Achiziție - Achiziționarea rechizitelor de birou pentru necesitățile ODIMM pe parcursul anului 2022

Achiziție IP Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA)

Informație generală

Achiziționarea rechizitelor de birou pentru necesitățile ODIMM pe parcursul anului 2022
190,000.00 MDL
nereușit
ocds-b3wdp1-MD-1647855760500

Rechizitelor de birou conform specificațiilor tehnice


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
21/03/2022 11:54
clarificări
23/03/2022 10:00
depunere
28/03/2022 10:00
deschidere oferte
28/03/2022 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 17/03/2022 08:34
Trezoreria de Stat

suma planificată 190,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
190,000.00 MDL 30100000-0 Rechizite de birou 1 Unitate 30.03.2022 - 31.12.2022
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anexa nr. 7.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 721/03/2022 11:54Descarca
anexa nr. 8.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 821/03/2022 11:54Descarca
anexa nr. 12.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 1221/03/2022 11:54Descarca
anexa nr. 22.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 2221/03/2022 11:54Descarca
anexa nr. 22.xlsxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 22 (Excell)21/03/2022 11:54Descarca
anunț_de_participare_rechizite_de_birou_hirtie_a4.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț / Invitația de participare21/03/2022 11:54Descarca
declarația privind beneficiarii finali.docxbiddingDocumentsAchizițieDeclarația privind beneficiarii finali21/03/2022 11:54Descarca
f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docxbiddingDocumentsAchizițieFormularul (F3.3)21/03/2022 11:54Descarca
f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic (4).docxbiddingDocumentsAchizițieFormularul (F3.5)21/03/2022 11:54Descarca
f3.6_declataria privind conduita etica.docxbiddingDocumentsAchizițieFormularul (F3.6)21/03/2022 11:54Descarca
anexa nr. 23.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 2321/03/2022 11:54Descarca
anexa nr. 23.xlsxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 23 (Excell)21/03/2022 11:54Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Documente obligatorii
pentru Lot-1 Rechizite de birou pentru 2022
22.03.2022 17:42

Demonstrarea experienței minime a operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit. Este posibil de indicat datele in declaratie, dar cu prezentarea ulterioara a contractelor? Contractele furnizorului nu sunt documne publice, este secret comercial.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.03.2022 18:16

Da, anume din acest motiv sa solicitat completarea declarației conform Anexei nr. 12, ulterior, Autoritatea contractantă poate solicita documentele confirmative

... afișează tot conținutul

evaluare
pentru Lot-1 Rechizite de birou pentru 2022
22.03.2022 17:10

загрузите пожалуйста anexa 23 в excel c прописанными формулами - для оценки - для избежания ошибки

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.03.2022 17:17

Acest lucru a fost anticipat, în documentația de atribuire găsiți și Anexa nr. 23 (varianta excell), cu formula deja setată.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lot-1 Rechizite de birou pentru 2022 190,000.00 MDL