Achiziție - „Apeduct magistral Dolinnoe-Valea Satului pe terenuri APL I Dolinnoe, r-nul Criuleni”

Achiziție Primaria comunei Dolinnoe

Informație generală

„Apeduct magistral Dolinnoe-Valea Satului pe terenuri APL I Dolinnoe, r-nul Criuleni”
1,291,258.33 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1645524489198

„Apeduct magistral Dolinnoe-Valea Satului pe terenuri APL I Dolinnoe, r-nul Criuleni”


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
28/02/2022 10:52
clarificări
10/03/2022 10:30
depunere
22/03/2022 10:30
deschidere oferte
22/03/2022 10:30
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 22/02/2022 10:09
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,291,258.33 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,291,258.33 MDL 45200000-9 „Apeduct magistral Dolinnoe-Valea Satului pe terenuri APL I Dolinnoe, r-nul Criuleni” 2.6 Centimetru 28.03.2022 - 31.12.2023
Dolinnoe

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caet de sarcin 2022.semnat.pdfbillOfQuantityAchiziție-28/02/2022 14:59Descarca
anunt apeduct v-satului 2022semnat.pdftenderNoticeAchiziție-28/02/2022 10:43Descarca
caet de sarc 06.08.21.semnat.pdfbillOfQuantityAchiziție-28/02/2022 10:43Descarca
ds_lucrari (3).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-28/02/2022 10:43Descarca
duae 06.08.semnat.pdfeligibilityCriteriaAchiziție-28/02/2022 10:43Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Eroare Caiet de sarcini
pentru Achiziție
28.02.2022 12:27

Buna ziua, Va rog vedeti la caietul de sarcini - nu corespunde cu solicitarea.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.03.2022 17:30

Buna ziua , caetul de sarcini corectat a fost anexat și publicat.

... afișează tot conținutul

ISO 45001
pentru Achiziție
01.03.2022 15:14

Care este necesitatea și care este gradul de obligativitate a acestui certificat în cadrul acestei proceduri de achiziție? Avînd în vedere că conform Regulamnetului cu privire la achizițiile publice de lucrări, unul din criteriile de calificare a ofertanților sunt: standardele de asigurare a calității; standardele de protecție a mediului.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.03.2022 17:30

Certificatele sunt solicitate conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări (Certificarea Sistemelor Manangement), deoarece prezentarea lor va fi luată în considerare la stabilirea câștigătorului.

... afișează tot conținutul

Garanția pentru ofertă și de bună execuție
pentru Achiziție
01.03.2022 09:09

dece este solicitat doar transfer la cont, pe când trebuie să fie o alegere,
conform HG669
art. 127. Garanţia pentru ofertă se poate exprima în lei moldoveneşti sau în valută străină şi poate fi constituită, după cum se va preciza în documentaţia de atribuire, prin una dintre următoarele forme:
1) scrisoare de garanţie bancară;
2) transfer pe contul autorităţii contractante;
3) cauţiune;
4) acreditivul „stand-by”;
5) alte forme care nu contravin legii.
deci D-stre urmează să oferiți posibilitatea de a alege operatorului economic forma de prezentare a garanțiilor
Asta ce ține de garanție pentru ofertă
Acum argumentele pentru garanția de bună execuție
Odin Ministerului de Finanțe 69/2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări
98. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractante.
În urma celor expuse solicităm să fie modificate cerințele cu privire la garanția pentru ofertă cât și garanția de bună execuție.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.03.2022 17:30

Сonform proces-verbal nr.1 din 18.02.2022 cu privire la stabilirea cerințelor de calificare a operatorilor economici, grupul de lucru a stabilit că:
- Garanția pentru ofertă să fie de 1% prin transfer pe contul autorității contractante.
- Garanția de bună execuție a contractului să fie 10% prin transfer pe contul autorității contractante.

