Servicii de curățenie și igienizare a edificiilor și spălare a echipamentelor de protecție
suma planificată 2,640,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
2,640,000.00 MDL | 90900000-6 | Servicii de curăţenie şi igienizare în încăperi şi spaţii deschise | 17492 Metru patrat |
11.02.2022 - 31.12.2022 str.Albişoara 38 |
Vă rugăm să clarificați punctul 14 lit. 6 Declarație privind neîncadrarea in situațiile prevâzute de art.16 al (2) lit a Legea nr 246/2017. În anunțul de participare de la secțiunea (mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței) sunt indicate următoarele - ORIGINAL complectat integral, comform anexa 3.....
Dar Anexa nr. 3 descărcată nu conține o mostră din această declarație.
Descărcați un exemplu de declarație.
Bună ziua, multumesc pentru întrebare, am încărcat in documente anexate Declarația.
Formularele 3.1, 3.2 și 4.2 pe care le-ați solicitat au fost se abrogă în conformitate cu după intrarea în vigoare a Ordinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021 și în baza publicării în 01-10-2021 în Monitorul Oficial Nr. 230-237 art. 1151. Vă rugăm să indicați formele legislației în vigoare. Pentru a nu induce în eroare operatorii economici.
A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.
Sunt documentele indicate în anexa numărul 3, constând într-o listă pe 3 posturi, ca un caiet de sarcini, sunt obligatorii sau la solicitarea autorității contractante?
A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.
Anexa numărul 1 are tabelul numărul 3 și anexa numărul 2 are tabelul numărul 1. Aceste tabele sunt obligatorii sau nu?
Dați un exemplu de formular Anexa nr. 23 Specificatia de preti?
Și, de asemenea, trebuie să depun Anexa nr. 22 Specificatia tehnice?
A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.
1. Punct Formă 3.1. este se abrogă în conformitate cu după intrarea în vigoare a Ordinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021. Nu te-ai schimbat. Vă rugăm să corectați.
2. Nu există specificații tehnice în paragraful 14 din Anexa nr. 22. Obligatoriu conform rdinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021.
3.Nu există mostre de formulare anexe 22 și 23 (sunt articole pe care autoritatea contractantă trebuie să le completeze), astfel încât operatorul economic să completeze totul corect, iar baza de comparare a ofertelor să fie transparentă și proporțională. Descărcați Documentația Standard în conformitate cu Legea 74/2020 și Ordinul Ministerului Finanțelor 115.
4.Anexa numărul 1 are tabelul numărul 3 și anexa numărul 2 are tabelul numărul 1. Aceste tabele sunt obligatorii sau nu?
Vă rugăm să răspundeți la toate cele 4 întrebări de mai sus.
Bună ziua.
Vă aducem la cunoștință că Formă 3.1. nu este abrogată, și solicităm să fie îndeplinită.
în formularul specificația de preț completați din partea DVS, informația detaliată este descrisă clar în anexele la anunțul de participare.
solicităm să prezentați oferta corespunzător.
Sunt documentele indicate în anexa numărul 3, constând într-o listă pe 3 posturi, ca un caiet de sarcini, sunt obligatorii încărcați pe platformă SIA RSAP sau la solicitarea autorității contractante pe e-mail dupa deschidere ofertei?
în anexa 3 este clar indicat ce informație trebuie prezentată
încărcați toate documentele necesare
Valoarea estimată fără TVA - 2 640 000 Аceasta este 12 luni ? Sau Durata contractului: de la 11 febr 2022 până la 31 dec 2022 in acest caz este 11,5 luni?
În Anunțul de participare punct 10. Termen și condițtiile de livrare.... pentru perioda anului 2022. Nu este indicat căte luni.
Contractul va fi semnat in baza deciziei grupului de lucru si va fi valabil pina la 31 decembrie 2022, asa cum este indicat in anuntul de participare.
Valoare estimativa fara TVA, a achizitiei este stabilta din considerentul a 12 luni.