Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
suma planificată 2,623,248.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor | 873,588.00 MDL | 75200000-8 | Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor | 1 Bucata |
01.01.2022 - 30.12.2022 str. Alecsandri Vasile, 2 |
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități | 853,400.00 MDL | 75200000-8 | Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități | 1 Bucata |
01.01.2022 - 30.12.2022 str. Alecsandri Vasile, 2 |
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii | 896,260.00 MDL | 75200000-8 | Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii | 1 Bucata |
01.01.2022 - 30.12.2022 str. Alecsandri Vasile, 2 |
Buna ziua,
Stimati, rugam respectuos sa ne detaliati ce inseamna 4 consultanti, ce certificari sau studii trebuie sa detina persoanele respective.
1. Compania pune la dispozitie Call Centru + Personal ?
2. Compania pune la dispozitie Call Centru ?
3. Pesonalul (Consilierii) treuie sa fie angajatii companei care presteaza serviciul dat ?
Va multumim.
Bună ziua.
Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii este un serviciu social cu specializare înaltă care oferă: consiliere psiho-emoțională, informare în domeniul drepturilor copilului, consultanță în domeniul protecției copilului.
De asemenea, ce ține de calificarea specialiștilor care sunt antrenați în acest proces menționez cerințele față de aceștia - a) Managerul serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei/ pedagogiei/dreptului, experiență în domeniul protecției drepturilor copilului minim 3 ani și experiență de management administrativ; b) Consilierii serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei; c) Specialistul în tehnologii informaționale trebuie să dețină studii superioare în domeniu și experiență în gestionarea bazelor de date sau sistemelor informaționale automatizate.
Adițional, evidențiez că recrutarea şi evaluarea personalului serviciului este realizată de către prestatorul serviciului, astfel personalul serviciului îşi exercită atribuţiile în conformitate cu fişa postului şi cu normele deontologice.
Important de stipulat că, înainte de angajare, solicitanţii la postul de manager al serviciului și consilieri urmează cursul de formare iniţială cu durata de 40 ore, organizat de prestatorul serviciului.
Vă mulțumim.