Amenajarea Cimitirului Sfîntul Lazăr
suma planificată 9,987,150.30 MDL
suma planificată 4,993,575.15 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Amenajarea Cimitirului Sfîntul Lazăr | 4,993,575.15 MDL | 45200000-9 | Amenajarea Cimitirului Sfîntul Lazăr | 1 Bucata |
14.03.2022 - 31.12.2022 mun.Chișinău,str.Doina 189 |
Amenajarea Cimitirului Sfîntul Lazăr | 4,993,575.15 MDL | 45200000-9 | Amenajarea Cimitirului Sfîntul Lazăr | 1 Bucata |
14.03.2022 - 31.12.2022 mun.Chișinău,str.Doina 189 |
Amenajarea Cimitirului Sfîntul Lazăr | 4,993,575.15 MDL | 45200000-9 | Amenajarea Cimitirului Sfîntul Lazăr | 1 Bucata |
14.03.2022 - 31.12.2022 mun.Chișinău,str.Doina 189 |
La stratul din beton asfaltic, în caietul de sarcini, lipsește amorsarea stratului de bază.
Conform Anexei Nr.3 din Deciziei Consiliului Municipal Nr.2/20 din 02.09.2016, accesul a automobilelor cu masa totală mai mare de 5t este interzis pe teritoriul Cimitirelor. Motiv pentru care nu a fost inclusă amorsarea stratului de bază, în vederea reducerii costurilor.
Se încalcă execuția tehnologică a așternerii stratului din beton asfaltic, adeziunea înte stratul din piatră spartă și beton asfaltic nu va corespunde cerințelor normative de executie CPD.02.02-2013 (de exemplu amorsarea între stratul de bază si asfalt se face și la trotuare) și totodată impuneți ofertanții să încalce Legea calității nr.721. În acest context termenul de garanție prevăzut in Anunțul de participare p.18 (nu mai puțin de 60 luni calendaristice) nu corespunde cerințelor tenologice a caietului de sarcini.
Caietul de sarcini și documentația necesară pentru depunerea ofertei este deplină. Înainte de a fi publicate, devizele au fost vizate de verificatori autorizați. Referitor la actul, la care faceți trimitere - Codul practic în construcții, din 02.02.2013, reprezintă un ghid pentru maiștrii rutieri, în vederea stabilirii obligațiilor funcționale, a fost tradus din standardele federației Ruse și poartă un caracter facultativ, cu statut de recomandare, factorul decizional aparține întotdeauna comanditarului lucrărilor. Totodată, acesta se aplica că recomandare doar pentru reparația și întreținerea drumurilor de sezon, nu și la construcția lor inițială. Recomandam ajustarea ofertei Dvstră după cerințele caietului de sarcini formulat de autoritatea contractanta, fără devieri, astfel încât oferta să aibă un caracter competitiv in cadrul evaluării. Mulțumim pentru înțelegere!
Totodată, orice solicitare repetată, cu același conținut nu se supune examinării și va rămâne fără răspuns.
Buna ziua, va rugam pentru norma DB16H (poz.11 in CS) sa clarificati tipul de mixtura asfaltica solicitata descrierea „cu agregate marunte” este una generala, pentru ofertarea unui pret corect este necesar sa cunoastem tipul mixturii asfaltice (ex. BA 8; BA 16;)
bună ziua, tipul mixturii asfaltice BA 16
Lipsa amorsarii stratului suport vine in contradictiile cu prevederile CP D.02.25:2021,
pct. 7.2.2.1 „La realizarea straturilor executate din mixturi asfaltice se amorsează stratul-suport şi rosturile de lucru.”
Rugam Autoritatea Contractanta sa modifice Caietul de Sarcini astfel incit sa se respecte prevederile prezentului Cod practic.
examinat
Indicati va rog termenul de executie a lucrarilor
Conform anunțului de participare: pct.12.Termenii și condițiile de prestare/executare: 10 aprilie 2022
Buna ziua, conf. Anuntului de participare: pct 16. sbpct. 3. se solicita Licenta / autorizarea activitatii in domeniul constructiei. Precizati va rog ce act se are in vedere, mentionam faptul ca pentru domeniul constructiilor nu se elibereaza licenta!!!
Bună ziua, acolo este specificat (după caz), dacă nu o aveți, nu o prezentați. La evaluare nu se va lua în calcul ca documet obligatoriu.
Conform actului de verificare de la 10.02.2022 prin care se demonstreaza ca devizul estimativ a fost verificat, ceea ce nu adeverește prețurile la ziua de azi, mecanisme, materiale, vă rugăm să se mai studieze piața și să mai treacă incă odată verificarea.
Autoritatea contractantă nu-și poate asuma controlul asupra actului de verificare, pentru asta și a fost solicitată verificarea devizelor de cheltuieli de către verificător autorizat, care și-a asumat răspunderea deplină pentru serviciul prestat.