Achiziție - Lucrări de reparație capitală a subsolului, rețelelor inginerești și spațiilor sanitare

Achiziție Serviciul de Informații și Securitate al RM

Informație generală

Lucrări de reparație capitală a subsolului, rețelelor inginerești și spațiilor sanitare
18,693,615.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1643696633464

Lucrări de reparație capitală a subsolului, rețelelor inginerești și spațiilor sanitare


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
01/02/2022 08:28
clarificări
11/02/2022 10:00
depunere
22/02/2022 10:00
deschidere oferte
22/02/2022 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 01/02/2022 06:29
Trezoreria de Stat

suma planificată 18,693,615.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
18,693,615.00 MDL 45400000-1 Lucrări de reparație capitală a subsolului 1 Bucata 01.04.2022 - 30.12.2025
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
45400000-1 Lucrări de reparație capitală a rețelelor inginerești și spațiilor sanitare 1 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
2-1-1 - sa 13.08.19.rtfbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
2-1-4 - sa (ascensor).rtfbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
2-1-5 - cba 15.08.19.rtfbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
2-1-6 - ivc.rtfbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
2-1-7 - rac.rtfbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
2-1-8 - eef 08.08.19.rtfbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
2-1-9 - si 09.08.19.rtfbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
2-1-10 - ts 15.08.19.rtfbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
2-1-11 - sm 07.08.19.rtfbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
anunt de participare lucrări de reparații capitale a subsolului, rețelelor inginerești și spațiilor sanitare.docxtenderNoticeAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
declaratie beneficiar efectiv.docxbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
duae_new.docbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
lista cu cantitatile de lucrari (f1)-incalzire.docbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca
lista cu cantitatile de lucrari (f1)-spatii sanitare.docbiddingDocumentsAchiziție-01/02/2022 08:28Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificare
pentru Achiziție
01.02.2022 15:19

Buna ziua! In ce regiune este amplasat obiectul supus renovarii?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.02.2022 16:00

Mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166.

... afișează tot conținutul

Companii din afara RM
pentru Achiziție
02.02.2022 15:52

Buna ziua. Va rog sa ne comunicati daca acceptati ofertanti nerezidenti in Republica Moldova. Totodata va rog sa ne informati despre necestitatea prezentarii avizului de la AST, si acceptarea unei semnaturi olografe si stampila pe documente scanate in locul semnaturii electronice. Va multumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.02.2022 10:59

1. În conformitate cu art. 16 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociaţie de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice.
2. Conform pct. 13 din Anunțul de participare privind achiziționarea Lucrărilor de reparații capitale a subsolului, rețelelor inginerești și spațiilor sanitare, operatorul economic urmează să prezinte Avizul pentru participarea la licitațiile publice de lucrării din domeniul construcțiilor și instalaților, după modelul aprobat prin Anexa nr. 22 la Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobat prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69/2021. În Republica Moldova asemenea avize sunt eliberate de către Agenția pentru Supraveghere Tehnică (AST).
3. În conformitate cu pct. 121 din Regulamentul privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice format de Sistemul informațional automatizat „Registru de stat al achizițiilor publice” (MTender), aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 986/2018, toate documentele ofertelor încărcate, precum şi contractele rezultate în urma procedurii de achiziție urmează a fi semnate digital, utilizând semnătura electronică avansată calificată.
Semnătura electronică avansată calificată urmează să corespundă criteriilor prevăzute de art. 4 din Legea nr. 91/2014 privind semnătura electronică și documentul electronic, iar recunoașterea semnăturii electronice străine se va efectua în conformitate cu art. 6 din Legea nr. 91/2014.

Suplimentar, Serviciul de Informații și Securitate al Republicii Moldova, în conformitate cu pct. 22 din Anunțul de participare privind achiziționarea Lucrărilor de reparații capitale a subsolului, își rezervă dreptul de a respinge persoanele în cazul prezenței eventualelor riscuri asupra securității statului ori securității interne a Serviciului.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
08.02.2022 15:08

Buna ziua, daca operatorul economic poate depune oferta pentru un singur lot, dovada de resurse financiare poate sa fie pentru fiecare lot aparte? Care e suma minima disponibila in contul bancar ca dovada de resurse financiare pentru fiecare lot? Va multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.02.2022 16:07

La procedura dată este anunțat un singur lot constituit din două poziții. Evaluarea va fi pe lot întreg. Prin urmare, operatorul economic va depune oferta pentru întreg lot constituit din 2 poziții, iar dovada de resurse financiare va constitui minim 6 mln lei, conform prevederilor anunțului de participare.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
09.02.2022 16:04

Buna in punctul 8 din anunt obiectul este divizat in doua loturi de asemenea termenii de executie punct 12 in doua loturi, pe platforma e un singur lot - cum procedam?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.02.2022 16:38

În punctul 8 din anunț, este indicat un lot cu 2 poziții. Evaluarea va fi pe un singur lot, care e constituit din 2 poziții.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
09.02.2022 16:09

Punct 16.6 Grafic de executare a lucrărilor- desfășurat pe fiecare lună în parte care este termenul de executie si ce inseamna desfășurat pe fiecare lună în parte grafic Gantt?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.02.2022 16:38

Pentru poziția 1 din lot, termenul de executare a lucrărilor este de 30 luni.
Pentru poziția 2 din lot, termenul de executare a lucrărilor este de 18 luni.
Graficul de executare a lucrărilor desfășurat pe fiecare lună în parte, va putea fi reprezentat și prin diagrama Gantt.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
09.02.2022 16:20

Punct 16.7 Devizele locale aferente ofertei, DVS a-ti publicat caietul de sarcini din doua aplicatii diferite (WinSmeta si WinDoc Deviz) respectiv noi va pregati oferta intr-o aplicatie (WinSmeta sau WinDoc Deviz) asta nu va fi un motiv de descalificare ? findca vor fi unele abateri de la Caiet

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.02.2022 10:59

Potrivit pct. 54 din documentația standard, formularele 3, 5 și 7 vor fi corespunzătoare CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii. Având în vedere că codul de resurse este același în ambele aplicații (WinSmeta sau WinDoc Deviz), nu poate apărea careva abateri de la caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
09.02.2022 16:25

Punct 16.10 Administratorul companiei precum și dirigintele de șantier nu vor avea antecedente penale! - cum va demonstram ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.02.2022 10:59

La momentul evaluării ofertelor, se va solicita datele personale a acestora.

... afișează tot conținutul

Răspuns (9 febr 2022, 16:19):
pentru Achiziție
09.02.2022 16:32

Dar cum ramine cu punctul 12, termenul de executie va fi de 48 luni?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.02.2022 10:59

Termenul de executare a lucrărilor va constitui:
Pentru Lotul 1 poziția 1 – 30 luni de la înregistrarea contractului la Trezorerie.
Pentru Lotul 1 poziția 2 – 18 luni de la înregistrarea contractului la Trezorerie.

... afișează tot conținutul

Răspuns (9 febr 2022, 16:32):
pentru Achiziție
09.02.2022 16:34

Rezulta ca graficul va fi din aceste 2 pozitii, nu pe devize in parte?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.02.2022 10:59

Graficul de executare a lucrărilor va fi prezentat pentru ambele poziții în parte, cu delimitarea pe compartimentele devizelor.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație capitală a subsolului, rețelelor inginerești și spațiilor sanitare 18,693,615.00 MDL
22/02/2022 08:46
16,421,641.06 MDL
Ofertă refuzată