Achiziție - Inventarierea stării tehnice a lucrărilor de artă pentru căi de comunicații din mun. Chișinău

Achiziție Direcţia generală transport public şi căi de comunicaţie

Informație generală

Inventarierea stării tehnice a lucrărilor de artă pentru căi de comunicații din mun. Chișinău
6,170,600.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1647860910444

Inventarierea stării tehnice a lucrărilor de artă pentru căi de comunicații din mun. Chișinău


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
21/03/2022 13:28
clarificări
01/04/2022 10:00
depunere
06/04/2022 16:00
deschidere oferte
06/04/2022 16:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 21/03/2022 11:20
Trezoreria de Stat

suma planificată 6,170,600.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
6,170,600.00 MDL 71200000-0 Studiu inventariere periodica 1 Bucata 18.04.2022 - 15.12.2022
str. S.Lazo,18 mun. Chişinău

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare inspectare poduri v2.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-22/03/2022 13:01Descarca
ds_servicii_inspectare_poduri - v2.docxbiddingDocumentsAchiziție-22/03/2022 13:01Descarca
anunt de participare inspectare poduri.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2022 13:28Descarca
ds_servicii_inspectare_poduri.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2022 13:28Descarca
duae_nou_inspectare_poduri.docbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2022 13:28Descarca
anunt de participare inspectare poduri.semnat.pdfbiddingDocumentsInventarierea stării tehnice a lucrărilor de artă pentru căi de comunicații din mun. Chișinău-21/03/2022 13:28Descarca
ds_servicii_inspectare_poduri.docxbiddingDocumentsInventarierea stării tehnice a lucrărilor de artă pentru căi de comunicații din mun. Chișinău-21/03/2022 13:28Descarca
duae_nou_inspectare_poduri.docbiddingDocumentsInventarierea stării tehnice a lucrărilor de artă pentru căi de comunicații din mun. Chișinău-21/03/2022 13:28Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Cerinte fata de personal
pentru Achiziție
24.03.2022 13:50

Care sunt cerintele minime fata de personalul implicat in proiect?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.03.2022 17:46

Conform documentatiei standard, ofertantii trebuie să demonstreze accesul minim la urmatorul personal, pentru executarea serviciilor:
1. Inginer atestat poduri - 1 pers;
2. Inginer atestat drumuri - 1 pers;
3. Expert tehnic atestat poduri - 1 pers;
4. Expert tehnic atestat drumuri - 1 pers;
5. Laborant atestat (pentru incercari nedistructive și urmarire comportament in timp in perioada de exploatare a constructiilor) - 1 pers;
6. Inginer geodez - 1 pers;
7. Inginer hidrologie - 1 pers;

... afișează tot conținutul

Genul de activitate cifra de afaceri.
pentru Achiziție
24.03.2022 13:54

Specificati va rog genul de activitate pentru cifra de afaceri de 5 mln.lei in ultimii 3 ani.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.03.2022 17:35

Cerintele sunt specificate în anuntul de participare

... afișează tot conținutul

Experienta similara
pentru Achiziție
31.03.2022 08:49

Ce servicii se încadrează în experienta similară?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.03.2022 09:47

Experienta similara presupune experienta in domeniul infrastructurilor rutiere, de gen: expertiza tehnica strcuturilor rutiere, examinarea tehnica a infrastructurilor rutiere (poduri, drumuri), experienta in proiectarea podurilor.

... afișează tot conținutul

Participanți

Inventarierea stării tehnice a lucrărilor de artă pentru căi de comunicații din mun. Chișinău 6,170,600.00 MDL
06/04/2022 13:55
6,169,600.00 MDL
Ofertă acceptată