conform anunțului de participare.
suma planificată 1,634,000.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
PANOU INTERACTIV | 860,000.00 MDL | 30200000-1 | PANOU INTERACTIV | 20 Bucata | Lot anulat |
Laptop | 675,000.00 MDL | 30200000-1 | Laptop | 75 Bucata | Lot anulat |
Imprimanta Multifunctional | 35,000.00 MDL | 30200000-1 | Imprimanta Multifunctional | 10 Bucata | Lot anulat |
Aparat de aer condiționat | 64,000.00 MDL | 30200000-1 | Aparat de aer condiționat | 8 Bucata | Lot anulat |
Buna ziua! Stimate autoritate contractantă, dorim să subliniem ca, din cauza crizei în industria IT și a prăbușirii lanțului de aprovizionare, absolut toți producătorii se confruntă cu mari probleme cu disponibilitatea componentelor pentru producția echipamentelor electronice. Astfel devine imposibil de a livra echipamentele solicitate în termen de 20 de zile. În plus, satisfacerea termenului de 20 zile este posibil NUMAI dacă acest echipament se află în depozit sau în tranzit (adică echipamentul a fost deja comandat cu ceva timp în urmă). Astfel, există toate motivele pentru a invoca că încălcați prevederile Legii 131/2015 in favoarea unui anumit agent economic. Vă rugăm să modificați timpul de livrare a echipamentului și să indicați termeni reali, adica incepind de la 90 zile lucrătoare. Dacă aceste cerințe absolut corecte și reale vor fi ignorate, vom fi nevoiți să ne adresam autorităților competente din domeniu pentru a verifica situația dată și cerințele enunțate în caietul de sarcini.