Achiziție - Servicii de curățenie și igienizare a edificiilor și spălare a echipamentelor de protecție

Achiziție Apă-Canal Chişinău

Informație generală

Servicii de curățenie și igienizare a edificiilor și spălare a echipamentelor de protecție
2,640,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1641382964761

Servicii de curățenie și igienizare a edificiilor și spălare a echipamentelor de protecție


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
05/01/2022 13:48
clarificări
17/01/2022 14:00
depunere
24/02/2022 10:00
deschidere oferte
24/02/2022 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 05/01/2022 11:48
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,640,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
2,640,000.00 MDL 90900000-6 Servicii de curăţenie şi igienizare în încăperi şi spaţii deschise 17492 Metru patrat 11.02.2022 - 31.12.2022
str.Albişoara 38

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Documentatia standard.rtfbiddingDocumentsAchizițieDocumentatia standard11/02/2022 16:04Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentatia standard11/02/2022 16:02Descarca
declaratia operatorului economic.docxbiddingDocumentsAchizițieDecalrație operator economic11/02/2022 16:00Descarca
anunț de participare.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare11/02/2022 15:57Descarca
anunț de participare.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare11/01/2022 12:53Descarca
anexa 3 - declaratie_operator_economic.docxbiddingDocumentsAchizițieDecalrație operator10/01/2022 15:52Descarca
anunț de participare.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare05/01/2022 13:48Descarca
anexa 1.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa 105/01/2022 13:48Descarca
anexa 2.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa 205/01/2022 13:48Descarca
anexa 3.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnexa 305/01/2022 13:48Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchizițieDUAE05/01/2022 13:48Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Declarație privind neîncadrarea in situațiile prevâzute de art.16 al (2) lit a Legea nr 246/2017
pentru Achiziție
10.01.2022 14:48

Vă rugăm să clarificați punctul 14 lit. 6 Declarație privind neîncadrarea in situațiile prevâzute de art.16 al (2) lit a Legea nr 246/2017. În anunțul de participare de la secțiunea (mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței) sunt indicate următoarele - ORIGINAL complectat integral, comform anexa 3.....
Dar Anexa nr. 3 descărcată nu conține o mostră din această declarație.
Descărcați un exemplu de declarație.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.01.2022 18:26

Bună ziua, multumesc pentru întrebare, am încărcat in documente anexate Declarația.

... afișează tot conținutul

Formularele 3.1, 3.2 și 4.2
pentru Achiziție
10.01.2022 15:01

Formularele 3.1, 3.2 și 4.2 pe care le-ați solicitat au fost se abrogă în conformitate cu după intrarea în vigoare a Ordinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021 și în baza publicării în 01-10-2021 în Monitorul Oficial Nr. 230-237 art. 1151. Vă rugăm să indicați formele legislației în vigoare. Pentru a nu induce în eroare operatorii economici.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.01.2022 13:15

A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.

... afișează tot conținutul

Anexa nr.3
pentru Achiziție
10.01.2022 15:05

Sunt documentele indicate în anexa numărul 3, constând într-o listă pe 3 posturi, ca un caiet de sarcini, sunt obligatorii sau la solicitarea autorității contractante?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.01.2022 13:15

A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.

... afișează tot conținutul

Clarificari
pentru Achiziție
10.01.2022 15:43

Anexa numărul 1 are tabelul numărul 3 și anexa numărul 2 are tabelul numărul 1. Aceste tabele sunt obligatorii sau nu?
Dați un exemplu de formular Anexa nr. 23 Specificatia de preti?
Și, de asemenea, trebuie să depun Anexa nr. 22 Specificatia tehnice?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.01.2022 13:15

A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.

... afișează tot conținutul

Vă rugăm să nu copiați același răspuns la întrebări diferite.
pentru Achiziție
12.01.2022 12:42

1. Punct Formă 3.1. este se abrogă în conformitate cu după intrarea în vigoare a Ordinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021. Nu te-ai schimbat. Vă rugăm să corectați.
2. Nu există specificații tehnice în paragraful 14 din Anexa nr. 22. Obligatoriu conform rdinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021.
3.Nu există mostre de formulare anexe 22 și 23 (sunt articole pe care autoritatea contractantă trebuie să le completeze), astfel încât operatorul economic să completeze totul corect, iar baza de comparare a ofertelor să fie transparentă și proporțională. Descărcați Documentația Standard în conformitate cu Legea 74/2020 și Ordinul Ministerului Finanțelor 115.
4.Anexa numărul 1 are tabelul numărul 3 și anexa numărul 2 are tabelul numărul 1. Aceste tabele sunt obligatorii sau nu?
Vă rugăm să răspundeți la toate cele 4 întrebări de mai sus.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.01.2022 10:35

Bună ziua.
Vă aducem la cunoștință că Formă 3.1. nu este abrogată, și solicităm să fie îndeplinită.
în formularul specificația de preț completați din partea DVS, informația detaliată este descrisă clar în anexele la anunțul de participare.
solicităm să prezentați oferta corespunzător.

... afișează tot conținutul

Anexa nr.3
pentru Achiziție
12.01.2022 12:46

Sunt documentele indicate în anexa numărul 3, constând într-o listă pe 3 posturi, ca un caiet de sarcini, sunt obligatorii încărcați pe platformă SIA RSAP sau la solicitarea autorității contractante pe e-mail dupa deschidere ofertei?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.01.2022 10:35

în anexa 3 este clar indicat ce informație trebuie prezentată
încărcați toate documentele necesare

... afișează tot conținutul

Valoarea estimată și Durata contractului
pentru Achiziție
14.01.2022 11:06

Valoarea estimată fără TVA - 2 640 000 Аceasta este 12 luni ? Sau Durata contractului: de la 11 febr 2022 până la 31 dec 2022 in acest caz este 11,5 luni?
În Anunțul de participare punct 10. Termen și condițtiile de livrare.... pentru perioda anului 2022. Nu este indicat căte luni.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.01.2022 18:04

Contractul va fi semnat in baza deciziei grupului de lucru si va fi valabil pina la 31 decembrie 2022, asa cum este indicat in anuntul de participare.
Valoare estimativa fara TVA, a achizitiei este stabilta din considerentul a 12 luni.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de curăţenie şi igienizare în încăperi şi spaţii deschise 2,640,000.00 MDL
23/02/2022 15:04
2,095,500.50 MDL
23/02/2022 20:32
2,150,399.28 MDL
04/02/2022 14:41
2,171,092.92 MDL
23/02/2022 11:14
2,476,613.52 MDL
23/02/2022 12:15
2,490,000.00 MDL