Achiziție - Servicii de consultanță pentru administrarea/gestionarea serviciilor de asistență telefonică gratuită pentru anul 2022

Achiziție Ministerul Muncii și Protecției Sociale

Informație generală

Servicii de consultanță pentru administrarea/gestionarea serviciilor de asistență telefonică gratuită pentru anul 2022
2,623,248.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1638783040912

Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
06/12/2021 11:39
clarificări
16/12/2021 11:30
depunere
27/12/2021 10:00
deschidere oferte
27/12/2021 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 06/12/2021 11:49
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,623,248.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor 873,588.00 MDL 75200000-8 Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor 1 Bucata 01.01.2022 - 30.12.2022
str. Alecsandri Vasile, 2
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități 853,400.00 MDL 75200000-8 Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități 1 Bucata 01.01.2022 - 30.12.2022
str. Alecsandri Vasile, 2
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii 896,260.00 MDL 75200000-8 Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii 1 Bucata 01.01.2022 - 30.12.2022
str. Alecsandri Vasile, 2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare.docxtenderNoticeAchizițieanunt de participare08/12/2021 16:20Descarca
anunt de participare.pdftenderNoticeAchizițieanunt de participare08/12/2021 16:20Descarca
documentatia standard_servicii.docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia08/12/2021 16:20Descarca
documentatia standard_servicii.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia08/12/2021 16:20Descarca
anunt_de_participare_26_10_2021.docxtenderNoticeAchizițieanunt de participare06/12/2021 11:39Descarca
anunt_de_participare_26_10_2021.semnat.pdftenderNoticeAchizițieanunt de participare06/12/2021 11:39Descarca
declaratie_ro.docclarificationsAchizițiedeclaratie06/12/2021 11:39Descarca
documentatia standard_servicii_omf_115_15_09_2021.docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia06/12/2021 11:39Descarca
documentatia standard_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia06/12/2021 11:39Descarca
duae_ro.doceligibilityCriteriaAchizițieDUAE06/12/2021 11:39Descarca
duae_ro.semnat.pdfeligibilityCriteriaAchizițieduae06/12/2021 11:39Descarca

Persoană de contact

Clarificări

4 Consultanti
pentru Achiziție
08.12.2021 17:00

Buna ziua,
Stimati, rugam respectuos sa ne detaliati ce inseamna 4 consultanti, ce certificari sau studii trebuie sa detina persoanele respective.
1. Compania pune la dispozitie Call Centru + Personal ?
2. Compania pune la dispozitie Call Centru ?
3. Pesonalul (Consilierii) treuie sa fie angajatii companei care presteaza serviciul dat ?
Va multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.12.2021 09:21

Bună ziua.
Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii este un serviciu social cu specializare înaltă care oferă: consiliere psiho-emoțională, informare în domeniul drepturilor copilului, consultanță în domeniul protecției copilului.
De asemenea, ce ține de calificarea specialiștilor care sunt antrenați în acest proces menționez cerințele față de aceștia - a) Managerul serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei/ pedagogiei/dreptului, experiență în domeniul protecției drepturilor copilului minim 3 ani și experiență de management administrativ; b) Consilierii serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei; c) Specialistul în tehnologii informaționale trebuie să dețină studii superioare în domeniu și experiență în gestionarea bazelor de date sau sistemelor informaționale automatizate.

Adițional, evidențiez că recrutarea şi evaluarea personalului serviciului este realizată de către prestatorul serviciului, astfel personalul serviciului îşi exercită atribuţiile în conformitate cu fişa postului şi cu normele deontologice.
Important de stipulat că, înainte de angajare, solicitanţii la postul de manager al serviciului și consilieri urmează cursul de formare iniţială cu durata de 40 ore, organizat de prestatorul serviciului.
Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor 873,588.00 MDL
27/12/2021 09:26
873,588.00 MDL
Ofertă refuzată
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități 853,400.00 MDL
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii 896,260.00 MDL
16/12/2021 15:42
896,260.00 MDL
Ofertă acceptată