Uși si ferestre din PVC
Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
suma planificată 416,666.70 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
416,666.70 MDL | 44200000-2 | Uși si ferestre din PVC | 1 Bucata |
16.03.2022 - 30.12.2022 bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134 |
Buna ziua. In specificatia tehnica este scris: Cantitatea conform cerintelor caietului de sarcini. Publicati Va rog caietul de sarcini si/sau cantitatea si dimensiunile constructiilor din PVC si cantitatea tuturor articolelor conexe (pervazuri, glafuri, plase antimoschita, laminare constructii PVC, etc.
Specificatia tehnica elaborata de Dvs. este ambigua si poate duce in eroare potentialii ofertanti, respectiv ofertele vor fi diferite si Autoritatea contractanta va intimpina dificultati la evaluaraea ofertelor, ceeea ce poate aduce la contestarea deciziei Dvs.
Pulicati va rog un caiet de sarcini clar, care ar pune toti ofertantii potentiali in conditii egale.
Buna ziua,
Reieșind din faptul că ferestrele și ușile din PVC și materialele conexe lor se vînd la m2 și/sau metru liniar, autoritatea contractantă și-a rezervat dreptul de a solicita prețurile pentru un m2 și/sau metru liniar de produs. Fiecare ofertant va propune prețul pentru m2 și/sau metru linear conform specificației tehnice și financiare. Dumneavoastră v-ați referit la: Lucrările de înlocuire a ferestrelor cu construcții PVC se va efectua conform caietului de sarcini: ceea ce prezumă că toate lucrările care urmează să fie efectuate se vor baza pe specificația tehnică și financiară, care v-a fi transpusă în contract și care în sine și este caietul de sarcini.
Publicati va rog Anexa 1 specificatia tehnica si financiara privind usile si geamurile din PVC in WORD
Buna ziua,
Anexa nr.1 este deja publicată în varianta WORD.
1. D-stra solicitati "Declaratie privind termenul de Iivrare a bunurilor".
Pentru aceasta declaratie, este necesar de a indica concret volumul lucrarilor.
Va rugam sa publicati volumul total al lucrarilor.
2. Totodata solicitati sa prezentam dovada privind detinerea utilajului special care garanteaza executarea lucrarilor. Va rugam sa tineti cont ca, in RM exista doar 2-3 fabrici de confectionare a constructiilor din PVC. Celelalte companii sunt dealeri ai acestor fabrici. Din acest considerent, solicitam sa fie modificat acest punt prin "Prezentarea contractelor cu aceste fabrici" , totodata, va avea posibilitatea sa participe la acest tender mai multe companii.
Buna ziua,
1. Declarația privind termenul de livrare a bunurilor, se întocmește în formă liberă, în care se indică termenul maxim de producere și livrare a unui lot minim de bunuri. (spre exemplu: două fererstre și o ușă, în cite zile se vor produce și livra). Volumul total al lucrărilor va reieși din necesitățile întreprinderii pe parcursul anului.
2. Solicitarea prezentării dovezii de deținere a utilajului special care garantează executarea lucrărilor reise din "Regulamentul privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat"- HG 351 10.06.2020, art. 91 p. 5 ,,Cerinjțe speciale de participare și modalitați de achiziții a lucrărilor și/sau serviciilor. Prin urmare, nu putem deroga de la prevederele legale.
Ce aveti in vedere cand ati solicitat declaratie privind termenul de plata propus, daca, p 13 conditiile de achitare prevede, 30 zile dupa receptia bunurilor.?
Va rugam sa tineti cont de toate intrebarile indicate mai sus, si sa intocmiti un caiet de sarcini conform legislatiei.
Buna ziua,
Prin declarația privind termenul de plată propus, se propune ca ofertantul să confirme în scris termenul de plată propus, care poate coincide cu anunțul de participare și/sau poate fi mai mare.
Cum este posibil sa solicitatti in achizitia de bunuri puncte care includ prestari servicii ? Mai simplu era probabil sa solicitati inclusiv montarea si demontarea.???
Buna ziua,
Concursul dat se referă la achiziționarea lucrărilor de fabricare a ușilor și ferestrelor, care la rîndul său include și montarea și demontarea. A se vedea anexa nr.1.