... afișează tot conținutul

caietul de sarcini
pentru Achiziție
01.03.2022 16:24

Pozitia 124 -greutatea scarii este indicata 0,034kg, iar poz.126 indica vopsirea scarii pentru 0,034t. Este necesar de corectat poz.124 in 34 kg

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.03.2022 10:10

Devizul oferta va fi intocmit conform caietului de sarcini atasat , insa in urma executarii lucrarilor procesele verbale vor fi intocmite conform volumelor de lucrari real indeplinite

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
01.03.2022 17:13

Buna ziua. In pozitiile 132 si 134 sunt comise erori tehnice. Adica in loc de 0.051 kg - 51.0 kg, iar in loc de 0.031t - 0.051t. Se necesita corectarea acestor volume. Multumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.03.2022 10:10

Devizul oferta va fi intocmit conform caietului de sarcini atasat , insa in urma executarii lucrarilor procesele verbale vor fi intocmite conform volumelor de lucrari real indeplinite

... afișează tot conținutul

ISO
pentru Achiziție
03.03.2022 13:54

Conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 art. 26. Autoritatea contractantă aplică criterii și cerințe de calificare numai referitoare la:1) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;2) capacitatea de exercitare a activității profesionale;3) capacitatea economică şi financiară;4) capacitatea tehnică;5) standarde de asigurare a calității; Autoritatea contractanta poate solicita certificatele ISO 9001, 14001, 45001, doar să nu fie ca o cerință obligatorie dar facultativă. Rugăm să excludeți punctul 34 din anunțul de participare , să fie o cerință facultativă dar nu obligatorie.

6) standarde de protecție a mediului.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.03.2022 11:06

Certificatele sunt solicitate conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări (Certificarea Sistemelor Manangement), deoarece prezentarea lor va fi luată în considerare la stabilirea câștigătorului.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
03.03.2022 15:21

Pozitia 33, specificati resursul?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.03.2022 11:09

la pozitia 33 este inclus: Instalator alimentari apa - 0.89h-om, фланцы стальные приварные ф50 - 1,0buc, Grup termic de sudura de 1-14kw-0.4h-ut.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
03.03.2022 16:01

Programa (Bug Bounty) privind testarea softului "Winsmeta" ca produs comercial al companiei ECOR SRL arata ca la crearea a patru subcapitole vezi exemplul (Capitolul 1.1.4.1), softul Winsmeta calculeaza matematic eronat, in unele cazuri sterge anumite resurse materiale sau de manopera.
Acest fapt duce la devieri esentiale la crearea ofertelor.
Va rugam sa modificati Caietul de sarcini si Valoarea estimata!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.03.2022 11:10

Oferta va fi intocmita in conformitate cu caietul de sarcini anexat, care a fost elaborat in baza devizului de cheltuieli verificat

... afișează tot conținutul

Raport de verificare
pentru Achiziție
04.03.2022 11:37

Prezentati raportul de verificare a Devizului

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.03.2022 16:33

a fost anexat și publicat.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
04.03.2022 11:44

Poz 81, 87 si 89, care sunt resursele?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.03.2022 13:36

Poz.81 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅65 mm conform specificației,
Poz.87 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅65 mm conform specificației,
Poz.89 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅50 mm conform specificației

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
04.03.2022 14:58

Poz. 142 ce resurse include si poz. 150 tipul hidrantului?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.03.2022 13:37

Poz.142 În poziția dată s-a luat în considerare montarea Hidrantului incendiar și Cotului cu picior pentru hidrant D=80 mm
Poz.150 Costul și denumirea Hidrantului incendiar PN10/PN16, ∅80 mm, H=1500 mm sunt luate în considerare conform specificației

... afișează tot conținutul

Hidrantul
pentru Achiziție
09.03.2022 10:50

Hidrantul este subteran sau suprateran - poz.150 ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.03.2022 16:04

Hidrantul este suprateran - poz.150

... afișează tot conținutul

Puntul 24
pentru Achiziție
09.03.2022 16:45

Demonstrarea accesului la personal / un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigurarea unui control al calității. Ce trebuie să demonstrăm la acest punct? Trebuie doar să anexăm contractul cu laboratorul de încercări ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.03.2022 08:26

Puntul 24 - Demonstrarea accesului la personal /un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigutarea unui control al calităţii : -
Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul ,lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract, copie, semnat electronic

... afișează tot conținutul

Participanți

„Apeduct magistral Dolinnoe-Valea Satului pe terenuri APL I Dolinnoe, r-nul Criuleni” 1,291,258.33 MDL
21/03/2022 19:08
1,096,304.69 MDL
Ofertă refuzată
21/03/2022 17:20
1,183,594.30 MDL
Ofertă refuzată
22/03/2022 10:14
1,242,016.40 MDL
Ofertă refuzată