastierea pamintului ... buldozer cu senile ... in straturi cu grosimea 21-30 cm"
poz. 21 "Nivelarea terenului ... buldozer cu senile"

Se propune folosirea buldoexcavatorului cu cupa 0,21 - 0,39 mc dotate cu roti din cauciuc pentru toate lucrarile mai sus mentionate

poz. 34 , 35 "Piese din PVC" - nu este stipulat SN ?

poz. 42 "Teu din fonta" d-400mm = 6 buc , conform specificatiei din proiect ; teu din fonta cu flansa cu suport pentru hidrant diametru 400x100=1buc , teu din fonta cu flansa diametru 400x200=1buc , 400x150=1buc , 400x100=4buc , deci conform specificatiei sunt 7 buc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.04.2022 14:30

Vă mulțumim pentru observațiile făcute.
Referitor la tipul excavatorului care urmează a efectua săpăturile menționate, vă comunicăm faptul că aceste aspecte vor fi precizate de comun acord (beneficiar și antreprenor) la etapa de executare nemijlocită a lucrărilor.
Pentru piesele din PVC este aplicabil SN4 (vezi proiectul de execuție Specificația utilajelor și a materialelor)
Referitor la întrebarea privind cantitatea de doar 6 buc, vă comunicăm că resursa „Teu din fontă cu flanșe și suport pentru hidrant D400x100 mm” a fost introdusă ca material suplimentar în poz. 41. pentru evitarea oricăror neclarități în acest sens, la documentația de atribuire găsiți anexat fișierul „poz. 41 și poz. 42 desfășurate”.
Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

modelul contractului
pentru Achiziție
06.04.2022 08:56

4.1.4. Să fie dotat minimum cu trei echipe de specialiști/muncitori, acestea fiind dotate cu instrumente, utilaje, mașini și mecanisme și automobile, etc, în vederea prestării serviciului solicitat, instantaneu în trei cartiere diferite al municipiului Chișinău, în vederea prestării lucrărilor solicitate; 4.1.11. Adresele transmise în ordinea stabilită de către Beneficiar ( ex: prin telefon , e-mail, alte) trebuie să fie recepționate în termen de 24 ore de la data și ora adresării. Refuzul recepționării adresării poate avea loc doar în perioada anului când activitatea uzinelor producătoare de asfalt este sistată și atunci când calitatea lucrărilor de pregătire a săpăturii nu corespunde cerințelor Regulamentului. Termenul de mobilizare pentru execuția fiecărui obiectiv în parte nu va depăși 24 ore. În cazul necesității restabilirii asfaltului deteriorat pe partea carosabilă a străzilor cu trafic intens al circulației rutiere, lucrările vor fi executate în maximum de până la 24 ore. Ș.M.D. D-stre solicitați ca Operatorul economic să prezinte în cadrul licitație ”DECLARAŢIE DE ACCEPTARE A CONDIŢIILOR CONTRACTUALE”, cum putem prezenta o astfel de declarație, dacă nu cunoaștem clauzele exacte a contractului de executarea Lucrărilor. În urma celor expuse solicităm ca în sistem să fie încărcat contractul cu privire la efectuarea lucrărilor, și nu de prestare de servicii. Vă mulțumim pentru înțelegere.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.04.2022 11:12

Mulțumim pentru observație. Textul contractului a fost ajustat. Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
06.04.2022 13:21

1. Testarea hidraulică nu o vedem inclusă, or este stipulată undeva?

2. Dupa tabela parametrilor caminelor de apa este mentionat ca marca lor este B-3. Unde vedem pct. aparte referitor la hidro-izolarea lor? or o includem în prețul la elementele din beton armat?

3. Asamblarea conductei d400mm în tuburile de protecție d630mm, in care pct. a caietului de sarcini este stipulat?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.04.2022 16:57

1.Testarea hidraulică lipsește în lista cu cantitățile de lucrări, deoarece nu a fost prevăzută în proiectul de execuție.
2. Hidroizolarea elementelor din beton armat urmează a fi inclusă de către ofertanți în prețul unitar al elementelor circulare din beton armat.
3. Asamblarea despre care vorbiți nu a fost iclusă în lista cu cantitățile de lucrări, totuși, acest fapt nu exonerează viitorul antreprenor de respectarea prevederilor proiectului de execuție (planșa nr. 10).

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de renovare a rețelei de apeduct D-500 mm din str. Vl. Korolenko, de la strada N. Testemițanu până la Vl. Korolenko 59, mun. Chișinău 3,159,585.00 MDL
22/04/2022 15:34
3,098,793.46 MDL
Ofertă refuzată
22/04/2022 13:46
3,128,513.54 MDL
Ofertă refuzată
23/04/2022 11:38
3,924,156.04 MDL
Ofertă refuzată